Gespaard wel inderdaad, maar uitgegeven kan veel langer.
Welke bioscoop is het voor?
Met ing punten kan je nu met 1 punt ook een kaartje scoren voor pathe of kinepolis vior 9.50
Geen idee of je het al gemeld had, maar als wat zijn jullie gegaan of gaan jullie?
Ik ben overgestapt van energieleverancier maar mn oude contract loopt 30 oktober af en die nieuwe begint blijkbaar pas 10 november weet iemand of dit goedkomt? Ik lees online dat stedin het dan tijdelijk overneemt maar ik krijg het niet duidelijk gegoogeld
Je wordt nooit gelijk afgesloten, je kunt wel een waarschuwingsbrief krijgen van Stedin dat je zo snel mogelijk een contract moet afsluiten.
Bij je nieuwe energieleverancier kun je trouwens een spoedsaanvraag doen, zodat het een paar dagen eerder ingaat.
Ik wil deze winter investeren in een goed dik fluffy dekbed. Iemand tips voor een dekbed onder de 100 euro?
Zou ‘t slapen/bedden topic ff checken!! Meerdere (waaronder ik) waren daar vrij recent nog enthousiast over eentje van Hema. Lig er momenteel onder en het is heeeeeeerlijk 🫶🏼
Ik krijg net deze advertentie maar het is uitverkocht dus ik kan niet verder kijken.
Maar hoe werkt dit in godsnaam??
Is een plakstring! Dus je plakt m aan de voorkant en achterkant op je huid
Je blijft gewoon bij je oude energie leverancier tot je overgenomen wordt door je nieuwe leverancier. Je betaald dan van 31 oktober tot 10 november variabel tarief omdat je contract met vast tarief afgelopen is. Je hoeft je geen zorgen te maken.
Mag ik vragen welke jij/anderen altijd kopen van de Crest white strips? Ik zie zoveel verschillende haha.
Ik heb altijd de professional effects! Had vroeger echt gele tanden door roken en cola oa en heb het door die crest strips echt heel wit gekregen. Nu doe ik een keer in de zoveel weken een om het bij te houden.
Willen jullie je vragen in de juiste topics stellen en dit topic gebruiken voor vragen die verder nergens passen. Dat houdt het overzichtelijk. Dank.
Huhhh dat had ik echt nooit bedacht. Vraag me af of dat ook goed werkt/blijft zitten.
Als je een nieuw apparaat (in dit geval oven) hebt gekocht en je kiest voor ophalen in de winkel en de oude kan terug, neem je die dan gewoon mee de winkel in?