Bedankt voor alle reacties over de drinkfles! Ik ben voor kambukka gegaan want die was 1+1 gratis bij Bol .
Beetje laat, maar ik heb nog een ongevraagde tip: via de app Just Watch kun je al je streamingsdiensten aanvinken. Als je vervolgens een titel opzoekt, kun je direct zien of ie op een van die diensten staat!
Is er iemand die een magneetje van de regio Drenthe zou willen kopen en opsturen? Uiteraard vergoed!
Ik neem op vakantie altijd een magneetje mee uit het land waar we zijn geweest als aandenken. Nu ben ik dit jaar niet naar het buitenland, maar in Nederland op vakantie geweest, en heb ik dus ook niet aan een magneetje gedacht. De magneetjes hangen op de koelkast en mijn zoontje keek er van de week naar en vroeg waarom er niks van onze vakantie bij hangt. Nu komen we binnenkort niet in Drenthe, dus ik hoop dat iemand ons zo kan helpen
Welke regio in Drenthe of gewoon eentje waar Drenthe op staat?
Gewoon eentje waar Drenthe op staat, geen specifieke stad of regio
Dankjewel alvast
Ja dat over Camelbak is zo waar. Ik heb geen zin in al dat onderhoud voor dagelijkse spullen. Die Camelbak fles was bij mij ook gaan schimmelen en dat is in het begin niet goed zichtbaar. Toen weer nieuwe doppen gekocht en rietjes enzo en eigenlijk is dat gewoon te veel gedoe. Natuurlijk gaat zo’n fles lang mee als je onderdelen erbij kan kopen
Vast onmogelijk maar heeft er heel toevallig iemand nog een krant liggen van 10 april dit jaar? Maakt niet uit welke.
Ik heb hierdoor de Waterdrop flessen gekozen. RVS, rietjes ook van RVS, en ze hebben een soort bolletjes systeem die het gehele ding heel makkelijk schoon maken van binnen.
In de dop.
Heb daardoor geen camelbak meer maar kambukka.
Makkelijk schoon te maken!
Fysiek niet maar wel digitaal, heb je hier iets aan?
Ik heb hem echt al jaren en dat is bij mij nog nooit gebeurd gelukkig
Dank je! Ik was die af na gebruik maar het is inderdaad moeilijk om die goed schoon te krijgen, ik ga er op letten
Ah dat is een goede tip! Welk model heb je? Ik zie op de webshop tot nu toe alleen plastic rietjes
Nee, helaas niet. Ik wil het graag in de bewaarbox doen voor mijn kind als krant van de geboortedag. De oudste heeft het wel maar ik ben het deze keer vergeten.
Misschien kun je de krant bellen of zij nog een exemplaar naar je op kunnen sturen?