heeft iemand ervaring met de philips somneo of een vergelijkbare wake up light?
Ja ik heb die!
en?? doet het echt iets voor je of is het vooral voor de leuk?
Ik ook! Ik heb onlangs de tweede wake up light aangeschaft, nadat de eerste na 10 jaar kapot was. Groot fan! Ik vind het fijn om met licht wakker te worden, dan werkt dit heel goed.
Ik heb hem nu twee winters (dit wordt de derde). In het begin vond ik het echt fantastisch en werd ik op alle tijden uitgerust wakker, nu denk ik dat ik eraan gewend ben en is dat veel minder. Of ik moet de instellingen anders zetten, want dat moet je ook wel goed doen zodat het niet te fel wordt en je te vroeg wakker wordt bijv
Edit: maar nog steeds vind ik het rot om bijvoorbeeld in een hotel mân telefoon als wekker te moeten gebruiken, dus het maakt toch wel verschil
Iemand inspiratie voor een originele teambuilding activiteit in Utrecht en omgeving? Het gaat om een team van 12 man. Eerste (en erg voor de hand liggende) optie is een escape room. Andere opties zijn chi chi golf en een rage room, wat me fantastisch lijkt maar eigenlijk niet genoeg teambuilding is en dat is wel een vereiste. Iemand nog leuke ideeën? Het is een vrij jong team en zowel mannen als vrouwen.
Bob Ross schildercursus vond ik heel leuk, gedaan voor de verjaardag van @SuperCoolePinda en lijkt me ook mega leuk voor een teambuilding! Duurde volgens mij iets van drie uur, er waren hapjes en drankjes en het is middenin Utrecht dus genoeg plekken om daarna te gaan eten
Dat lijkt mij zo leuk om te doen! Doet mij denken aan de avonden dat ik met mân vader ( hij is helaas overleden) voor de TV zat om een aflevering van hem te zien. Eens kijken wie ik zover kan krijgen om dit met mij te doen.
The nox room misschien?
Vooral heel grappig om achteraf de beelden terug te zien
Kookworkshop bij de kookfabriek
Weet iemand toevallig of je oude kabels (bijv opladers van oude telefoon) ook in de supermarkt/action kan inleveren? Er is daar wel altijd zoân bak voor batterijen en lampjes maar ik ben vergeten of de 3e nou voor elektra is
Geen antwoord op je vraag maar als ze nog werken kunnen ze eventueel ook in zoân buurt weggeef kastje
Bij mijn supermarkt wel. Ze zijn hier ook wel te vinden bij zoân afvalstation.
Je kan hier anders eens kijken
Ik heb sinds een paar jaar de Somneo en dat is een van mân beste aankopen ooit! Zeker wanneer het lang donker is is opstaan nog steeds geen pretje, maar het licht maakt zeker een verschil. De zonsonderdergangfunctie vind ik ook heel fijn voor het in slaap vallen.
Ik ben op zoek naar een gelijkwaardige agenda-app als deze. Deze is namelijk voor IOS en ik heb Android, maar het idee van een âpapierenâ agenda digitaal lijkt me nog fijner werken dan de gewone digitale agenda zoals ze meestal in apps zijn. Iemand een concrete tip? Liefst iets wat er visueel ook nog aantrekkelijk uitziet.
Als het een e-waste bak is wel!
Oke onsamenhangende vraag:
In het topic âStel je persoonlijke vraagâ hebben we het wel eens gehad over de mentale belastbaarheid van de partner die (vrijwel) alles regelt omtrent de kinderen (school, sport), cadeaus kopen, vakanties regelen.
Hoe noem je dit? Zijn hier artikelen over?
Als ik het Google krijg ik artikelen over de mentale gezondheid van moeders ![]()
Mental load.
De derde shift?
Bedoel je de mentale belasting (want dan inderdaad mental load, derde shift of âworry workâ) of belastbaarheid? Voor belastbaarheid: geen idee helaas ![]()
â
@Lueur Prison Island? Hebben wij met het team gedaan en was echt heel leuk vond ik, qua teambuilding kun je zeggen dat je elkaar op een andere manier leert kennen en samenwerken op basis van ieders sterke en zwakke punten, maar ik vond het ook gewoon goed vermaak. Enige nadeel is dat het niet heel goed toegankelijk is omdat je meerdere steile trappen op moet voor je aan het begin bent (mocht dat voor iemand een belemmering zijn).