Ik wil (heeeel) graag medicatie tegen hooikoorts die je ook bij borstvoeding mag gebruiken. Ga je hiervoor direct naar de apotheek of vraag je dat eerst aan de huisarts?
Google even âLareb hooikoorts borstvoedingâ en dan krijg je de beste informatie! Neussprays moeten meestal op recept via de huisarts, tabletten Cetirizine en Loratadine zijn vrij verkrijgbaar.
Ik heb ooit een portret laten maken van mijn twee katten door Mary and the locks. Hele leuke vrouw en echt heel mooi geworden! Ze heeft ook Etsy volgens mij maar haar insta is Maryandthelocks. Daar kan je voorbeelden vinden
Ik ga naar Parijs binnenkort en ik ben een lijstje aan het maken met naar welke winkels ik wil, maar het is zooo jammer dat met internetwinkelen eigenlijk alles overal al beschikbaar is. Wat moet ik echt kopen in Parijs (Beetje beauty/fashion dingen)? Of is er bijvoorbeeld een chill merk goedkoper dan hier?
Dankjewel, wat een handige site!
Nuxe is een stuk goedkoper dan in NL, de body oil en douchegel zijn heel fijn en t ruikt echt heerlijk en de bodylotion in een pot van Avène koop ik ook altijd als ik in Frankrijk ben, smeert lekker en trekt snel in.
Polène
Wel iets andere stijl maar wij hebben zoiets laten doen door @portretvantet op insta. Fijn contact en heel tevreden mee
Sephora vind ik geweldig. De lijn die ze hier niet hebben, maar daar wel is Tarte cosmetics. Een geweldige Tubing mascara en concealer hebben ze. Recent ook een lippenstift en blush van Lady Gaga gekocht. Sephora eigen lijn is ook heel fijn.
Qua schoenen Minelli.
Geen tips om de content verwijderd te krijgen, maar je kunt wel een verzoek indienen om dit te laten verwijderen uit de Google zoekresultaten. Dan komen ze in ieder geval niet meer naar boven als je zoekt op jouw naam.
Heb je schriftelijk toestemming gegeven?
Dan zou diegene het gewoon offline moeten halen volgens mij!
Wanneer je een contract hebt getekend toen of er iets voor terug heb gekregen (geld of spullen) dan is het van de site zelf.
Ik weet niet of het je nu kan schaden in je sollicitaties, maar dan zou je eventueel met een advocaat een brief kunnen schrijven met verzoek tot verwijderen van artikelen.
Het is altijd lastig betreft dit soort dingen. Maar ik zou juridisch advies vragen wanneer dit schade kan betekenen voor je toekomst.
Heeft iemand toevallig een abonnement op de consumentenbond en zou diegene de testresultaten van de beste luchtreiniger 2024 willen delen?
hahaha nee, ik heb helemaal geen antwoord meer gekregen (we hebben ook niet dagelijks contact), ik weet het ook echt nog steeds niet
Ik lig hier wakker van (grapje)
#durftevragen: Wat is de beste app/tool oid om snel Engels te leren? Ik spreek uiteraard wel Engels maar wil het nog beter leren spreken en naar een hoger, professioneler niveau tillen
Daar hebben we een topic voor.