Vaak sta je dan nog een tijd te babbelen met andere gasten en is het leuk om die te ontmoeten of weer te zien.
Zou inderdaad een soort inloop verwachten, misschien met een drankje oid?
Mijn neefje is jarig en wil graag een Lafufu. Ik voel me heel oud maar waar kan ik die het best kopen? Een echte Labubu is boven cadeaubudget trouwens, vandaar dat hij een Lafufu wil
Nachtwinkel of toko hebben die meestal wel
Ik zag ze bij de Top1toys (maar weet niet of anders locaties ze ook verkopen)
Ja of juist niet en dan kom je om 14:45
Gewoon om 14.00 uur er staan. De fotograaf maakt vaak nog wat foto’s en de ceremoniemeester legt vaak nog even uit wat de bedoeling is in tafelschikking etc. Je hebt vaak nog ontvangst van het bruidspaar en dan moet je nog gaan zitten. Meestal word je ook nog wat te drinken aangeboden.
Echt elke markt/brasserie en soms marktplaats en marketplace Facebook.
Heeft iemand misschien enig idee wat er onder Summer staat? Dit is een shirt van mijn kind. We zitten er al een hele tijd naar te kijken maar kunnen er niets van maken
Treats! misschien? Dat kan ik er enigszins uithalen en past in de context met het ijsje
Hmm zou kunnen maar die laatste streep vind ik dan zo raar?
Is dit niet een AI tekst? Die maakt vaak onleesbare teksten
Misschien summer fests of met een beetje fantasie summer party? Die laatste streep is denk ik sowieso een uitroepteken.
Otto.nl is een betrouwbare site toch? Ik wil schoenen bestellen, zijn bij zalando uitverkocht maar bij otto hebben ze ze nog
Ja, het is een bedrijf, geen oplichting/scam. Heb daar zelf altijd prima ervaringen mee gehad maar zie wel gemixte reviews.
Top heb het gelijk besteld! Was het vroeger geen tijdschrift ofzo?
Fests! Denk ik. Wel een lelijk lettertype waarin het uitroepteken gewoon een streep wordt. Anders heb ik echt geen idee
Ja zo’n postorderbedrijf. Met zo’n boek wat je thuis kreeg. Je had in die tijd ook neckerman
En Wehkamp (en Bader en La Redoute, mijn moeder was er dol op, haha).
Ooh brings back memories!