Het geluid van golven die terug de zee in gaan op een kiezelstrand
Ik had ook een keer bij een fysio/bewegingstherapeut die mijn hoofdhuid ging masseren. Zo lekker! Zou zo iemand betalen om dit te doen, maar voelt ook gek ofzo.
De regen op het dak of de wind die om het huis waait.
Ik hoorde laatst voor het eerst over het concept headspa, dus blijkbaar is dat niet zo’n rare wens!
Omg, sommige bieden zelfs ‘hair play’ aan en benoemen het als ASMR. Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Thanks
Een vriendin van mij heeft een bedrijf die dit doet: ‘japanese headspa’, zit in utrecht en Amsterdam en is absoluut een aanrader! Heeeerlijk.
Ja, haar knippen idd! Dat hele scherpe.
En konijnen die groenten eten. Dat kauwen gaat heel snel en dan crunchy groenten en dat ze dan een beetje smakken van het vocht dat vrijkomt.
Ik ga idd wel eens naar een salon die ASMR-behandelingen aanbiedt en dat kan ik echt aanraden!! Ben dan een uur helemaal in trance (klinkt creepy, is het niet haha)
Dit zit bij mij ook in de buurt en is echt zo’n bucketlist ding maar ik ben bang dat ik in slaap val en dat vind ik ook weer zonde van het geld hahaha
Als ik niet kan slapen kijk ik weleens van die gezichtsbehandelingen op youtube (zoals die van mascha bij rituals) en dan ben ik zo weg ![]()
Ja totdat er ineens een reclame tussendoor komt en je weer klaarwakker bent ![]()
Alleen al hierom is Premium echt fantastisch
Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Krijg ook maar over 4 mensen ofzo per jaar zo’n mail, heb dat nooit aangezet maar het zijn allemaal mensen waar ik contact mee had toen MSN nog bestond dus echt zo’n 10 jaar geleden.
Ik gebruik alleen de Outlook app op mn iphone
Staat deze verjaardag in de agenda? Misschien dat je hem vanuit daar kan verwijderen
Ik krijg altijd een asmr-gevoel bij de apotheker. Die mensen zijn vaak extreem rustig, hoe ze doosje medicatie erbij nemen, bekijken, stickertje plakken, scannen. ![]()
Nee, dat is juist het rare. Die verjaardag is verder nergens terug te vinden
Bij mij staat de verjaardag dan in de telefooncontacten. Ik heb dat alleen bij de schoonvader van m’n zus
.
Je moet in outlook naar je verjaardagen agenda gaan en ze daaruit een voor een verwijderen. Ik kwam hier ook vorig jaar achter en echt een verademing!
Ik heb 1 zo iemand, die ik meer dan 20 jaar geleden online sprak met een clubje anderen, elk jaar moet ik heel diep nadenken wie Jordy huppeldepup ook al weer was, maar het is niet irritant genoeg om uit te zoeken hoe ik het weg krijg ![]()