Haha ik neem het ook gewoon in mijn handen mee. Ik neem de wasmand uit de badkamer mee naar boven, dat sorteer ik op kleur in de wasmanden op zolder en dan gaat het de machine in. Alles droogt op een rek, ik vouw op op de strijkplank en dan neem ik de stapel was in mijn handen mee naar beneden en gaat het de kast in.
Vanuit het droogrek gewoon gelijk de kast in?
Wonen jullie allemaal zo groot ofzo dat je zo’n wasmand nodig hebt
Jaa dat doen wij ook is vet handig en ze zijn qua formaat perfect om vast te houden. Ik vind deze van de ikea ook handig hier kan heel veel wasgoed in opgevouwen of gewoon vies.
Door die hengsels is die ook goed te tillen.
Vuile was in wasmand badkamer/slaapkamer - alles in 1 wasmand mee naar wasmachine - ophangen/droger - in wasmand die nog bij de wasmachine stond mee naar beneden - realiteit is nog een paar dagen vegeteren in de wasmand en dan in de kast.
Maar ik heb 4 wasmanden dus als er 1 vuil is en 1 met schone was dan is dat geen probleem en ik haal het uit de wasmachine en hang het rechtstreeks op de waslijn op zolder en als ik het buiten hang dan gooi ik het gewoon in de wasmand die nog boven stond en neem het mee naar buiten.
En als ik het opvouw dan gooi ik het idd op bed en vouw het dan op.
Ik vind het zo maf dat dingen die in mijn leven zo logisch zijn (zo heb ik het geleerd van m’n vader) in iemand anders leven heel anders gedaan worden.
@Xiomara ik woon nu wel groot maar ook toen ik klein woonde deed ik het zo. Dan stond de wasmachine in de badkamer, ophangen in de woonkamer en daarna daar opvouwen en dan naar de slaapkamer.
Ik heb deze dingen. Kan je ook lekker klein opvouwen als ze leeg zijn
Ja ik doe de was op zolder, dus dan is het wel chill als ik een mand heb om schone was mee naar beneden (waar mijn vriend en kind hun kledingkasten staan) te nemen. Woon echt niet idioot groot, maar ja het is wel een voorrecht dat ik geen wasrek in mijn slaap- of woonkamer hoef neer te zetten.
Ik vind het overigens ook echt heel vies om mijn schone was in een wasmand te doen waar ook vuile was in heeft gezeten. Misschien een rare tic van mij.
Ik vind het fascinerend dat het al zo lang gaat over hoe mensen hun wasmanden gebruiken hier.
heeft iemand ervaring met de philips somneo of een vergelijkbare wake up light?
Ja ik heb die!
en?? doet het echt iets voor je of is het vooral voor de leuk?
Ik ook! Ik heb onlangs de tweede wake up light aangeschaft, nadat de eerste na 10 jaar kapot was. Groot fan! Ik vind het fijn om met licht wakker te worden, dan werkt dit heel goed.
Ik heb hem nu twee winters (dit wordt de derde). In het begin vond ik het echt fantastisch en werd ik op alle tijden uitgerust wakker, nu denk ik dat ik eraan gewend ben en is dat veel minder. Of ik moet de instellingen anders zetten, want dat moet je ook wel goed doen zodat het niet te fel wordt en je te vroeg wakker wordt bijv
Edit: maar nog steeds vind ik het rot om bijvoorbeeld in een hotel m’n telefoon als wekker te moeten gebruiken, dus het maakt toch wel verschil
Iemand inspiratie voor een originele teambuilding activiteit in Utrecht en omgeving? Het gaat om een team van 12 man. Eerste (en erg voor de hand liggende) optie is een escape room. Andere opties zijn chi chi golf en een rage room, wat me fantastisch lijkt maar eigenlijk niet genoeg teambuilding is en dat is wel een vereiste. Iemand nog leuke ideeën? Het is een vrij jong team en zowel mannen als vrouwen.
Bob Ross schildercursus vond ik heel leuk, gedaan voor de verjaardag van @SuperCoolePinda en lijkt me ook mega leuk voor een teambuilding! Duurde volgens mij iets van drie uur, er waren hapjes en drankjes en het is middenin Utrecht dus genoeg plekken om daarna te gaan eten
Dat lijkt mij zo leuk om te doen! Doet mij denken aan de avonden dat ik met m’n vader ( hij is helaas overleden) voor de TV zat om een aflevering van hem te zien. Eens kijken wie ik zover kan krijgen om dit met mij te doen.
The nox room misschien?
Vooral heel grappig om achteraf de beelden terug te zien
Kookworkshop bij de kookfabriek
Weet iemand toevallig of je oude kabels (bijv opladers van oude telefoon) ook in de supermarkt/action kan inleveren? Er is daar wel altijd zo’n bak voor batterijen en lampjes maar ik ben vergeten of de 3e nou voor elektra is
Geen antwoord op je vraag maar als ze nog werken kunnen ze eventueel ook in zo’n buurt weggeef kastje