Durf te vragen #8

Heeft iemand ervaring met de bureaus van flexispot en kan die mij wat vertellen over hoe ik die afmetingen moet lezen. Ik voel mij echt gestoord, maar ik snap gewoon niet hoe ik het moet lezen.

Ik ben naar dit bureau aan het kijken en dan met een blad van 160 × 100cm:

De lange kant is dan 160cm en de korte kant 100cm. De diepte van het blad is van wat ik begrijp 60cm. Is dan het korte stuk wat ‘uitsteekt’ 40cm (100cm - 60cm ivm diepte)?
Ik raak in de war door de afmetingen die staan bij het onderstel denk ik, dus ik twijfel of ik het nu niet te simpel benader :sweat_smile:.

Ik heb beperkte ruimte, dus ik wil geen fout maken qua afmetingen haha

1 like

Volgens mij heb jij gelijk, maar die “foto” klopt dan niet met de afmetingen.

1 like

Nee he, daar raak ik ook van in de war. Misschien dat op die foto de versie 180 x 120 staat?

1 like

Wie is dit? Ik kom er maar niet op

1 like

Adje?

3 likes

Is dit niet die vreselijke Clay nogwat

edit: Clen bedoel ik.
Hahahah Clen Verkleij is zn hele naam. Geen idee of het hem is, lijkt er wel op (hij is van de Purpuz planner en 1 of ander programma zat ie ooit in).

Is het deze? https://www.bol.com/nl/nl/p/mijn-grootste-dierenboek/1001004001535248/

Die had ik vroeger ook, enorm boek met allemaal dieren per werelddeel met foto’s van echte dieren. Alleen geen ovalen voorkant.

1 like

Bedoel je op wie hij lijkt of ken je 'm echt ergens van?

1 like

Ik dacht aan atlas van alle dieren, echt zo’n jumbo boek dat bijna tot m’n heupen komt. M’n ouders hebben die nog staan dus kan morgen wel een foto maken? Als het idd die is.

:scream::scream: volgens mij wel!! er ging een schokje nostalgie door me heen. jammer dat ie niet leverbaar is nu wil ik hem hebben, haha.

@Kusjessoldaat ik denk eigenlijk dat het deze is, maar dankjewel voor het aanbod :relaxed:

1 like

Ik dacht dat hij een semi bekende Nederlander was. Dacht zoiets als het klokhuis maar kom er echt niet op. Dus denk dat ik zelf gewoon in de war ben.
@Freedom nee hij is het niet!

2 likes

Ik ben echt een sucker voor boomerdagen zoals onderstaande, want gratis vermaak voor m’n kind en ook nog leuk en leerzaam!

Campina Open Boerderijdagen
Dag van de Bouw
Open Monumentendagen
Wereldhavendagen
Raildagen
Kom in de Kas
Open Dagen Brandweer / Veiligheidsdag
Museumnacht
Weekend van de Wetenschap
Nationale Molendagen
Nationale Archeologiedagen
Dag van het Kasteel

Wie kent er nog soortgelijke initiatieven? Het mag best niche zijn!

16 likes

Ik weet niet hoe oud je kind is en of het dus te laat is, maar tijdens Nacht van de Nacht zijn er ook altijd verschillende activiteiten.

1 like

Ik ben eerder deze maand naar het glasweekend in Leerdam geweest, is volgens mij ook jaarlijks

1 like

als het om kinderen gaat dan kan je het beter in die topics vragen, dat laatste tijd lijkt er geen houden aan met de zwanger/kind vragen in de andere topics

8 likes

Landelijke open imkerijdagen en appelplukdagen vind ik altijd fijn!
En in augustus was er een Lego-evenement bij museum Buurtspoorweg waarbij je ook in verschillende stoomtreinen kon rijden. Dat was ook echt leuk.

6 likes

Ik snap je, en ik ben ook meestal daar te vinden, maar dit is geen vraag specifiek over kinderen. Dit gaat over dagen die meestal meer op volwassenen zijn gericht, en waar ik toevallig mijn kind mee naartoe neem.

26 likes

Ik ben ook een sucker voor deze dingen inmiddels. Vind dat ook een leuk dagje weg met mezelf (no kids)

4 likes

Bij mij in de buurt zijn ook veel pompoenboerderijen die open dag hebben deze tijd van het jaar! Maar allemaal een andere dag, dus je zou even in je buurt moeten rondkijken.

Ik had pas dit gescreenshot bijv

4 likes

Ik ben vandaag vrij en wil een dagje/middag lekker lezen. Weet iemand een cafe/brasserie/horeca gelegenheid met fijne fauteuils waar je rustig kan zitten? Open haard is bonus punten. Omgeving Amersfoort, harderwijk, zwolle, apeldoorn, Deventer. Vrij ruim dus, maar oostelijker dan de randstad.

1 like