Nee want de laatste baan is tijdelijk en daarvoor krijg je dan gewoon een tijdelijk contract waar je voor tekent. Hier is dan geen sprake van ontslag of verliezen van werk dus ook geen recht op ww. Als je zelf ontslag neemt heb je daar sowieso geen recht op.
Hoe kom je er bij dat je alleen recht hebt op WW als je een vast contract hebt? Even googelen en je kunt vinden op uwv dat dat niet klopt
Ik heb meerdere keren na tijdelijke contracten ww gehad.
Is het niet zo dat als je daadwerkelijk tekent voor een einddatum (en dus weet dat er geen verlenging in zit) dat dat recht vervalt? Dat is anders dan een tijdelijk contract met kans op verlenging.
Ik heb geen einddatum, elke keer stilzwijgend verlengd met 4 weken tot het ophoudt en niemand weet wanneer
Mag dat? Moet je na 3 verlengingen niet gewoon een vast contract krijgen ondanks de duur van die verlengingen
Waarschijnlijk zijn het er toch niet meer want project loopt sowieso af in november ergens. Met 3 verlengingen zit ik al in december
Ik zeg niet dat het alleen bij een vast contract geldt. Maar in de situatie dat je een baan aangaat met vaste einddatum en geen kans op verlening (bv bij een tijdelijk project) heb je geen recht op ww. Als een normaal tijdelijk contract niet verlengd wordt is dat natuurlijk anders, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat de eerste situatie voor jou geldt. Ik begrijp uit je andere reacties nu dat je contract al vaker verlengd is, dat maakt het natuurlijk een ander verhaal en dan zou je daar wel gewoon recht op moeten hebben.
Ja ik ging er vanuit dat het hier ging om een tijdelijk contract met vaste einddatum zonder verlenging ivm tijdelijk project . Bij een normaal tijdelijk contract dat niet verlengd wordt is dat natuurlijk anders en kan je inderdaad gewoon ww krijgen
Dit klopt ook niet hoor
Ook na een contract voor bepaalde tijd, zonder uitzicht op verlenging is er WW recht
Hmm ik heb nooit anders geweten dan dat je recht op ww dan vervalt, maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen dan
Oh ik las in je eerdere bericht dat het tot max december was, vandaar.
Ik heb veel tijdelijke contracten (onderwijs, ben docent in een vak waar 0 vraag naar is, dus ik doe veel ziektevervanging enzo) en ik krijg tot nu toe daarna altijd gewoon ww.
Ik lees nu veel boeken van de bieb, maar wil graag ebooks lezen van de bieb. Ik heb een oude Kobo van mijn vriend, maar daar lukt het overzetten niet. Alleen maar foutmeldingen vanuit ADE. Wil dus toch maar een eigen e-reader kopen
Iemand ervaring met een kleine e-reader waarbij bieb boeken overzetten soepel loopt?
Hmm, ik heb een Kobo Clara HD van een paar jaar oud en daarmee kan ik ook boeken van de bieb lezen. Wat voor foutmelding krijg je? Misschien staat hier de oplossing tussen:
Thnx! Ja helaas allemaal al geprobeerd. Ook via andere laptop. En nu sluit ADE steeds als ik de boeken van kobo daar wil bekijken. Gebeurt op beide laptops. Dus lijkt door de e-reader te komen.
Ah balen! Misschien weet Kobo een oplossing? Ik ben zelf heel tevreden over de mijne, maar kan me ook voorstellen dat je nu een ander merk wil haha
Ik heb gister toch maar de Clara BW gekocht. Kindle gaat niet samen met de bieb en deze kwam toch telkens goed naar voren. Ik hoop dat het met deze gewoon lukt
Ik heb sinds een paar maanden een clara met bieb abonnement en ik vind het heel makkelijk werken. Doe het wel via de laptop.