Ik word de laatste tijd regelmatig gebeld door een mobiel nummer en dan is het een bandje met dat ze via Indeed een baan hebben, of ik ze even wil appen. Grote kans dat dat zoiets ook is, ik bel nooit meer onbekende nummers terug hoor. Als ze me nodig hebben bellen ze nog maar een keer, sturen een bericht naar mij of spreken m’n voicemail in.
Ik ‘brand’ de laatste tijd graag van die blokjes met aroma’s, maar ik heb nu een houdertje met een waxinelichtje. Ik wil eigenlijk liever iets gebruiken zonder kaarsen, weet iemand of er ook elektrische branders zijn? Ik zie vooral dingen voor etherische oliën of luchtbevochtigers, maar dat is wel echt iets anders dan dit lijkt me.
Ja bestaan, google eens op elektrische geurbranders.
Ik vond dus eerder steeds de verkeerde dingen, maar zo’n ding waar je van die wax melts op doet werkt dus ook goed genoeg? Ik vind er nu 1 van scent chips bijvoorbeeld. Maar dit zijn niet van die smelt dingetjes, maar een soort wierook materiaal in de vorm van een blokje
Joh ik wist niet eens dat je dit kon branden
Wat is het nut van zo’n kort telefoonkoord?
Een lang koord snap ik helemaal. Heb die zelf ook vaak om, omdat ik vaak geen zakken heb maar wel m’n telefoon bij de hand wil hebben. Maar met zo’n korte kan je toch net niks? Is er iemand die dit gebruikt?
Ik denk omdat het bandje leuk staat als armbandje om je pols, en ook tegen diefstal dat men je telefoon niet zo snel uit je hand kan trekken.
Maar dan moet je hem dus alsnog in je hand houden, met dat bandje om je pols? Is toch net zo onhandig als hem los (zonder bandje) in je hand moeten houden?
Ik heb zoiets maar dan anders en ik zit er vooral mee te spelen, doe m nooit om m’n pols ofzo
Ik heb zoiets, van paracord, maar die gebruik ik vooral zodat ik mn telefoon niet zo vaak kwijt ben (zie dat cord sneller dan mn telefoon kennelijk) en op de fiets af en toe om mn pols
Dat sneller kunnen vinden herken ik wel, is met mijn lange koord inderdaad makkelijk!
Het idee van een telefoon die aan je pols bungelt als je aan het fietsen bent krijg ik persoonlijk helemaal error van
Ik heb hem altijd om mn pols. Soms hangt ie ook gewoon zo als ik veel boodschappen vast heb ofzo
Haha ja sorry was onduidelijk, mijne is meer een armband vorm en ik doe dat voor de zekerheid om mijn pols als ik op de fiets iets op mn tel doe. Ik heb mijn telefoon dan gewoon vast. Als ik dan opeens moet remmen oid zou ii in theorie mijn telefoon los kunnen laten.
Haha oké ik ben duidelijk gewoon niet het publiek hiervoor. Ik zou überhaupt nooit een telefoon in m’n hand hebben als ik al met boodschappen loop of aan het fietsen ben
Het idee is dat je je handen vrij hebt. Dus met een lang koord hangt ie om je nek en met een kort koord om je arm.
en je hebt nooit een boete gehad?
Nee, nog nooit gehad. Zou ook wel mega toeval zijn, ik gebruik hm maar heel kort. En ik fiets dagelijks meestal 1 tor 2 uur, dus dat gebeurt het wel eens dat je gebeld wordt oid.
Dan is een smartwatch met oordopjes toch veel handiger? Ik hoorde dat er hier pas in het dorp 15 mono bekeuringen zijn uitgedeeld aan fietsers in een half uur
Maar goed ik vind het al spannend om bij een rood stoplicht even op mijn telefoon te kijken dus ik ben geen referentie
Ja maar niemand zegt toch dat dat bandje is om het handiger te maken? Ik denk dus voor de mooi en zodat iemand hem minder makkelijk uit je hand kan snatchen.
Als je met 3 of 4 personen (volwassenen) gaat bowlen voor de lol, is 1 uur dan prima of boek je zoiets voor 2 uur? We gaan daar verder niet eten.