Ja deze ziet er prima uit! Geluidsniveau en Kamergrootte is nagenoeg hetzelfde en scheelt wat knaken ![]()
Wij gebruiken in de zomer ook een mobiele airco. Iets van rond de 300 of 200 euro was het. 1 slaapkamer op het zuiden en daar staat de airco. Werkt ontzettend goed.
Huer ook een mobiele airco van ongeveer 300 euro. Je moet vooral letten op kamergrootte wat hij aankan. Maar zoān ding is perfect voor de warme zomerdagen
Ik heb er 2 van delongi van zeker 12 jaar oud, ze waren toen iets van ā¬450 per stuk, en zie dat de prijzen nu tussen ā¬300 en ā¬600 zijn.
Dat is Wel met een buis naar buiten.
Je mag mij er ook iets over vragen. Wel is het zo dat het per regio wel verschilt wat de āregelsā hierover zijn.
Ik ben op zoek naar een online generator die van een foto (van een huis) een lijntekening kan maken. AI kan wel een tekening van een huis maken, maar ik heb nog niet gevonden hoe dat kan van een eigen foto.
Heeft iemand tips?
(Ik zie ook verschillende sites die het aanbieden, maar ik vind die prijzen te hoog, het gaat maar om een kleinigheidje)
Je kunt dit denk ook wel voor elkaar krijgen in Photoshop (of gratis alteratieven zoals Gimp e.d.), is ook extra leuk als je het zelf hebt gemaakt!
Als het gaat over PGB mag je mij ook vragen stellen. Ik weet vooral veel als het gaat over WLZ combinatie ZIN/PGB.
Waar kan ik Lionās mane/pruikzwam kopen? Als ik google zie ik dat ze het in utrecht verkopen. Maar ik woon zelf in gelderland dus het liefst ergens in een winkel/markt. Online kun je ook een set kopen om het thuis te laten groeien maar ik wil het liefst het eerst zelf proberen voordat ik daaraan begin.
Waar kan ik het best semi betaalbare matcha kopen of bestellen? Zie veel potten a 30/40ā¬, maar wil liever iets goedkopers om mee te starten thuis ![]()
Amazon. Maar ik moet je zeggen, je proeft wel verschil tussen goedkopere matcha en echt goede matcha.
Ja, daar was ik ook al bang voor haha!
Heeft iemand een tip voor een piano/keyboard die geschikt is voor vrouwen? Ik heb best kleine handen en ik vind de meeste zo groot!
Tips om piano te leren spelen zijn ook welkom haha, het lijkt me leuk om te leren!
De yousician app vind ik heel erg fijn hiervoor!
Houd je vingers licht gebogen als je gaat spelen (of zoals mijn pianojuf zei; maak kattenpootjes)
Ik moet morgen naar de GGD om prikken te halen voor Mexico en ik moet mijn gele boekje meenemen. Maar dat heb ik niet en mijn vader heeft het ook niet. Hoe erg is dat? Ik heb mn vaccinatiebewijs ook online opgevraagd maar dat duurt zes weken. Voor zover ik weet heb ik al mijn prikken gehad maar iedereen die dat echt 100% zeker weet is overleden.
Ik heb een vaccinatiepaspoort gekregen toen ik me liet vaccineren. Niemand die er trouwens naar vroeg op vakantie.
Oke, dankjewel! En moest je geen moeilijke vragen beantwoorden over kindervaccinaties?
Toen ik mn reisvaccinaties moest halen (afgelopen december ofzo), had ik ook mn boekje uit mn kindertijd erbij gezocht. Maar tijdens de afspraak, toen ik zei āheb ze allemaal gehadā, was het gewoon prima en hoefde ik daar niets van te laten zien! Ik had mn gele boekje voor mn corona vaccinaties en daar hebben ze ook de nieuwe stempels in gezet (maar op vakantie hoefde ik dat ook nergens te laten zien).
Wat ik zelf wel handig vond: ik kreeg ook een brief met code mee en die code kon ik in de app āvaccinatieregisterā zetten, zo stonden ze ook automatisch in mn telefoon.
Ah dankjewel, goed om te horen!