Taalcursus doen? Mijn Duits is echt enorm verbeterd door een cursus in berlijn
Ja alleen waar? Zie dat ‘een weekje bij de nonnen’ €4000 kost haha. Dat is alleen leuk als je dat via je werk kunt doen
Ja dat is extreem duur, misschien via EF? Dan moet je wel naar een Engelstalig land
Geen app, maar veel universiteiten hebben wel taalcursussen en vaak ook t.b.v. professioneel gebruik.
Misschien is italki wat voor je! Daar kun uit heel veel taaldocenten kiezen en individuele lessen volgen. Je kunt ook zien hoeveel lessen ze al hebben gegeven en reviews lezen. Wat ook heel fijn is is dat je zelf je lessen kunt plannen. Bevalt mij heel goed!
love dat je de nonnen extreem duur noemt en vervolgens EF suggereert haha
Dan moet je voor de grap die twee eens vergelijken. Dat prijsverschil is ontzettend groot. Al is Vught kwalitatief ongetwijfeld beter.
Nouja de nonnen zijn in vught en EF is in een ander land dus dat is wel een beetje anders
Ff gekeken ik zou voor 6 weken new york 5500 gaan betalen
ja ik snap dat het in verhouding is maar EF is ook gewoon een hoop geld toch. dat vond ik gewoon grappig @Parasol
Ik heb bij Babel in Utrecht een cursus business english gevolgd en volg daar nu een cursus Engels spreken voor gevorderden. Misschien is dat iets voor je.
Iemand tips voor een goede airco? Gaat om een slaapkamer te koelen, geen grote woonkamer oid. Ben benieuwd welke jullie gebruiken!
Al wen plafon ventilator overwogen?
Het is idd duur, maar wel erg goed. Mijn man heeft via werk bij de nonnen gezeten en zijn Engels is er echt door verbeterd.
Als je nu nog geen cursus kan of wil volgen, dan zou je al kunnen beginnen door op netflix etc bij Engelse films en series de Nederlandse ondertiteling te vervangen voor Engels en Engelse boeken gaan lezen (en dan starten met Young Adult of chickflicks, dus de wat makkelijkere boeken en niet meteen zware literatuur)
Haier.
Weet iemand hoe het zit met reclames op YouTube? Mogen influencers zelf kiezen of, hoe vaak en hoe lang een reclame duurt of bepaalt YT dat voor hen? En kiezen adverteerders dan ook hun videos kiezen of gaat het niet zo ver?
Er zitten vanuit adverteerderskant wel beperkingen aan de lengte van een video die je als reclame gebruikt, maar uit mijn hoofd is het bij ads die je kan skippen wel meerdere minuten. Ads die je niet kan overslaan mogen maximaal 20 seconden zijn (in sommige landen 15). Je kunt als adverteerder zelf kiezen waar je je ads wilt laten zien, tot op videoniveau (dus dat je ads alleen in bepaalde videos worden getoond), maar denk dat er weinig zijn die dat doen. Gangbaarder is een bepaalde doelgroep samen te stellen die bij je product past (aan de hand van bijvoorbeeld zoekbegrippen, sites die bezocht worden, interesses, youtubekanalen die gevolgd worden, etc.) en die dan te targeten.
Hoe het aan de influencerkant zit weet ik niet, of zij kunnen kiezen hoe vaak en wat voor soort ads er in hun videos verschijnen. Neem aan dat ze wel ook bepaalde adverteerders kunnen weigeren, wij sluiten iig ook bepaalde kanalen sowieso uit (wappiedingen, extreem rechts, geweld, etc).
Heeft er iemand verstand van PGB die ik daar wat vragen over mag stellen? Specifiek over hoe het werkt als je als ouder zorg wil verlenen aan je eigen kind, vanuit PGB.
En heeft iemand tips over werk wat je (zo goed als) volledig vanuit huis kunt doen?
Ja hoor, stuur maar een bericht!
Een mobiele airco bedoelde ikkk
Hebben jullie in de app van marktplaats ook dat als je op een advertentie klikt je de foto’s niet meer kunt zien?