Ik zou ze even in een badje met Biotex laten weken en daarna zo heet als mogelijk isnvoor de kleding wassen.
Mij is altijd aangegeven dat er in Biotex een schimmeldodend iets zit, dus dat zou moeten werken lijkt me.
Ik zoek een online verkoper die toffe kaarten verkoopt. In de winkels vind ik alleen best wel suffe kaarten.
Ik zoek specifiek een kaart voor een man, die een keuze heeft gemaakt waarvan niemand had verwacht dat hij die ooit zou maken maar iedereen is er wel heel blij mee en het is ook wel een feestelijk iets. Ik wil eigenlijk iets om hem een beetje mee te pesten maar ook feliciteren.
Ik krijg soms een foutmelding maar anders deze naam even in google invoeren (met Nijmegen erbij)
Ik vind de kaarten van Nina Maakt heel leuk maar weet niet zo gauw of ze iets heeft wat voor jouw situatie geschikt is!
Ik weet n.a.v. het boek van de mediameiden dat gesprekken in talkshows vaak worden voorbereid of zelfs gescript. Nu hoorde ik net op radio 1 een interview met Vincent Karremans waar me opviel dat hij mega snel antwoordde op de vragen maar soms ook verrast leek. Weet iemand hoe dit zit? @Luzarl misschien jij?
Ja meestal doet een redacteur een voorgesprek waarin bepaalde vragen worden voorbesproken en dat wordt ook weer besproken met de presentatrice maar zij is in principe natuurlijk vrij om door te vragen of aanvullende vragen te stellen
Oké dus hetzelfde als op tv? Thanks
Om in te haken op @Luzarl: het gebeurt ook vaak dat vragen expres worden weggelaten bij het voorgesprek, omdat ze verwachten dat de geïnterviewde het er niet mee eens is dat deze vraag gesteld wordt en van te voren al met de hakken in het zand gaat. Live op radio of tv wordt iemand toch een beetje voor het blok gezet. Niet netjes, maar wel hoe het vaak gaat.
Ik heb geen tv ervaring maar ik kan me voorstellen dat dat allemaal hetzelfde is
Postpapierenzo.nl heeft wel een leuke collectie maar ik weet niet of dat is wat je zoekt. En ik vind dat in Nijmegen ook een winkel zit met een mooie kaartencollectie. Ze hebben zo te zien ook een online shop. Alle Kaarten – Presenteum | De online winkel voor kaarten, puzzels en hebbedingetjes
En mocht je in de buurt van Leeuwarden wonen dan zou ik langs de toverlantaarn gaan. Het is een kindrboekenwinkel maar met veel mooie kaarten die passen bij elke leeftijd.
Ik wil een waterpik kopen via Bol, maar ze verkopen er eentje met een hele waterunit eraan vast en een draadloze. Die draadloze lijkt me chiller maar lees in de reviews dat het bijvullen irritant is. Iemand hier misschien ervaring met zo’n ding?
Ik heb dit even moeten googlen. Had hier een heel ander beeld bij dan een waterflos.
Ik vind ze allemaal niks extra’s toevoegen, heb er 2 gehad maar had niet het idee dat het echt iets deed. Het waterreservoir is ook erg snel leeg omdat er zoveel druk op komt
Ik had er ooit een van phillips, geloof dat het dan airfloss heette, ook met water wel.
Maar het deed veel minder dan gewoon flossen of stokeren, was echt zonde van het geld imo.
Ik heb het aan de mondhygiënist en tandarts gevraagd, wat zij er van vinden, en zij geven aan dat het geldklopperij is en dat je het beter gewoon met flosdraad en stokers kan doen.
Ooh mehh bedankt voor de antwoorden, dan laat ik het hele idee varen en kan ik weer €70 aan iets anders besteden haha
Gratis geld!!!
Ik heb een waterflosser maar ik vind het echt niks. Binnen no time zit m’n mond vol met water en stik ik bijna. Hij was 16 euro maar alsnog ![]()
Zijn er meer mensen met een air-up fles? Heb hem sinds kort en ben benieuwd welke smaakjes het beste zijn
Had als eerste limoen en doe vond ik heel fijn. Nu ijsthee peach maar die vind ik niet zo
Ik heb er zelf geen maar mijn kinderen wel, altijd als zij een nieuwe pod hebben proef ik ook even. De Kola ruikt goed maar vind ik wat zuur/chemisch smaken, wel herkenbaar als cola maar meer naar bijv cola-snoep/lolly.
De orange vind ik wel lekker, gewoon een milde sinaasappelsmaak.
De watermeloen en de gummibear vind ik echt te zoet en te chemisch.
We zijn nu op vakantie en m’n dochter heeft wat van die pods (open, in een tupperwarebakje) mee. Die lagen nog in de auto en de volgende dag stappen we in en we wisten niet wat we roken, zo’n chemische lucht als dat er in de auto hing. Bleken die pods in het dashboardkastje te zijn ![]()