Durf te vragen #8

Sorry maar mag dit in een spoiler met triggerwarning hahah? :joy::joy: Ik moet ook nog voor april :sweat_smile:

1 like

Nee. Aan β€˜t werk jij. Zou maar snel wat plannen want er moeten nog meer mensen op examen (als iedereen β€˜m zou doen dan) dan er plaatsen zijn

2 likes

Ja ik heb hem al gepland! 25 februari 🫠

5 likes

Weet iemand of er ook winkels van Redoute zijn naast de webshop? Ik kan het niet vinden via Google en hun website. Zag alleen ergens een bericht op een site uit 2018 dat er in Frankrijk winkels waren/zijn.
En mocht er een winkel zijn, in welke plaats is dat?

1 like

Neen, geen winkels van La redoute.

3 likes

Weet iemand wanneer de sale bij Lush begint in de winkels?

1 like

Dank je!

1 like

Vanochtend om 12 uur al. En het was druk …

1 like

Thanks!!! Dan ga ik vandaag langs. Op de app stond nog niks zag ik.

Komt er geen online sale van Lush?

1 like

Ik heb in m’n mail teruggezocht en normaal gesproken begint de online sale vandaag. Ik ben ieder uur al aan het refreshen maar zie nog niks :frowning:

3 likes

@Memoria De 30e blijkbaar!

2 likes

Ik heb van die Rituals huisspray op onze stoffen bank gespoten omdat er een gourmet lucht aan zat, alleen nu wordt ik naar van die lucht van de Rituals. Iemand een tip hoe ik dat kan neutraliseren?

3 likes

Baking soda?

1 like

Morgen maar eens halen, ben al met een warme doek met water en azijn over de bank gegaan en het is naar mijn idee al wel iets minder.

2 likes

Weet iemand of Burga wel eens een sale heeft? Ik wil een case voor m’n AirPods bestellen, maar heeft niet direct haast.

1 like

Hebben ze daar niet altijd 2+2 ofzo?

3 likes

Thanks! Nog even wachten dus

Is dit ergens gecommuniceerd? Ik kan online er niks over vinden :sweat_smile:

Ik krijg elke meer een foutmelding als ik op de site van & other stories wil kijken. Heb al verschillende browsers geprobeerd. Wel alleen op minn iphone. Hebben anderen dit ook?

5 likes