Durf te vragen #8

Dankjewel voor je antwoord! Wordt dus vooral op zoek naar de minst chemischešŸ˜‚

3 likes

Hoe woon je liever:

• Je woonkamer met groot raam aan de voorkant van je huis, en de keuken achter
  • Je woonkamer met groot raam aan de kant van de achtertuin, en je keuken met klein raam voor

0 stemmers

2 likes

Heeft iemand hier oordoppen op maat laten maken voor het motorrijden? Waar en ben je tevreden? Keuze is reuze 🄹 en bv. Schoonenberg heeft pas over 2 maanden tijd.

4 likes

Bij Beter Horen. Ben heel blij met hun service.

1 like

Ja ik heb mijn oordoppen ook van Beter Horen, heel tevreden!
Bij MKC Moto filialen staan ze ook regelmatig van Alpine om oordoppen op maat te maken, hier hoor ik ook wel goede dingen over

1 like

Mijn man en ik hebben oordoppen van Alpine. Ik draag ze niet zo vaak, maar m’n man elke week wel een paar keer en hij kan niet zonder. Hij raadt sowieso op maat gemaakte aan, maar vraagt zich af of er echt verschil tussen de aanbieders zit.

2 likes

Alpine, super tevreden!

4 likes

Ik ben momenteel op vakantie. Heeft iemand een tip voor een plek waar ze lekkere (homemade) taart (en goede koffie is bonus) hebben in omgeving apeldoorn/deventer/amersfoort?

2 likes

herkent iemand het merk op dit label? google pakt hem niet
IMG_3801

3 likes

Apeldoorn mijden en naar Deventer gaan. Mimik, CafƩ Zuiderlicht, Momentum, bij Peet, Mees, allemaal in Deventer. In Zutphen zitten ook leuke plekken.

10 likes

Kun je geen grotere foto uploaden? Het is niet scherp genoeg om te kunnen lezen wat er staat.

4 likes

Als dat kon, hoefde ze hier niet te vragen wat er staat toch :rofl:

21 likes

nee, ik kan het ook niet lezen, daarom de vraag of iemand het herkent, haha. het is geknipt van een foto van verderaf op vinted.

1 like

Dankje, hele leuke opties!

3 likes

Het logo is een krab, ā€œIlā€ lijkt me Italiaans, de krab is il granchio in het Italiaans en dat blijkt een kledingmerk met een logo dat er erg op lijkt maar het net niet is volgens mij (of misschien een oud logo?)

5 likes

Oh, dacht dat het van jezelf was :sweat_smile:

6 likes

dankjewel sherlock :star_struck: ik ga het daarop proberen!

5 likes

Cashmere and superfine wool staat er onder.

1 like

ja het is een heel mooie wollen & kasjmier roze trui! maar de verkoper heeft hem er 2 jaar geleden opgezet en is al een jaar niet online geweest haha dus dat wordt hem niet

2 likes

Oh jammer, leek idd een mooie kleur. Succes met zoeken!

1 like