Thx voor je antwoord! Dan wacht ik gewoon een paar maanden. Ik vind zelf ook geen reet aan vogels maar mijn vriend is echt fan en wil hem daar graag mee naar toe nemen
Heeft er iemand de Inventum melkopschuimer MK350? Haha heb hem net binnen, maar krijg met Barista Haver “uitstekend opschuimbaar” geen schuim.
Hier dezelfde en inderdaad, de keren dat we havermelk hadden was het niet top. Zelfs de barista versie. De kokos en karamel van Alpro schuimen wel goed op.
Ik vind die van oatly het beste schuimen. Bij mij lijkt het ook te helpen om de melk koud te bewaren (dus ook een dicht pak eerst in de koelkast te zetten voor je hem open maakt)
Ja, bij mij gaat het prima met havermelk. Je moet wel even dat piemeltje dat erin zit verwisselen voor dat piemeltje met dat wieltje dat in de deksel zit (dat was bij mij althans zo toen ik hem net nieuw had).
@Malija Haha thanks, heb het nu geprobeerd met gewone koeien-opschuimmelk en nu heb ik wel schuim, haha ging al aan mezelf twijfelen.
Haha ja zover was ik wel. Maar het ligt aan de melk zo te merken.
Van Friesche vlag toevallig? Die schuimt bij mij ook 0,0. Weet niet wat ze daar onder schuimen verstaan
Is dat de barista haver van Friesche Vlag? Blijkbaar zijn van dat merk dus bussen in omloop met een “productiefoutje” die dus effectief niet opschuimen. Ik had hierover gemaild () en ik kreeg een verhaal terug over bussen die in een nieuwe fabriek zijn geproduceerd zijn en dat die onbedoeld in de winkels terechtgekomen zijn.
Ze betalen wel een compensatie als je mailt, haha!
Nee haha niet nodig, maar vooral erg dat ik hierdoor die Inventum bijna wilde retourneren.
Ik vraag me af of dat dan uit dezelfde fabriek komt als barista oat van Lidl, want die schuimt ineens ook niet bij me op?
Omg here same!! Ik vertrouw alleen nog de haver barista van de appie (betaalbaar) en oatly. Die van Jumbo eigen merkt schuimt ook niet meer
Nadat ik de barista havermelk van de appie had gekocht en dacht: dat kan heus niet zoveel verschillen van Oatly en het naar natte krant smaakte en het schuim binnen no time verdween blijf ik trouw aan Oatly
Ok ik snap hier dus echt geen aars van. Want waar de fuck komt die 7,02% vandaan in dat voorbeeld?! Er staat geen uitleg in het boek en met googlen kom ik nergens
Dat is 14.301/203.700. Dus de som van de banktegoeden/overige bezittingen en overige schulden van en bijbehorend rendement?
Nu ik dit lees: zo simpel 🥹 thanks haha. Altijd ellende deze examens…