Durf te vragen #8

Gaan mensen met een heftige pinda allergie met de trein? Van wat ik begrijp kunnen sommige mensen al een allergische reactie krijgen als iemand in een ruimte een boterham eet met pindakaas, maar in de trein lijkt mij dat onvermijdelijk?

Dit hersenspinsel is mede mogelijk gemaakt door de man naast mij in de trein die een boterham met pindakaas eet.

9 likes

Iemand ervaring met Shopify? Ik lees op internet zulke wisselende ervaringen. Ik ben recent een mini-webshopje begonnen via instagram. Ik heb nu misschien 20-30 bestellingen per maand. Tot nu toe stuurden mensen me een privebericht met wat ze willen hebben en hun gegevens, waarna ik een betaalverzoek stuur. Kan, maar kost veel werk en voelt wat minder professioneel. Is Shopify daar een oplossing voor? Of kan ik het beter anders aanpakken?

2 likes

Ik ken een aantal mensen die er hun webshop hebben, ook gekoppeld aan hun instagram. Die zijn er wel over te spreken. Heb met opzetten een beetje meegeholpen achter de schermen, was toen soms even zoeken naar de juiste koppelingen maken maar qua voorraad en betalingen ging het daarna heel soepel.

2 likes

Als het een mini webshopje is met 20 bestellingen per maand zou ik daar nu niet aan beginnen eerlijk gezegd. Zou eerst afwachten of er groei in zit. Kost je uiteindelijk toch allemaal extra geld en dat zou ik op dit moment niet de moeite vinden.

5 likes

Oke, duidelijk. Bedankt beiden. Denk dat ik het voor nu dan even zo laat. Wat @Lula ook zegt. Als ik Shopify gebruik levert het me misschien nu nog niet zoveel op, maar kost het me vooral tijd en geld. Ik zag wel dat ze een mini abonnement hebben met alleen een socials koppeling voor iets van 5 euro per maand. Maar voor nu is het zo wel te doen. Kan me alleen voorstellen dat het mensen tegenhoud om iets te kopen omdat het er wat minder ā€˜professioneel’ uit ziet.
Heb ook ervaring met wordpress en daarin kun je met open source software ook een webshop bouwen. Voor nu ook wat teveel werk voor te weinig opbrengst… maar wellicht ook nog iets om te overwegen later.

1 like

Hahah hier moest ik laatst ook aan denken

1 like

Wreck this journal?

9 likes

Als je ervaring hebt met wordpress zou ik er voor kiezen om daar wat in te bouwen. Behalve tijd en je hosting kosten heb je er geen kosten aan.

3 likes

Ik heb laatst het boek 15 minute art painting cadeau gedaan aan iemand in een soortgelijke situatie, er is ook een tekenvariant van (15 minute art drawing). Misschien is dat wat?

1 like

Hoe vaak hebben internet/tvproviders goede deals? Heeft het zin nu odido af te sluiten (eerste 10 maanden 20,- korting) terwijl ik het pas over 3 maanden nodig heb dus ook nog zou kunnen wachten. Ik besef me dat waarschijnlijk niemand dit antwoord weet haha.

2 likes

Ik heb hier ook nog how to be an explorer of the world liggen, van dezelfde schrijver. Is wel een iets andere insteek dan wreck this journal, volgens mij wat meer gericht op de wereld observeren en ontdekken met opdrachten. Maar mocht je die willen kan ik hem zo naar je opsturen.

Is iemand hier heel toevallig een keer naar paraDIGMA in Zwolle geweest? Zo ja, waar moet ik dan parkeren? Ik zie op google maps wel fileparkeerplekken langs de weg, maar ga er vanuit dat die vol staan als ik daar kom. Zie wel naast het gebouw een parkeerterrein met slagbomen, maar geen idee of ik daar als bezoeker ook mag parkeren. Ben al nerveus genoeg voor mijn gesprek, dus hoop dat iemand mij in iedergeval van deze last af kan helpen.

Ik stuur je even een berichtje

2 likes

Oh wat goed dat je dit hier post zeg, wat stond er in het berichtje en heb je al een reactie gehad? Houd ons op de hoogte!

5 likes

Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar de meest bijzondere parkeerplaats van Zwolle e.o. Is het bij Cynthia in de tuin?

1 like

Kan iemand voor mij lezen wat de top 3 zonnebrand is (factor 50) volgens de consumentenbond?

1 like

1 Garnier ambre Solaire beschermende zonnemelk spf50

Beste uit de test/beste koop

2 Biodermal kids zonnespray spf50plus

3 Dr Jetske Ultee suncover spf50

10 likes

Dankjewel :pray:t2:

2 likes

Wat neem je mee/doe je aan naar een massage?

Ik ga normaal altijd bij de fysio maar dan is het sportmassage of op vakantie en dan is het warm en ben je al halfnaakt, maar idk maar ik denk ineens hoe doen mensen dit

Ik doe kleding aan die ik makkelijk uit kan doen en aan kan doen omdat ik na de massage een beetje plak. Maar verder kan je gewoon aan doen wat je altijd aan hebt, je moet toch omkleden daar en je krijgt ook een doek over de onderkant als je op je buik ligt. Wat voor massage ga je nemen?

2 likes