Als ik zoek op ‘opbergmand’ vind ik wat opties
Wasmand heup
Heupwasmand
Heupwasmand!
Hoe hou jij deze vast? Ik snap dat nooit want je hebt twee handen nodig, maar dan hou je dat ding zo onhandig voor je uit. Zo’n heupwasmand kan je met 1 hand vasthouden.
Ha ik had dat een week geleden, maar doordat ik op Curver ging zoeken, kwamen daarna automatisch dat soort wasmanden naar voren. Curver is een merk, met veel van dat soort wasmanden
Ja deze ziet er niet handig uit vind ik. Liever gewoon een heupwasmand
M’n moeder gebruikt al sinds jaar en dag van die klapkratjes voor de was, ik wist jaren niet beter dan dat dat wasmanden waren Maar doe dat zelf nu ook omdat je ze - zoals t woord al zegt - in kan klappen en dat is, zeker in kleine huizen, gewoon zooo handig. Neemt niks geen ruimte in. Was een tijdje terug bij m’n broer boven en zag daar ook allemaal klapkratjes als wasmanden 🥹🥹🥹🥹 Die heeft dat ook overgenomen. Heb het verder nog nooit ergens gezien ahahahha
Er zijn al een paar opties gegeven, maar wilde deze van de Action ook nog even tippen! Zelf heel blij mee. (Nou ja, ‘heel blij’, het is een wasmand, maar hij doet het prima )
https://www.action.com/nl-nl/p/2554514/curver-rattan-wasmand/
Met de heupwasmand van Blokker eigen merk ben ik ook altijd blij mee geweest.
Wel iets minder stevig dan een Curver, maar ik gebruik ‘m al 4 jaar en is nog in goede staat.
Dit is eigenlijk best geniaal. Wij hebben ook een klein huis en die wasmanden staan dus continu in de weg. Denk dat ik die kratjes ga regelen!
Ik gebruik daarom van die grote blauwe ikea tassen. Na gebruik opgepropt wegsteken in een kastje naast de wasmachine
Ja!!! Ik vind het ideaal, hopelijk werkt het voor jou ook zo goed!
@Gatta Ook een goede inderdaad! M’n oude huisgenoot deed dat ook altijd. Ik vind kratjes handiger omdat ik het makkelijk vind om, bij te kort aan droogruimte, bijvoorbeeld sokken over de rand te kunnen hangen Maar het principe is hetzelfde: gewoon echt fijn dat je het weg kan stoppen en het geen ruimte inneemt
Ah ja, als ik de trap op en af loop zet ik hem liever in mijn heup. Maar fijn dat het voor jou werkt!
Er gaat een wereld voor me open dat mensen hier speciale wasmanden voor hebben, ik sleep m gewoon van de badkamer met vuile was mee naar de wasmachine.
Maar wat doe je dan met je schone was? Of vouw je alles op bed op? Gaat het in de droger of hang je het op?
Ben oprecht benieuwd naar het hele proces van vuile was naar schoon in de kast.
Hier is het
Wasmand - wasmachine - verplaatsen in heupwasmand en ophangen - opvouwen in de heupwasmand en naar de slaapkamer. En de volgende was gaat dan in een klapkrat en 1 x in de zoveel tijd leg ik alles in de kast, maar veels te weinig.
Hahaha ik doe het gewoon met mijn armen moet ook altijd wel 2 keer terug omdat ik van alles laat vallen, maar ach zo’n grote afstand is het niet bij ons.
De term ‘heupwasmand’ was mij tot vandaag ook onbekend