Durf te vragen #8

Werkt hier gewoon

2 likes

Werkt bij mij ook

3 likes

Ik kom er sinds een tijdje ook niet meer op. Niet alleen op hun site, ook bijvoorbeeld Lego niet.

Deze melding krijg jij dan ook denk ik?

Helaas heb ik er nog geen oplossing voor. Mijn telefoon updaten, andere browsers etc, het heeft allemaal niet geholpen. Denk dat ik er sinds twee maanden niet meer op kan.

1 like

Cookies al verwijderd? Edit en cache geleegd?

Ja! Helpt ook niet helaas.

Telefoon een keer helemaal uitzetten ook geprobeerd?

2 likes

Op je onderste screenshot is een 5xx type error te zien. Normaal gesproken wordt die range gebruikt voor fouten op de server (van de aanbieder dus). Daar kun je als cliënt niets aan doen.

4 likes

Jep, ook niet!

Heeft iemand deze stoel en zo ja zit die een beetje lekker of valt dat tegen? Ik wil hem (via Marktplaats) kopen voor op mijn balkon.

1 like

Ja heb ik. Zit wel oké. Moeten we echt meer kussens in dan waar ie standaard mee komt. Probleem is een beetje dat het lastig is om een houding te vinden die lekker zit. Maar dat schommelen is wel echt heel chill

1 like

Deze berekening met het effectieve rendementspercentage geldt voor zover ik weet eigenlijk wel alleen tot en met 2021, voor 2022 ev zit het iets anders: Nieuwe berekening box 3-inkomen, hoe werkt dat?

Geen idee of dit verder in je boek nog aan de orde komt.

Gebruik je een vpn?

2 likes

Dit is de letterlijke syllabus PE schade particulier van een paar weken terug.

@Marijn en @pineapple bedankt voor het checken!

@Foucher inderdaad! Die melding krijg ik ook.

2 likes

Ik vind dat soort stoelen altijd heel beroerd zitten. Zou je een hangmat kunnen ophangen?

3 likes

Ik heb deze, maar dan een slag groter en het zit heel fijn, als je jezelf erin propt of met een voetensteun.
Heb er afgelopen zomer veel in gezeten in de tuin. Hij neemt wel veel ruimte in vind ik.

2 likes

Dit idd, ik heb hem om die reden weg gedaan. Vond het altijd zo’n gedoe met extra kussens en geen goede houding vinden. En bij mij maakte het metaal altijd een tikkend geluid als ik schommelde :smiley:

1 like

Nee!

2 likes

Heeft iemand wel eens een stof geverfd van een meubel zonder wassen? Ik wil de stof van mijn boxspring verven maar die stop je niet in de wasmachine.

2 likes

Hoe? Erop sprayen ofzo?
Vind sowieso stoffen verven echt niet mooi worden vaak doordat de stiksels niet mooi meegaan, ben benieuw met een boxspring

3 likes