Durf te vragen #8

dank jullie allen! ik ga wel eerst naar ace & tate en anders vind ik de brillen (en prijzen) van eyes & more er ook leuk uitzien @FrozenFlame, zit alleen minder in de buurt

3 likes

Ik ben in het Kröller-Müller vandaag en hoor de hele dag het geluid van schieten in de verte. Kan dat van het militaire oefenterrein in de buurt zijn? Zo ja, dan zijn ze nogal hard aan het oefenen

1 like

Jep.

3 likes

Jemig. En is dat uitzonderlijk, of is dit elke dag?

1 like

vaak

3 likes

Nee, zeker wel iets van gezegd natuurlijk, want het rook elke dag naar pis. Maar als ze het ontkennen en je bent afhankelijk van ze wb de verbouwing kun je ook niet veel meer. Maar wilde ze wel graag met hun snuit erin wrijven soms.

2 likes

En er was ook niemand die ze aanstuurde waar je terecht kon? Dit kan toch niet dat je maar akkoord moet gaan omdat je de werkzaamheden zelf niet kunt doen

2 likes

He gadverdamme. Daar groeit de eerste jaren niks meer. Alles doodgezeken.

1 like

Geen onkruid op de oprit!

1 like

Dat is dan wel weer positief.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Ik heb al 10+ jaar brillen van Hans Anders, doe er gemiddeld 3 jaar mee. Ik neem altijd het model van 50€ en dan ben ik 180€ ofzo kwijt met glazen.
Nou heb ik de laatste bril in maart gekregen en die is nu al beschadigd dus ik wil nog wel terug. Ik wilde zelf online bestellen met m’n recept bij firmoo ofzo. Maar ook wel bang dat het dan niet zo lekker zit en dat vind ik echt zonde dat daar dan een heel product voor gemaakt is.

1 like

Polette! Ik heb een zonnebril op sterkte gekocht was rond €50 en gaat al 3 jaar mee.

Hun constructie is wel bijzonder, je kan een bril in de winkel passen en ook een oogmeting laten doen, maar bestellen moet je online doen. Ik weet niet of dat nog steeds zo is.

2 likes

Ja is nog steeds zo. Maar je kunt wel ter plekke bestellen via hun iPad als je dat wil.

Ik ben al jaren fan van Polette, zowel de brillen als de zonnebrillen.

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Weet iemand of het mogelijk is om je flitsmeister/maps/apple kaarten niet mee te laten rekenen met je schermtijd op iPhone? Al aantal dingen via Google/ChatGPT geprobeerd maar nog geen succes.

Je telefoon vergrendelen? Ik krijg dan nog wel de route door op het beginscherm, maar geen idee of het dan meetelt

Hm ja dat zou wel kunnen, maar vind ik ook niet ideaal. Dan maar proberen te negeren haha!

1 like

Waar (ver)kopen jullie tweedehands studieboeken? Ik deed dat altijd via bol.com maar daar kan je als particulier niet meer verkopen helaas.

Heeft iemand ervaring met vliegen met krukken?

Hoe ging dat?