Durf te vragen #8

Ik denk dat dit zoooo persoonlijk is dat je het echt zelf moet gaan ruiken. Een vriendin van mij had eens een nieuwe airwick, die automatisch spuit. Ik dacht wajooo wat is dit voor goedkope wc verfrisser, terwijl zij het heerlijk vond. Vind dat systeem wel heel handig haha, en de meeste andere geurtjes ook.

Ik vind die Amsterdam lijn van Marie Stella Maris heel lekker, ruikt heel fris en fris = schoon in mijn hoofd.

3 likes

Ik vind deze heel ‘schoon en opgeruimd’ ruiken.

8 likes

Ik heb deze al meerdere keren gekocht!
https://www.bol.com/nl/p/treatments-mahayana-parfum-d-interieur-300ml/9300000062669995?referrer=socialshare_pdp_androidapp

1 like

Weet iemand of de film “my mother’s wedding” op Netflix te zien is in Nederland?

Ja ik ga nu vloeken in de kerk, maar ik vind de savage garden roomspray van rituals heel lekker voor een fris huis.

Ik kan 'm niet vinden in de lijst.

Thanks voor het checken!!

3 likes

Ik gebruik graag zo’n drinkfles, naast het tuutje zit er ook een rietje in dus drinkt heel prettig.
Maar ik heb er nu 5 gesloopt in een jaar tijd en ik vind dat echt niet duurzaam. Dus heeft iemand een tip voor een grote rietjesbeker die niet lekt en ook niet zo snel stuk gaat.

2 likes

Ik heb een kambukka. Gaat al 3 jaar mee. Makkelijk schoonmaken ook.

1 like

Deze:

https://amzn.eu/d/8yQTrHK

Is ook van RVS dus je drinken blijft ook lekker koel :raised_hands:t2:

2 likes

Camelbak, rietjes en tuutjes kun je bijkopen mocht dat nodig zijn.

4 likes

Ik heb van Camelbak een fles met hetzelfde systeem, maar dan een kinderversie. Is een thermosfles, dus drinken blijft cool en ik drink er zelf ook graag uit. Je hebt ze ook in grotere maten.

Gaat al een jaar mee en wordt gebruikt door kleine kinderen (2&4 jaar) en is nog steeds perfect, ook al valt hij regelmatig op de grond. Lekt niet en onderdelen zijn makkelijk te bestellen.

1 like

Eens met camelbak

2 likes

Kambukka! Kan je goed schoonmaken en je hoeft niet in het tuutje te bijten. Heb een gewone en rvs en sindsdien nooit meer andere fles hoeven kopen

Camelbak staat bekend om de schimmel in de doppen omdat je die niet goed schoon kan maken.

4 likes

Ik heb een hele fijne van Hydra peak, met verschillende tuitjes, oa een met een rietje.

Ze verkopen ze regelmatig bij de TK Maxx, heb laatst dit leuke printjes gescoord:

1 like

Bedankt voor alle reacties over de drinkfles! Ik ben voor kambukka gegaan want die was 1+1 gratis bij Bol :sweat_smile:.

2 likes

Beetje laat, maar ik heb nog een ongevraagde tip: via de app Just Watch kun je al je streamingsdiensten aanvinken. Als je vervolgens een titel opzoekt, kun je direct zien of ie op een van die diensten staat!

10 likes

Is er iemand die een magneetje van de regio Drenthe zou willen kopen en opsturen? Uiteraard vergoed!

Ik neem op vakantie altijd een magneetje mee uit het land waar we zijn geweest als aandenken. Nu ben ik dit jaar niet naar het buitenland, maar in Nederland op vakantie geweest, en heb ik dus ook niet aan een magneetje gedacht. De magneetjes hangen op de koelkast en mijn zoontje keek er van de week naar en vroeg waarom er niks van onze vakantie bij hangt. :pleading_face: Nu komen we binnenkort niet in Drenthe, dus ik hoop dat iemand ons zo kan helpen :pray:t2:

9 likes

Welke regio in Drenthe of gewoon eentje waar Drenthe op staat?

3 likes