Durf te vragen #8

Klinkt wel echt goed haha, heb jij die hele dure (all seasons, ik moet 240 x 220 hebben) of de lente/herfst variant?

1 like

Ik bedenk me net dat volgende maand Black Friday is, dus ik wacht daar nog even op en dan ga ik hem kopen! Bedankt voor de info!

2 likes

Is er een topic voor mensen die hebben gebroken met familie?

2 likes

Er was een KOPP kind topic, en een brusjes, maar ik weet natuurlijk niet of het daarmee te maken heeft. Als het voor jou is, sterkte!

1 like

Er is ook een ā€˜het leed dat familie heet’-topic…

1 like

Asking for a friend : kan een man het zien als je een match hebt en er geen gesprek wordt gestart?

Om welke datingapp gaat dit?

3 likes

Ohja goeie, bumble.

1 like

Ik ben natuurlijk geen man, maar ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat de man de match ook gewoon ziet. Ook omdat je als vrouw voor kunt kiezen dat je een openingsmove hebt, waardoor de man dan alsnog het gesprek kan beginnen.

3 likes

Dankje! Heb 't aan dr doorgegeven.

Ja de man kan gewoon zien dat jullie een match zijn en na bijna 24u krijgt hij een melding of hij de match nogmaals 24u wil verlengen in de hoop dat zij dan toch nog een gesprek start.

Zo hebben mijn vriend en ik elkaar leren kennen. :joy:

3 likes

Weet iemand hier het retour adres van Next, specifiek de postcode? Ik had iets geretourneerd en nu wil ik de track and trace checken maar ik kan die postcode nergens vinden. Het was een adres in Schiedam en de postcode was volgens mij iets van 3019 maar weet de letters dus niet :sweat_smile:

1 like

3109 VA?

2 likes

Thanks!

Waarmee heb jij het geretourneerd?
Ik heb hier ook een pakket liggen. Heb het zelf met DPD ontvangen.

Maar ik geloof dat ik zelf moet frankeren, terwijl op het retour formulier staat dat Next 4 euro gaat inhouden…

Ik had via Zalando besteld dus er zat bij mij een retour label bij. Heb hem daarmee retour gestuurd via post nl maar kan het pakket nu ook niet traceren dus betwijfel of het goed is gegaan :sweat_smile:

1 like

@Nova Ik heb ooit iets moeten retourneren en aan de achterkant van de pakbon moet een retourlabel zitten. Die kun je gebruiken en dan houdt Next inderdaad geld in bij de terugbetaling.

3 likes

Ja klopt, die heb ik erop geplakt. Maar daar staat Franco op…

Deed jij het met DPD?

1 like

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij heb ik hem destijds bij PostNL ingeleverd. Hoefde op dat moment in ieder geval niet te betalen.

1 like

Ik zoek een wasmand maar dan bedoel ik dus niet waar je je vieze was in gooit maar zo’n draagbare mand waarin je de vuile was naar de wasmachine kan brengen en je de schone was in kan doen voor je gaat vouwen. Maar hoe Google je dat? Wasmand dan krijg ik dus alleen wasmanden voor je vuile was.

2 likes