Durf te vragen #8

Heeft iemand misschien enig idee wat er onder Summer staat? Dit is een shirt van mijn kind. We zitten er al een hele tijd naar te kijken maar kunnen er niets van maken :laughing:

8 likes

Treats! misschien? Dat kan ik er enigszins uithalen en past in de context met het ijsje

4 likes

Hmm zou kunnen maar die laatste streep vind ik dan zo raar? :thinking:

2 likes

Is dit niet een AI tekst? Die maakt vaak onleesbare teksten

10 likes

Misschien summer fests of met een beetje fantasie summer party? Die laatste streep is denk ik sowieso een uitroepteken.

2 likes

Otto.nl is een betrouwbare site toch? Ik wil schoenen bestellen, zijn bij zalando uitverkocht maar bij otto hebben ze ze nog

1 like

Ja, het is een bedrijf, geen oplichting/scam. Heb daar zelf altijd prima ervaringen mee gehad maar zie wel gemixte reviews.

2 likes

Top heb het gelijk besteld! Was het vroeger geen tijdschrift ofzo?

1 like

Fests! Denk ik. Wel een lelijk lettertype waarin het uitroepteken gewoon een streep wordt. Anders heb ik echt geen idee

3 likes

Ja zo’n postorderbedrijf. Met zo’n boek wat je thuis kreeg. Je had in die tijd ook neckerman

5 likes

En Wehkamp (en Bader en La Redoute, mijn moeder was er dol op, haha).

2 likes

Ooh brings back memories!

4 likes

Ohhh dat waren nog eens tijden!

En Yves Rocher. Pure magie vond ik dat met alle gratis samples, zoete douchefoams en andere zooi :heart:

15 likes

Ja dit was echt fantastisch :heart:

1 like

Waren zij dat ook met die opgerolde papiertjes? Dan had je een extraatje ofzo

11 likes

Oh ja, van die kleine rolletjes, een soort lootjes? Memory unlocked

4 likes

Geen idee maar dat zou wel verklaren waarom het zo onleesbaar is :smile:

1 like

@chasingrainbows Bedankt! Wij dachten eerst ook party maar denk dat het dan inderdaad fests is. Had ook helemaal niet door dat die laatste streep een uitroepteken moet voorstellen. Nu kan ik rustig gaan slapen :laughing:

2 likes

Puntje van uitroepteken is er misschien afgesleten of niet geprint haha

2 likes