Oh ik typte alleen in ‘intertoys 30 mei’, verder niets.
Gvd hoe zet ik dat transcript uit in de Spotify player? Ik kan het nergens vinden en ik word er woest van. Ik wil gewoon de afbeelding van de podcast
Dit is echt een vraag waarvan ik zou zeggen Google even maar ik krijg gewoon niet echt een duidelijk antwoord gevonden: weet iemand of winkels (kledingwinkels, drogist, Hema etc.) op Eerste en Tweede Pinksterdag open zijn in de grote steden?
Vaak zondagsopeningstijden! Op de site van de HEMA kan je het per filiaal gewoon zien trouwens, de openingstijden op hun eigen site zijn actueel dus wat er nu bij zo en ma staat geldt voor de Pinksterdagen.
Thanks! De winkels waar ik bij keek hadden dan standaard openingstijden met ‘Let op Tweede Pinksterdag tijden kunnen afwijken’. Daar heb je dus precies niks aan als je verder niets kan vinden over wat er dan afgeweken wordt.
9/10 winkels zijn tegenwoordig 363 per jaar open en alleen dicht met eerste kerstdag en nieuwjaarsdag, zeker in de grote steden.
In Nijmegen is elke winkel die een bord buiten had staan Eerste Pinksterdag dicht, dus ik denk dat er niet veel open zal zijn.
Soms mis ik de stad echt. Moet nu boodschappen plannen enzo omdat hier alles dicht is op zondag en maandag .
Zelfs op eerste kerstdag zijn er veel winkels open in de grote stad.
Ik stond vorig jaar voor dichte deuren op Hoog Catherijne, dus ga er niet vanuit dat alles open is!
Gaat er toevallig iemand deze week naar de Efteling die een Jokie knuffel voor mij wil kopen en daarna wil opsturen? Uiteraard maak ik dan van tevoren geld over!
Ik ga dinsdag. Kan er dan wel eentje voor je meenemen.
Dat zou super zijn! Ik pb je even!