Ik doe gewoon fijn zittende kleren aan. Uiteindelijk lig ik toch alleen in mijn string op de tafel (onder de handdoeken welteverstaan). Ik ga altijd ‘s avonds, dus dan drink ik thuis nog een kopje thee en ga ik douchen en naar bed.
Kleding die een beetje vies mag worden van de olie, want vaak ben je inderdaad een beetje plakkerig.
Bij mijn masseuse lig je ook in onderbroek en dan een laken en dekentje erover zodat je het niet koud hebt.
Yes thanks!
Ik neem ff een extra setje kleding mee dan, eigenlijk fucking logisch haha maar idk ik dacht ineens nemen mensen zelf spullen mee.
Hoe verdienen Nederlandse influencers eigenlijk geld met TikTok? Want dat creater fund / creativity program is toch alleen in de VS beschikbaar?
Samenwerkingen lijkt mij? Dat ze een product opgestuurd krijgen en een X bedrag om dat ‘subtiel’ in een video te verwerken of er een deel van de video aan te wijden.
Oh ja, bij de fysio moet je natuurlijk altijd zelf een handdoek meenemen.
Heeft er iemand een luchtreiniger? Ik zit erover te denken om een Philips air purifier te kopen, wil je je ervaring delen?
Heeft er iemand wel eens een Alien parfum gevuld bij de parfumerie? Wat voor prijs betaal je dan?
Ik vraag me af of iemand weet wat ik bedoel. Ik kan me herinneren dat er een instagram was waarop bepaald soort oorbellen zoals hieronder verkocht worden. De oorbellen hebben dan zo’n gat met een ring erdoor. Weet iemand welk account ik bedoel? Ik kom er zelf maar niet op.
Felt?
Ja dat is hem!! Dank je!
Een aantal jaar geleden was er een meisje veel in het nieuws dat prachtige foto’s maakte met haar telefoon. Ze bewerkte die dan, zodat er een surrealistisch beeld ontstond. Weet iemand wie ik bedoel?
Chatgpt zegt dit:
Het meisje waar je naar verwijst is waarschijnlijk Annegien Schilling. Ze werd bekend door haar Instagram-account “Fetching_Tigerss”, waar ze surrealistische en creatieve foto’s plaatste die ze bewerkte met behulp van verschillende apps op haar telefoon. Haar werk trok veel aandacht vanwege de unieke stijl en de creatieve manier waarop ze alledaagse situaties omvormde tot kunstzinnige en vaak droomachtige beelden.
Is zij het?
Ja! Dank je wel
Weet iemand of er een site bestaat waar je oude nummers van tijdschrift kunt nabestellen? Ik wil heeel graag het zomernummer van vorig jaar van See All This magazine. Heb het tijdschrift zelf al gemaild, maar ze doen daar niet aan nabestellen
Deze?
Ja! Maar op deze site ook al uitverkocht
Hier lijkt ie nog te zijn
Architectura & Natura - See All This 30 - Paradise Found - Curated by Piet Oudolf
Omg! Heldin!
Wat zijn fijne rietjes die ook in de vaatwasser kunnen?