Goodreads is de meest gangbare/gebruikelijke uiteindelijk, maar Storygraph houdt leuke stats bij haha. Ik heb allebei, maar kan er nog niet helemaal aan wennen. Goodreads gebruik ik namelijk al sinds 2013 ofzo.
Ik heb op vakantie iemand (NL) gezien die een heel mooi jasje aanhad. In de haast alleen een foto gemaakt, maar google lens lijkt er weinig mee te kunnen.
Volgens mij van dit merk. Sara van when Sara smiles heeft hem volgens mij
Ja dat is hem! Super, dank!
Iemand hier die het e.e.a. afweet van arbeidsrecht? Het gaat over verworven rechten op werk, vooral over vaste werkdagen. Ik heb al wel door na meerdere keren Googlen dat er niet 1 antwoord op de vraag is, maar ik ben wel benieuwd hoe het er in de praktijk (meestal) aan toe gaat.
Ik wil in deze kaartjes de cijfers door vingers veranderen. Weet iemand een gratis programma waarmee dat makkelijk kan?
Dit zou makkelijk moeten kunnen met Canva
Heeft iemand hier de Turbantia? *fysiek niet online
Je bedoelt de tubantia denk ik?
Heb 'm niet fysiek, maar woon wel in die regio, dus kan 'm eventueel voor je kopen en opsturen?
Ja kan ik voor je regelen
Dank je wel voor je aanbod.
@Luzarl Kun je Tubantia ook kopen via hun website? En hoe weet je of premium artikelen ook in de krant staan?
Nee je kan geen kranten nabestellen. Er is nooit zekerheid of iets ook in papier komt. Maar ik kan wel voor je kijken maar niet vandaag want ik ben nog op vakantie
Ik heb een Toyota Aygo uit 2020 maar mijn CarPlay knalt er geregeld uit. Heeft iemand hier ervaring mee of een tip qua kabel?
Gebruik je een originele Apple kabel?
Ja bij mij moest er een hele nieuwe radio in, want het lag aan de voeding van de radio naar de usb aansluiting en dat was niet te repareren.
Ik weet het niet, heb denk ik nog wel een originele usb C kabel liggen. Haal wel even zo’n koppelstuk en dan probeer ik dat even. @George haar verhaal is m’n nachtmerrie
Ik heb straks een bruiloft en er staat: 14:00 ontvangst
15:00 ceremonie
Word je dan om 14:00 verwacht of is het dan een soort inloop? Haha help
Ik zou zeggen inloop, maar zou er zelf wel tussen 14:00 en 14:30 willen zijn. Duurt toch even voordat iedereen op z’n plek zit, de ceremonie zal wel stipt om 15:00 beginnen.
Ik zou zeggen 14:00 aanwezig.
Ja ik dacht zelf aan 14:15/14:30! Want ik vind een uur wachten totdat iedereen binnen is en zit ook wel weer lang