Zie die €20 als een investering in je mentale gerustheid en bestel m gewoon bij MM. Heb je ook meteen een fysieke winkel mocht er iets zijn.
Dit idd
Ja ik hoopte eigenlijk dat hier een aantal mensen zouden reageren met goede ervaringen met deze webshop haha. Maar goed dan inderdaad misschien gewoon maar die 20 euro extra betalen, duur is het toch al.
Zijn hier wel eens mensen alleen naar een demonstratie gweest? Hoe was dat?
Maar niet betalen voor het aanbrengen van een screen protector bij de MM! Drie keer laten zetten en alle keren na 1 dag losgebobbeld, en heeel veel gedoe om dat geld terug te krijgen.
Wel alleen naar de Feminist March en dat was heel prima, maar toch fijner met een ander
Ja bij die wekelijkse demo’s voor Palestina op het station, daar ben ik wel eens alleen. En dat is echt prima. Je staat daar allemaal met hetzelfde doel dus er is niemand die je raar aankijkt. En het is ook niet een gelegenheid waar je gezellig met elkaar staat te kletsen ofzo. Dus ik heb me er nog nooit raar of ongemakkelijk gevoeld.
En ook demo’s waar je lopend de stad door gaat kan echt heel goed alleen. Ik doe dat meestal wel met vrienden maar ook daar loop je gewoon mee in de menigte en je bent vooral dingen aan het roepen dus of er nou iemand naast je loopt die je kent of niet maakt eigenlijk niet zo veel uit.
Ik zou het je vooral niet tegen laten houden. En mocht het toch een te grote drempel zijn kan je je vaak ook aansluiten bij organisaties die naar het protest komen. Die doen meestal een oproep op insta en dan verzamel je ergens en ga je met elkaar lopen.
Weet iemand of de Primark online voorraad check een beetje betrouwbaar is?
Ik wel eens! Ik zou het niet zo snel doen bij een risicovolle demonstratie eerlijk gezegd, maar anders prima. Als het in eigen stad is kom ik vaak toch wel bekenden tegen, en anders is iedereen daar toch met hetzelfde doel dus je hebt vaak vrij snel aanspraak. Denk dat het wel verstandig is altijd iemand te laten weten dat je daar heen bent, just in case!
Ik heb daar begin van het jaar een smartwatch besteld en later ook weer geretourneerd omdat ie toch wel heel bulky was. Ging zonder enige problemen. Klantenservice was ook helemaal top. Alleen retourkosten waren voor eigen rekening maar dat stond ook op de site
Ik was alleen naar de rode lijn in Groningen afgelopen weekend en dat was heel prima!
Paar weken geleden toevallig geprobeerd en toen wel! Wilde een dekbed kopen die ik bij iemand op insta had gezien en de site gaf aan dat hij bij het ene filiaal niet op voorraad en bij de ander wel op voorraad was en dit klopte ook precies zo. Misschien toeval hoor maar het klopte wel.
ik moet al een tijdje denken aan een boek dat ik als kind had, het was een boek over dieren en dan per werelddeel volgens mij en het was een heeel groot boek (zeg maar tot de knie van een volwassene denk ik?) en niet rechthoekig maar met een volgens mij ovalen bovenkant. ik kan me nog een zandslang herinneren? en verder gewoon de normale dieren geloof ik die er in stonden
herkent iemand deze omschrijving!!!?
Dan ga ik het morgen gewoon proberen!
Klinkt als een soort dierenatlas? Misschien als je daarop zoek?
Rains is zweten!
Elk regenjas is zweten omdat ze waterdicht zijn en daardoor precies nul ademen
Ik zou er in ieder geval een zoeken met luchtgaten! En ik denk dat fietstassen niet perse in trek zijn bij dieven maar pin me daar niet op vast.
Kwa regenjas, ik zou gewoon een goeie jas kopen die regenbestendig is. Ik fiets ook heel veel en heb gewoon een jas van de anwb (en een aparte regenbroek)
Wow