Durf te vragen #8

een klok zonder batterij

7 likes

Als je dit systeem genoeg vindt…
Of elk ander telbord:

)

7 likes

42 likes

Dit is best beschamend maar heb nu al een tijdje een Samsung Ecobubble en ik begrijp niet goed waar de icoontjes voor staan aan de rechterkant op de machine. Dus niet de wasprogramma’s maar de ‘extra’s’. Het boekje ben ik kwijt en ik kan het online niet goed vinden :smiling_face_with_tear: hier iemand die het weet? Er staat o.a. een icoontje met twee bubbeltjes en die staat voor bubble soak

3 likes

Hebben we niet allemaal op de basisschool een simpelere versie gemaakt ?

@Pabbles

16 likes

Heb je de wasmachine al opgezocht op www.gebruikershandleiding.com? Vind dat een hele handige site als ik ergens een handleiding van nodig heb.

1 like

Welke wil je weten?

2 likes

Soms kun je ook even een berichtje sturen naar de klantenservice. Ik had bij Bosch een functie die ik niet kon vinden en die niet in mijn handleiding stond en daar kreeg ik best snel antwoord op.

1 like

Heb je hier wat aan? Staan er ontzettend veel

2 likes

Ik vind die laatste wel cute

4 likes

De WW80CGC04AAEEN heb ik!

Edit @Mette12 hier staan ze volgens mij allemaal al bij! Dankjewel :grin:

1 like

Dat klopt inderdaad. De “jongere” generatie heeft daar veel moeite mee ivm alles digitaal

Oh dat heb ik niet mee gekregen. Ik dacht dat je serieus was :laughing:

2 likes

Nu even in t goede topic :joy:

Heeft iemand miss een bioscoop actie of iets? Ik wil kaartjes kopen voor Venom maar vind 20euro of iets teveel voor een kaartje :sweat_smile:

1 like

AH heeft 2e kaartje gratis bij Pathe

1 like

Haha sorry maar als ik gewoon zoek/Google “bioscoop actie” krijg ik meteen die actie van AH te zien :upside_down_face:

Overigens is dat wel met spaarkaart

Op socialdeal staat ook een actie van vue voor 9,95 incl popcorn, weekend nog net iets duurder

1 like

Als je ING hebt kun je met rentepunten vaak korting krijgen.

1 like

Mocht je belang hebben bij kaarten van de ah (2e kaartje gratis bij Pathé) dan heb ik nog spaarkaarten voor je.

2 likes

True maar in mijn app staat dat die maar tm 15september ofzo gespaard kon worden

1 like