Ja met zn 3/4en ben je best snel weer aan de beurt dus dan is een uur wel echt lang genoeg.
Ik zou ook 1 uur doen, zeker als je met 3 a 4 bent. Ik heb het laatst voor het eerste sinds jaren weer eens gedaan met zn vijfen en toen was een uur ook genoeg.
Ik zou 2 uur doen. We zijn toevallig pas nog met 5 man geweest en we konden met 1 uur maar anderhalf potje spelen. Met 2 uur kun je tenminste twee potjes doen.
Ik zou 1 uur doen maar ik ben bowlen ook wel snel zat. Maar 2 potjes kunnen doen is wel leuk
Weet iemand tips voor een webshop of artiest waar ik kaartjes met mooie teksten/poƫzie kan kopen?
Ninamaakt heeft leuke kaartjes en plint natuurlijk!
Bedankt ! Plint had ik gevonden, had ik even moeten vermelden, maar daar vond ik niet echt iets
Ik vind dat bijmar mooie teksten heeft! (Op kaartjes en posters)
Kleinstukjeversheid (ook onder die naam te vinden op Instagram)
Brievenbusgeluk en Hope & Joy
Wat ik zelf ook wel doe is een kaart zonder tekst maar met een tekening/plaatje/foto en dan binnenin links een gedicht overschrijven en rechts een korte eigen tekst. Kan trouwens ook goed met een correspondentiekaart, op de voorkant het gedicht de achterkant eigen tekst. Dan heb je zoveel meer keuze!
Ik vind de zoekfunctie op het forum echt verschrikkelijk, kan het niet vinden. Dus kan iemand mij helpen met de post van iemand die bij een webshop beurre bordier had besteld? Ik weet wel welke webshop het is, maar was benieuwd naar de levertijd.
Ja klopt! Volgens mij was het er best snel, max 5dagen dacht ik.
Waarom staat er vandaag een rij voor de intertoys tot ze open gaan?
Ik heb gezocht haha, op de site, op de insta op de Facebook. Maar ik zag het niet. Maar goed jij weet misschien wel waar je naar moest zoeken.