Mijn man en ik hebben oordoppen van Alpine. Ik draag ze niet zo vaak, maar m’n man elke week wel een paar keer en hij kan niet zonder. Hij raadt sowieso op maat gemaakte aan, maar vraagt zich af of er echt verschil tussen de aanbieders zit.
Alpine, super tevreden!
Ik ben momenteel op vakantie. Heeft iemand een tip voor een plek waar ze lekkere (homemade) taart (en goede koffie is bonus) hebben in omgeving apeldoorn/deventer/amersfoort?
herkent iemand het merk op dit label? google pakt hem niet

Apeldoorn mijden en naar Deventer gaan. Mimik, Café Zuiderlicht, Momentum, bij Peet, Mees, allemaal in Deventer. In Zutphen zitten ook leuke plekken.
Kun je geen grotere foto uploaden? Het is niet scherp genoeg om te kunnen lezen wat er staat.
Als dat kon, hoefde ze hier niet te vragen wat er staat toch ![]()
nee, ik kan het ook niet lezen, daarom de vraag of iemand het herkent, haha. het is geknipt van een foto van verderaf op vinted.
Dankje, hele leuke opties!
Het logo is een krab, “Il” lijkt me Italiaans, de krab is il granchio in het Italiaans en dat blijkt een kledingmerk met een logo dat er erg op lijkt maar het net niet is volgens mij (of misschien een oud logo?)
Oh, dacht dat het van jezelf was ![]()
dankjewel sherlock
ik ga het daarop proberen!
ja het is een heel mooie wollen & kasjmier roze trui! maar de verkoper heeft hem er 2 jaar geleden opgezet en is al een jaar niet online geweest haha dus dat wordt hem niet
Oh jammer, leek idd een mooie kleur. Succes met zoeken!
Kruidvat huismerk zonnebrand is nu tweede halve prijs maar voor m’n gevoel was het ook regelmatig 1+1 gratis. Weet iemand of dat klopt? Anders wacht ik nog wel even.
Ja vorige week nog haha
Ja super vaak maar dat is over het algemeen wel in weken waarin de zon veel schijnt of gaat schijnen
Iemand bedwantsen thuis gehad? Op vakantie is mijn zoon waarschijnlijk door bedwantsen gebeten en nu lijkt het thuis dat ik net gebeten ben (3 jeukende bultjes na elkaar). Dus waarschijnlijk meegenomen. Kunnen we dit zelf bestrijden, of kansloos?