Bedankt voor jullie reacties @FrozenFlame @crazyplantlady @Freedom @DahliaDavin @Solee
Thanks! Dat is goed om te horen. Dan moet ik misschien vooral uitzoeken of dat nog bij deze plek kan (in de ziektewet mag je volgens mij max 2x 3 maanden op één plek zitten, en die tijd zit er dus bijna op).
Ga ook nog kijken naar participatiemedewerker/doelgroep banenafspraak. Al weet ik niet of dat passend is, want ik heb geen arbeidsbeperking meer en wil ook gewoon een “echte” baan lol. Tenzij ze mij daarmee misschien fulltime/32 uur in dienst zouden kunnen nemen voor langere tijd, want er is wel werk maar geen geld ![]()
@Solee ik heb (nog) geen vaste consulent dat ik weet. Tot nu toe heb ik nog niet echt met uwv te maken gehad, alles is via m’n werkgever gegaan (uwv controleert nu wel of we allebei aan onze plichten hebben voldaan en beoordeelt mn wia aanvraag natuurlijk).
M’n manager gaat ook aan HR vragen of zij weet of er iets mogelijk is, en gaat ook kijken of ze mij eventueel voor 8-12 uur in dienst kunnen nemen (had inderdaad bedacht dat dat waarschijnlijk moet kunnen in elk geval voor ww @Freedom , en vermoedelijk ook voor wia?)