Thanks! Pantropica had ik inderdaad ook al op m’n lijstje staan, en ik zag inderdaad dat het een hele happening in de regio is komend weekend. Naast de tips die jij noemt is het ook nog Oldtimerdag in Diever. Dus eens even kijken waar we aan toe komen Ik meld me wel in een kindertopic met reviews!
Ik weet niet hoe lang je in drenthe blijft, maar vanaf 24 juli is er ook weer donderdag meppel dag. Elke donderdag is er dan een ander thema. Vind vooral mokum dag erg gezellig.
Dan ben ik er helaas niet meer, ziet er wel heel leuk uit namelijk!!
Nog een random andere tip voor iedereen aankomend weekend: Landelijke Open Imkerijdagen
Kende het niet, maar hoe leuk!
Ja, wel eens geweest! Niet super lang rondgelopen, maar wel leuk als je een keer in de buurt bent.
Heeft iemand de Palestine Cola wel eens gehad? Zo ja, is die lekker? Ik zoek een alternatief voor Cola Zero
Werkt hier iemand (als vrijwilliger) bij de dierenambulance?
Ik bel altijd wanneer ik dieren in nood zie (of denk te zien) maar ben benieuwd hoe het achter de schermen gaat en hoe het is om daar te werken.
Ik zou mezelf geen cola-kenner noemen maar ik vind die wel lekker ja! en Fritz al eens geprobeerd?
Ik denk niet dat er een geschikter topic is, maar hebben er forummers ervaring met (een jaar) in het buitenland werken? Mijn relatie is uit, dus dit lijkt me een mooi moment om zoiets te doen, ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen. Idealiter zou ik een jaar naar Frankrijk gaan, ik heb geen baan die op afstand kan en eerlijk gezegd lijkt het me leuker om in een bedrijf te werken met een kantoor, dan dat ik ga ZZP’en vanuit een gehuurd appartement.
Een baan lijkt me het uitgangspunt, dan kan ik daarna een woonplek zoeken. Dus hebben jullie tips hoe ik zoiets aanpak?
Mijn man, vroeger! Dus misschien kan ik wat vragen van je aan hem doorspelen. Maar is dus wel een tijdje terug.
@George ik werk in een internationaal bedrijf met veel kantoren in andere landen. Wat voor baan zoek je?
Heb je nog antwoord hierop nodig?
Je mag (medische) krukken gewoon meenemen het vliegtuig in.
Ik ben behoorlijk breed opgeleid, dus ik zou in best veel verschillende sectoren aan de slag kunnen. Mijn achtergrond is International Hospitality Management (Engelse hotelschool) en ik heb ervaring in marketing, sales, communicatie, hr en events.
je ziet al een paar jaar zoooooveel (nederlandse) kleine bedrijfjes op Instagram die vintage gouden sieraden verkopen voor best prima prijzen. maar ik vraag me zo af waar ze hun voorraad vandaan halen? en of het wel helemaal ethisch verantwoord is? iemand die dit weet?
Volgens mij zijn dat vooral sieraden met een ‘vintage look’. Dus niet echt vintage. Wordt vaak gewoon in bulk op ali gekocht en dan voor de volle mep doorverkocht.
hmmm ze hebben vaak wel gebruikssporen en google lens geeft ook geen resultaten!