Drinkglazen voorraad loopt enorm terug in huis en geliefde pokal glazen zijn niet te verkrijgen bij de IKEA. Ik zoek dus tips voor fijne drinkglazen, groot formaat voor vocht intake en klein formaat voor gasten. Belangrijk vind ik hoe het kapot valt, heb huisdieren en kinderen rondlopen, dus veel kleine scherpe stukkies is niet handig. Iemand de gouden tip?
Lijken op die van IKEA
Als je dat zou willen zou dat super zijn!
5 dagen later en we zijn een Drenthe magneet rijker
Toch nog een mooi aandenken aan de eerste kampeervakantie met mān zoon ![]()
Met dank aan @Foucher die hier niet eens een Tikkie voor heeft gestuurd, maar dit gewoon zo heeft opgestuurd. Echt zo ongelofelijk lief! ![]()
Love dit forum op zulke momenten, heeft echt mān dag gemaakt!
Aaah wat een leuke ook ![]()
Ik ben op zoek naar een warme dikke kamerjas (met capuchon) die tot je enkels gaat. Ik kom alleen maar dunne stoffen tegen of juist warme maar dan kort. Mocht iemand al eentje weten of zin hebben om mee te zoeken?
Vind dit heel lief en leuk!!
Ja! Die ziet er heerlijk uit. Thanks
Ik heb gezocht op badjas of ochtendjas (lang en met capuchon). Dan krijg je meer van dit soort resultaten. Op kamerjas kreeg ik ook de dunne varianten.
Ik voel me nogal een noob, maar heb zojuist wat verkocht via Marktplaats en heb nu een MDP-code gehad. Die moet ik op het pakket zetten en dan de QR code laten scannen door DHL.
Waar zet die ik MDP code? Rechtsbovenin zoals met een postzegelcode?
Op de plek van het adres?
Ik zet m altijd ergens op de bovenkant van het pakket, volgens mij maakt het niet uit waar het staat.
Ik was hem laatst zelfs vergeten en is gewoon goed gegaan.
Ben hier geweest! Wat een leuk plekje, dit had ik niet zomaar gevonden zonder je tip š©·
Is hier iemand die een truitje voor een kleine knuffel voor mij wil maken? Ik betaal natuurlijk alle kosten
wat een leuke en lieve vraag
Heeft iemand tips voor een feestje in november voor zowel volwassenen als kinderen (0/9 jaar)? Totaal ongeveer 20 mensen. Ik zoek ideeƫn zoals: lunch, diner in kindvriendelijk restaurant, familie workshop, kinderplek als Ballorig, met een bolderkar vol lekkere dingen naar het park en daar gewoon zitten op kleedjes (maar te koud) etc.
Hans en Grietje in Zeewolde ![]()
Boerderij Pret in Ermelo