Ohhh dat waren nog eens tijden!
En Yves Rocher. Pure magie vond ik dat met alle gratis samples, zoete douchefoams en andere zooi
Ja dit was echt fantastisch
Waren zij dat ook met die opgerolde papiertjes? Dan had je een extraatje ofzo
Oh ja, van die kleine rolletjes, een soort lootjes? Memory unlocked
Geen idee maar dat zou wel verklaren waarom het zo onleesbaar is
@chasingrainbows Bedankt! Wij dachten eerst ook party maar denk dat het dan inderdaad fests is. Had ook helemaal niet door dat die laatste streep een uitroepteken moet voorstellen. Nu kan ik rustig gaan slapen
Puntje van uitroepteken is er misschien afgesleten of niet geprint haha
Als je het opzoekt met google lens kom je op de referentie van het ontwerp en daar kan je duidelijk lezen dat het Summer Treats! Hoort te zijn.
Thanks! Dan had @FrozenFlame het toch goed. Vind het zelf wel heel moeilijk te zien maar goed dan is dit ook weer opgelost. Bedankt allemaal voor het meekijken!
heeft iemand de klantenservice van ticketswap wel eens te pakken gekregen en/of geld teruggekregen na een geannuleerd evenement?
ze reageren niet op chat, niet op whatsapp, niet op mail, het is echt vreselijk? en heb zelf het evenement gemeld als geannuleerd maar daar blijft ook maar staan dat ze het aan het uitzoeken zijn en ik kreeg ook geen automatische mail daarover ofzo. volgens mij heb ik jaren geleden heel snel contact gehad met de klantenservice ooit maar nu lijkt alles erop gericht om maar niemand te pakken te kunnen krijgen.
Iets van anderhalf jaar geleden moest ik getuigen vanwege een mishandeling in mijn straat (en de mishandelaar was een overbuurman) en ik ben best wel benieuwd hoe dat is afgelopen qua straf. Heeft iemand enig idee of dat openbaar is en of je dat kan inzien?
Op rechtspraak.nl worden wel uitspraken gepubliceerd maar doorgaans alleen van een meervoudige kamer en ook nog geanonimiseerd. Als de verdachte alleen voor de mishandeling voor de rechter moest komen is de kans klein dat de uitspraak is gepubliceerd, want dan is hij vermoedelijk voor de politierechter gekomen. Je zou op je woonplaats kunnen zoeken en kijken of de uitspraak erbij staat!
Ah thanks! Ik ging kijken en hij staat er zo te zien niet op!
Ik ben een paar maand geleden okk zo lang bezig geweet, met die fucking chat waar je maar geen reactie op kreeg en contactformulieren ofzo. Het is mij toen uiteindelijk via mail gelukt: info@ticketswap - reactie duurde een week
ugh wat irritant en onprofessioneel voor zo’n groot bedrijf. ik heb ze 2 dagen geleden in ieder geval op dat mailadres gemaild al dus hopelijk komt daar dan reactie op… thanks!
Ongelofelijk toch? Hoop dat je snel wat hoort, succes!!
Het OM kan ook nog een strafbeschikking hebben voorgesteld, en dan komt het helemaal niet voor. Dan leggen ze gewoon een boete op en is het daarmee klaar. Volgens mij is dat ook niet op rechtspraak.nl te vinden. Kortste klap is misschien via andere buren maar dat wordt meteen weer zo roddelachtig misschien.
Oke ik voel me echt een boomer, maar hoe krijg je stories waar je in getagd bent zo gedeeld:
Dus dat ie de exacte story overneemt, met die namen zo bij elkaar in die hoek?
Ik krijg altijd zo’n lelijke verkleinde “sticker” versie van de story van een ander.
Iedereen doet het, maar ik snap het niet hahahaha ik kan er niet tegen.
Edit: OMG heb het gevonden, hahaha tering. Je moet dus alleen 1x op die verkleinde sticker-versie tikken.
Volgens mij gewoon tikken op die ‘sticker’ versie, toch? Dan verandert het bij mij geloof ik in groot scherm. En als je nog een keer tikt weer terug naar die stickerversie. Ben alleen nergens in getagt dus kan het niet voor zekerheid testen momenteel