Durf te vragen #8

heeft iemand het menstruatie ondergoed van de hema al geprobeerd?
heb altijd die van snuggs maar wil een paar nieuwe erbij en die van de hema zijn een stuk goedkoper

Weet iemand toevallig waar ik hier in welke topic ESN whey (3scoops eruit) kan weggegeven tegen verzendkosten? Of is dat tegen regels?

3 likes

Gezond leven, fitnesstopic of het weggeef-topic lijken me wel geschikt! (En ja mag dus voor zover ik weet.)

4 likes

Thanks!!

3 likes

Zijn oorstekers voor kinderen van dezelfde lengte als voor dames? Dat alleen het ā€˜plaatje’ (vlinder, lieveheersbeestjes enz.) anders is?

2 likes

Bij ons (werk in een juwelier) zijn ze allemaal dezelfde maat.
Zou kunnen dat het nog verschilt qua merk

2 likes

Ah super, dankjewel
Ik zag heel leuke met een unicorn :heart_eyes:

2 likes

Dit is zó waar

3 likes

Ik heb in m’n agenda op m’n iPhone telkens een irritante melding en ik denk dat het een soort spam is ofzo. Maar ik krijg het dus niet weg. Ik klik telkens op sla af, maar 3 seconden later staat dit weer in mn agenda. De melding staat ook echt iedere dag er in, mega irritant vind ik het. Weet iemand hoe ik dit verwijder?

Ik heb geen iPhone maar op mijn Android toestel kan ik via de instellingen van mijn agenda zien wie/wat er rechten heeft om in mijn agenda te komen, wellicht staat daar iets tussen?

1 like

Ja als het goed is kan je onderaan naar agenda’s (in de agenda-app dus niet in deze invite specifiek) en daar kan je die agenda dan uitklikken/verwijderen

2 likes

Ik heb dit ook gehad, kreeg de melding ook steeds op mn smartwatch. Heb het niet voor elkaar gekregen heb uiteindelijk de app eraf gegooid

2 likes

Hier staat hoe je het weg kunt halen en helemaal kunt voorkomen, misschien handig

3 likes

Word sowieso echt helemaal gek van de mc Afee spam en de zonnepanelen. Waarom houdt de filter dat niet beter tegen. Het is echt de klassieke zooi.

1 like

Oh my god ik had dit ook vandaag! Als je de mail verwijdert uit je ongewenste mail gaat de agendamelding ook weg.

1 like

Ik ga eens ff zoeken of ik de mail kan vinden. Had in mn inbox iig niks maar in mn spam dan dus.

Bij mij stond ie bij ongewenst. Ik heb m toen verwijderd en even gezorgd dat ie ook weg was in mn mail app op mn telefoon en toen was alles in mn agenda ook weg.

1 like

Thanks! Het is gelukt

4 likes

Volgens mij vaak pas twee weken vantevoren ofzo? Niet heel lang iig maar ik weet het ook niet helemaal zeker

1 like

De peettante van mijn vriend zal binnen paar weken tot paar maanden te komen overlijden. Het zijn goede vrienden van zijn ouders; hij ziet ze verder niet vaak. Net voordat het slechte nieuws kwam zouden ze op kraamvisite komen. Dat gaat uiteraard niet meer. Nu hebben zij op eigen initiatief gevraagd of wij met de kinderen langs willen komen. Dus afspraak gemaakt. Grote kans dat dat ook de laatste keer is dat we hun gaan zien. Maar neem je dan iets mee omdat je op bezoek gaat. En wat dan? Of is het ongepast?