Echt? Ik heb nog meer dorst en drink op warme dagen zelden frisdrank
Ja water bevalt me dan altijd zo slecht eigenlijk? Misschien dat het beter gaat op mijn nieuw kantoor met beter klimaat haha. Maar als het broeierig is heb ik liever iets van frisdrank terwijl het wss niet zo goed is.
Zout is ook altijd goed bij warm weer. Misschien wat kleine zakjes chips of inderdaad een saucijzenbroodje bij de lunch.
Nouja plus laat dat die mensen zelf kiezen ipv ze slechts eenmaal per dag iets anders dan water aan te bieden als je het toch in huis hebt of haalt voor ze
Ze hebben vaak ook wel zelf een fles mee dus biedt ook expliciet aan dat ze die mogen vullen. Klinkt treurig maar gebeurt zeker niet altijd. En verder de tips die al zijn gegeven, gewoon vragen en haal al wat dingen.
Ik bedoelde met mijn post om meer water in te kopen, dat dit waarschijnlijk er snel door zal gaan. Geen cola bovenhalen enkel tijdens de lunch, dat is gek en gierig.
Ik heb de afgelopen 6 weken bouwlui in huis gehad en had een apart koelkastje voor ze gevuld met sinas, cola en cola light maar vooral ook heel veel energy drink. Daar kon ik wel 25 blikjes in de week van halen en dan ging het nog op. En verder werd chips (kleine zakjes) ook gewaardeerd. En marsen, maar daar is het misschien te warm voor.
Alle mensen die ik de afgelopen tijd over de vloer heb gehad waren op health journey, wilden geen koekjes of frisdrank en hadden hun eigen mysterieuze bakjes met eten mee. Bied ze dus ook aan dat ze hun eigen eten/drinken in jouw koelkast mogen zetten en maak daar ruimte voor. Of zet ergens een eigen koelkastje voor ze neer.
Hier waren ze ook vooral hun eigen eiwitlimonade aan het drinken!
Ik zou gewoon wat verschillende soorten frisdrank in blikjes inslaan, anders komt het wel een andere keer op toch?
Ik had naast flesjes water (plat en bruis), ijskoffie gehaald, en ook kleine pakjes drinken (van die per 6 verpakt), dat is ook handig met vieze handen. Het water gaat er het snelst doorheen. En ze zijn ook gek op noodles als je een waterkoker of heet waterkraan hebt. En theezakjes heb ik ook.
âMijnâ klussers hebben verder zelf zelfs een heel koffiestation mee inclusief senseo apparaat, terwijl ik ook een filterkoffie apparaat had neergezet dus ze zijn echt ook wel heel zelfvoorzienend hoor, wat ik ook wel snap, want je weet niet waar je in terecht komt natuurlijk.
âze zijn ook gek op noedelsâ alsof je het over een diersoort hebt?
Ik snap dat je het aardig bedoelt hoor, maar heus niet alle bouwers/klussers zijn hetzelfde.
Ik vind het stukje over âkleine pakjes en vieze handenâ ook wel klinken alsof je hun moedertje bent
Hahaha neeee . Het zijn maar tips. ik zie gewoon dat dit makkelijker is met een leeg huis en keuken. Naast wegwerpspul zijn die pakjes gewoon heel handig dan. Maar snap dat er ook genoeg mensen zijn die iets kleins laten doen en dan gewone pakken drinken met glazen kunnen geven.
moedertje zijn over de klussers haha omg please no. Maar ik snap dat je het zo kan lezen. Ik heb gewoon de hele koelkast en vriezer volgeramd en zie ze verder niet behalve voor overleg. Ik kan alleen constateren wat er als eerste opgaat dus dat geef ik als tip.
Slecht verwoord als ik het teruglees allemaal maar dit is dus ook waarom ik meestal hele berichten typ en dan weer op Delete druk
Hahaha ik moest hier zo hard om lachen.
@June Wij geven klussers gewoon onbeperkt water, koffie en zorgen dat we wat lekkers in huis hebben wat we zelf ook eten als ze niks hoeven. Met deze hitte ijsjes. Als ze meerdere dagen komen maakt mijn vriend lunch voor iedereen op zijn vrije dag, maar dat gaat altijd in overleg. Hamburgers, hotdogs, soep. Heel gezellig meestal!
Oh en we nodigen ze ook expliciet uit om vrij gebruik te maken van de wc en de keuken en aan de keukentafel te pauzeren. Dat mag niet overal () dus wel handig om even te zeggen. Soms willen ze dat niet, ook prima natuurlijk.
Klopt. Zo raar. Ik begin altijd maar met een kleine huistoer. Wc, koffie, waterkoker, eten, huisdieren, koelkast en kopjes. Zeg ook altijd nadrukkelijk dat ze zelf moeten pakken wat ze willen. En dan ga ik vaak wat anders doen. Boodschappen of een rondje lopen of zo. Ze redden zich wel en anders bellen ze me maar.
dit leest echt als het humble brag topic
hahaha ja het gaat ook maar door met âonbeperkt waterâ âvrij gebruik van de wcâ
haha sorry maar
Ik nodig ze zelfs bij mij in bed uit voor een middagdutje, daarna weer fris aan het werk!