Durf te vragen #8

Wat lief dat jullie hem naar huis hebben gebracht. Een kaartje krijgen is altijd leuk. :slight_smile:

1 like

Haha oke oppervlakkige vraag nu: ik heb een voetbalshirt gekregen en ik wil de naam van de speler op de rug eraf halen. Iemand die weet hoe dit gemakkelijk gaat? Denk met een föhn misschien?

3 likes

Strijkijzer? Denk dat je het moet laten smelten, maar wellicht staat de afdruk van de tekst ook in de stof gedrukt en zie je het alsnog

1 like

Haha een Duitser die niet eens geselecteerd is, ben z’n naam alweer vergeten, maar wel een heel vet shirt, maar zonder naam beter. :joy:

Edit: Gnabry! :sweat_smile: Project voor morgen.

1 like

Je kan een strijkijzer aan de binnenkant van het shirt doen en dan het met een pincet er langzaam aftrekken. Kans is wel groot dat je lijmresten/ afdruk blijft zien.

6 likes

Wel theedoek of bakpapier er onder leggen want die shirts zijn vaak syntestisch. Want dan kun je het strijkijzer ook op een hogere temperatuur zetten. Waarschijnlijk kun je de naam er ook alleen afhalen als het op de stof ligt en niet erin.

2 likes

heeft iemand het menstruatie ondergoed van de hema al geprobeerd?
heb altijd die van snuggs maar wil een paar nieuwe erbij en die van de hema zijn een stuk goedkoper

Weet iemand toevallig waar ik hier in welke topic ESN whey (3scoops eruit) kan weggegeven tegen verzendkosten? Of is dat tegen regels?

3 likes

Gezond leven, fitnesstopic of het weggeef-topic lijken me wel geschikt! (En ja mag dus voor zover ik weet.)

4 likes

Thanks!!

3 likes

Zijn oorstekers voor kinderen van dezelfde lengte als voor dames? Dat alleen het ‘plaatje’ (vlinder, lieveheersbeestjes enz.) anders is?

2 likes

Bij ons (werk in een juwelier) zijn ze allemaal dezelfde maat.
Zou kunnen dat het nog verschilt qua merk

2 likes

Ah super, dankjewel
Ik zag heel leuke met een unicorn :heart_eyes:

2 likes

Dit is zó waar

3 likes

Ik heb in m’n agenda op m’n iPhone telkens een irritante melding en ik denk dat het een soort spam is ofzo. Maar ik krijg het dus niet weg. Ik klik telkens op sla af, maar 3 seconden later staat dit weer in mn agenda. De melding staat ook echt iedere dag er in, mega irritant vind ik het. Weet iemand hoe ik dit verwijder?

Ik heb geen iPhone maar op mijn Android toestel kan ik via de instellingen van mijn agenda zien wie/wat er rechten heeft om in mijn agenda te komen, wellicht staat daar iets tussen?

1 like

Ja als het goed is kan je onderaan naar agenda’s (in de agenda-app dus niet in deze invite specifiek) en daar kan je die agenda dan uitklikken/verwijderen

2 likes

Ik heb dit ook gehad, kreeg de melding ook steeds op mn smartwatch. Heb het niet voor elkaar gekregen heb uiteindelijk de app eraf gegooid

2 likes

Hier staat hoe je het weg kunt halen en helemaal kunt voorkomen, misschien handig

3 likes

Word sowieso echt helemaal gek van de mc Afee spam en de zonnepanelen. Waarom houdt de filter dat niet beter tegen. Het is echt de klassieke zooi.

1 like