Heb je nog antwoord hierop nodig?
Je mag (medische) krukken gewoon meenemen het vliegtuig in.
Ik ben behoorlijk breed opgeleid, dus ik zou in best veel verschillende sectoren aan de slag kunnen. Mijn achtergrond is International Hospitality Management (Engelse hotelschool) en ik heb ervaring in marketing, sales, communicatie, hr en events.
je ziet al een paar jaar zoooooveel (nederlandse) kleine bedrijfjes op Instagram die vintage gouden sieraden verkopen voor best prima prijzen. maar ik vraag me zo af waar ze hun voorraad vandaan halen? en of het wel helemaal ethisch verantwoord is? iemand die dit weet?
Volgens mij zijn dat vooral sieraden met een ‘vintage look’. Dus niet echt vintage. Wordt vaak gewoon in bulk op ali gekocht en dan voor de volle mep doorverkocht.
hmmm ze hebben vaak wel gebruikssporen en google lens geeft ook geen resultaten!
Hmm ja miss dan toch via veilingen goedkoop weten te scoren ofzo.
Heeft iemand toevallig verstand van sloten?
Wil je iets stelen?
Nee, anders had ik wel gevraagd of iemand verstand van stelen heeft.
Wat is je vraag dan?
In welke fysieke winkels koop je tegenwoordig een strijkplank? Ik ging altijd naar de Blokker voor dat soort dingen en kan nu niet bedenken wat een alternatief is? HEMA heeft geen voorraad en IKEA is te ver. Ik kan alleen plekken vinden waar je enkel online kan bestellen
Action?
Action of Woonboulevard (Gamma, Jysk en Praxis kom ik zo tegen met Google)
Weet niet of je het een optie is maar kringloopwinkels zijn hiervoor eventuel ook echt super, zie er daar met regelmaat een hoop staan. Hoes ff goed wassen en ready
Oh ja, Action zit niet in m’n systeem, maar daar ga ik morgen even kijken. Woonboulevard is ook te ver weg helaas. Kringloop is ook een goeie tip, thanks!
Veel van die winkels hebben een handelaar of verschillende handelaars waar ze inkopen doen. In Engeland zitten er veel bijvoorbeeld voor sieraden. En er zijn ook een soort van vintage “groothandels” waar je inkopen kan doen.
Ik heb een aanvullende verzekering met best wel veel fysiotherapie behandelingen. Fysiotherapie praktijk hier in de buurt geven ook sportmassages, op de site staan er prijzen bij maar zouden ze dat ook kunnen declareren bij mijn zorgverzekering. Kan ik maandag voor bellen natuurlijk, maar gewoon benieuwd
In principe is een losse sportmassage geen fysiotherapie behandeling. Ik weet van collega’s uit het vak dat zorgverzekeraars tegenwoordig echt veel eisen van de fysio’s qua verslaglegging / dossiervorming, dus kan mij voorstellen dat ze geen heel dossier gaan aanleggen om een sportmassage te gaan declareren ( en terecht ook vind ik).
Bij mijn fysio telt een sportmassage inderdaad niet als fysiobehandeling voor de verzekering.
Ik had laatst schimmelvorming in mijn opberghok thuis ivm lekkage. Er hingen toen wat jassen toen ik het ontdekte. Heb die dingen in een tas gedaan en afgesloten, maar weet niet hoe nu verder? Is heet wassen genoeg? Of kan ik ze beter wegflikkeren? Het zijn wat oudjes van de primark, maar zien er verder wel nog leuk uit