Ik zet m altijd ergens op de bovenkant van het pakket, volgens mij maakt het niet uit waar het staat.
Ik was hem laatst zelfs vergeten en is gewoon goed gegaan.
Ben hier geweest! Wat een leuk plekje, dit had ik niet zomaar gevonden zonder je tip 🩷
Is hier iemand die een truitje voor een kleine knuffel voor mij wil maken? Ik betaal natuurlijk alle kosten
wat een leuke en lieve vraag
Heeft iemand tips voor een feestje in november voor zowel volwassenen als kinderen (0/9 jaar)? Totaal ongeveer 20 mensen. Ik zoek ideeën zoals: lunch, diner in kindvriendelijk restaurant, familie workshop, kinderplek als Ballorig, met een bolderkar vol lekkere dingen naar het park en daar gewoon zitten op kleedjes (maar te koud) etc.
Hans en Grietje in Zeewolde
Boerderij Pret in Ermelo
De drentse koe
Zoet of Zout is een kindvriendelijk restaurant met speeltuin buiten. Ligt aan zee.
Kidscity ofzo in Utrecht. Supergroot. Gericht op kinderen.
Je kunt ook Adventure city overwegen in Rdam. Ook parcours voor volwassenen. Je kunt binnen en buiten zitten. Eten is fast food.
Ik vroeg me af of er hier toevallig mensen zijn die een edelsteen of diamant in een sieraad hebben laten verwerken door een edelsmid en aanraders of tips hebben? Liefst in de buurt van het noorden, maar verder weg mag ook!
Ja ik, bij Watze van der Wal in Joure! Ik had een steen na overlijden van familie die ik in een ring verwerkt wilde hebben, ze denken fijn met je mee en ben superblij met het resultaat! Ook al is mijn ring heel anders dan hun ‘signature’ stijl
Oh, dank je! Ik ga hier even goed naar kijken, ziet er in ieder geval veelbelovend uit!
Wie weet waar ik goed kan vinden hoeveel neerslag er gevallen is in de afgelopen dagen? Wij hebben lekkage en ik probeer aan de verzekering aan te tonen dat ik denk dat het komt door extreme neerslag in de nacht van afgelopen vrijdag op zaterdag 29-30aug (regio Leiden), toen heeft het echt MEGA geregend en geonweerd maar Google zegt dat het weinig regende?
Oja die website is nog niet bijgewerkt, loopt precies tot 29 augustus haha. Goed moet denk ik eventjes wachten tot de data van augustus overal officieel doorgevoerd is of zo.
Inmiddels wel een andere website gevonden maar ik voel me gegaslight want hij zegt dat er 15mm water gevallen is maar zou zweren dat het meer was ghaha
Ik kan behalve de boekenclub geen lees of boekentopic vinden.
Welke app is dé app om gelezen boeken in bij te houden? Ik zag er 1 altijd voorbij komen, maar las toen heel lang niet meer, dus was toen niet interessant. Nu lees is weer en ik wil het graag bijhouden.
Naast die van nox heeft knmi ook zo’n overzicht, dat is een wat meer officiele bron misschien
Goodreads, Storygraph of Fable. Je hebt ook nog Hebban of zoiets.
Thanks, nu moet ik kiezen. Maar daarvoor kijk ik wel even in het boekentopic!