Ik wil voor een verrassingsfeestje voor mijn beste vriendin, telefoon nummers van vrienden van haar uit haar telefoon halen. Maar ze mag dit natuurlijk niet door hebben. Ik weet haar pincode, maar als ik alleen met haar ben is ze nooit langer dan bijv. paar minuten even naar het toilet zonder haar telefoon. Hoe doe ik zoiets? En ik kan de contacten natuurlijk niet naar mezelf appen, dus ik zal ze ook nog moeten overschrijven wat natuurlijk langer duurt… HELP haha. Misschien dat ik nog via social media of LinkedIn mensen kan vinden? Ze heeft allemaal losse vrienden dus het is ook niet dat 1 iemand dan weer 5 andere nummers weet ofzo helaas.
Foto’s maken van haar contacten met je eigen telefoon is misschien sneller dan overschrijven
Omg haha wat suf dat ik daar niet aan gedacht heb, ja dat scheelt inderdaad al veel tijd
![]()
Vriendin van me heeft dit gedaan met mijn telefoon en toen deed ze alsof ze twijfelde om dezelfde als ik te kopen en wilde ze de camera’s uitproberen enzo. Ik was toen ook druk dus had echt niks door.
Via instagram een berichtje sturen naar haar vrienden?
Ik heb echt toevallig net een paar weken geleden een nieuwe telefoon gekocht haha. Anders was het echt een goed idee!
@floreales ja is op zich een goed idee, alleen heeft mijn vriendin zelf geen instagram (of facebook) dus ik kan niet door haar volgers/vrienden scrollen ofzo. Weet van een paar vrienden wel een achternaam maar niet van allemaal.
Nou ik doe wel een combi. Eerst zoeken via social media en linkedin en dan van wie er nog over zijn proberen snel een keer een foto te maken van contacten uit haar telefoon, desnoods in meerdere keren haha.
Heeft ze geen partner/huisgenoot die het kan opzoeken? Anders misschien samen winkelen en haar met een berg kleding zonder telefoon in het pashokje stoppen?
Nummers sturen naar jezelf en dan die berichten verwijderen voor haar op haar telefoon!
Als jullie een iPhone hebben, kun je contacten gewoon naar jezelf AirDroppen
Haha love alle adviezen thanks! Ze heeft geen partner, we hebben allebei geen iphone en ze haat winkelen
En als ik de nummers naar mezelf app en dan de berichten verwijder dan staat er toch iets van ‘bericht verwijderd’ ? Dus dat kan helaas allemaal niet. Ik ga toch maar proberen in haar telefoon te sneaken als ze een keer wat aan het doen is of zo, en dan ook nog via social media mensen proberen te zoeken ![]()
Ik weet niet of ze meer ‘losse’ vriendinnen heeft of juist meer ‘clusters’ van vriendinnen. Want in dat laatste geval heb je misschien alleen het nummer van vriendin A, maar kan die je weer helpen aan de nummers van vriendin B en C.
Dat is alleen als je de berichten voor jullie allebei verwijdert! Als je ze alleen voor haarzelf verwijdert ziet ze als het goed is niks meer. Anders kun je ze ook naar jezelf mailen, in haar contactenlijst alle contacten die je nodig hebt selecteren > delen via email > mail verwijderen (vervolgens natuurlijk ook uit de verwijderde items)!
Misschien kan jij zelf naar de wc gaan en dan stiekem haar telefoon meenemen als ze aan het koken is oid. Heb je iets meer tijd. Misschien zoekt ze m dan wel maar dan stop je m gewoon terug onder een kussen ofzo.
Zijn het vriendinnengroepjes waarmee ze in een appgroep zit? Anders kun je van de deelnemerslijst van zo’n groep een foto maken, dan heb je een heleboel nummers in 1x.
Maar daar staan geen telefoonnummer bij toch, tenzij ze niet opgeslagen zijn in haar telefoon.
Ohja goed punt, ik dacht dat die er onder bleven staan.
Nee hoor dat is alleen als jij ze vanaf jouw telefoon verwijdert voor haar! Ik heb dit ook wel eens zo gedaan ![]()
Ik zou het zelf niet zo chill vinden als een vriendin door mijn whatsapp ofzo zou gaan, ook al is het voor een verrassing. Daar kan zoveel instaan, ook privé dingen van vrienden van haar die dit niet allemaal ook met jou willen delen.
Nee ik ook niet, maar niemand weet mijn pincode dus dat zou gelukkig ook niet kunnen.
Iemand tips voor een lekkere huisparfum die je kunt sprayen waardoor je huis lekker schoongemaakt ruikt terwijl het si schoongemaakt is door de robotstofzuiger?