Heb jij geen schoteltje bij de wc staan dan?
Ik heb gewoon een dixi in de tuin, wil niet het risico lopen dat iemand gaat kakken op m’n wc
Ik weet dat dit een grapje is maar ik baalde stiekem toch wel even dat er remsporen in mijn toilet in mijn gloednieuwe badkamer zaten terwijl we gewoon een apart toilet beneden hebben
Bij ons verkozen ze wekenlang de oprit als wc en asbak (terwijl ze hier ook heus wel op de wc mochten).
Rot op! Hoezo weken lang? Durfde je er niks van te zeggen? Want als ik dat zal zien. Konden ze echt gelijk inpakken hoor.
Hahaha wauw dat laat je toch niet gebeuren ook? Wat een smeerlapperij
Ik vind dit ook wel ver gaan. Zelf hanteer ik een plasketting om gebruik te monitoren want ik wil niet dat mijn wc te snel slijt
Haha ja sorry, ik vond dit ook vanzelfsprekend tot ik de verhalen van hoveniers hoorde die dus vertelden dat ze in best veel huizen niet binnen mogen komen? Ook niet voor de wc of handen wassen of schuilen voor de regen ofzo. Zo raar. Hoe rijker de buurt, hoe dichter de deur volgens hun.
Dat geloof ik wel. Mensen zijn niet voor niets zo rijk zei mijn oma dan.
welke opticien/brillenzaak heeft de goedkoopste maar beetje normale/niet ouwelijke modellen brillen waar ik ook mn ogen kan laten opmeten? ik ben 0 bekend in de brillen/ogenwereld
Ace & Tate dan denk ik.
thanks! is 135 euro dan goedkoop in verhouding? want ik vind het maar duur
hans anders als je echt gierig wilt zijn en je ogen niet liefhebt
Je bent bij een opticien voor een merkbril minstens het (drie)dubbele kwijt.
Ik heb de laatste twee keer een meting bij Pearl gehad, was volgensmij 30 euro voor de meting, maar kocht je een bril dan is het gratis. Modellen heb ik er ook vaker vandaan gehad en vond ze altijd goed en de service was bij mijn filiaal altijd goed.
omdat ze niet goed meten of omdat de brillen niet goed zijn?
zie nu ook op internet discount websites voor brillen op sterkte maar kan daar dan van alles misgaan? sorry jongens ben echt een n00b
Maar een bril bij Pearle is afhankelijk van je sterkte niet snel goedkoper dan Ace & Tate.
bij ace & tate vind ik de verkopers altijd heel lief en je niet dwingen om meteen een bril te kopen daar! volgens mij doen ze het ook best goed qua metingen. misschien daar een meting laten doen? de sterkte slaan ze vervolgens op in je account zodat je ook online kan kopen (maar dat kan je dan ook ergens anders doen)
Eyes & more
Mijn ervaring bij hans anders is niet goed ikv kwaliteit van de glazen, maar dat kan ook lokaal gebonden zijn. Pearle waren we wel jaren van tevreden tot de gerant veranderde, nu zijn we die naar de eigen particuliere zaak gevolgd.
Maar als je echt een bril op sterkte nodig hebt zou ik echt niet naar de goedkoopste oplossing kijken, een slechte bril kan je zicht heel erg verneuken.