Hahaha ja ik moet ook iedere keer nadenken van huh wie zijn deze mensen ![]()
Mijn beste vriendin heeft dit ook met een paar random mensen uit een vorig leven en ik weet dat zij met een vriend van ons die echt vrij handig is met dit soort dingen een keer weetikveelhoelang bezig is geweest om dit uit te krijgen en het is gewoon niet gelukt ![]()
![]()
Hij zei toen wel dat hij dacht dat het via Outlook destkop zou moeten kunnen maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen om dat een keer te proberen. Lang verhaal kort: sterkte hiermee ![]()
Je kunt als je naar je gewone agenda in je telefoon gaat een vinkje uitzetten bij ‘verjaardagen agenda’. Ik kreeg die mails ook altijd en volgens mij is het daarmee opgelost (niet 100% zeker nog maar volgens mij wel)
Daar staat helemaal niks in want die gebruik ik nooit. Mijn man zegt dat ie het voor me uit gaat zoeken dus ben benieuwd wat het antwoord is
Nee maar ook als je hem nooit gebruikt kan dat vinkje aan staan in het menu links, net als feestdagen enzo ![]()
Op mijn werk zijn 20+ liter zakken 0,9% NaCl foutief geleverd. Mag niet terug naar de apotheek en we hebben geen ruimte om dit te bewaren. Moet eigenlijk weggegooid worden dus.
Is er iets waar ik dit zou kunnen doneren? Ik dacht misschien iets van een dierenopvang? Maar geen idee of die vaak een infuus aanleggen oid… voelt zo zonde om dit weg te gooien. Iemand een idee?
Is er iemand die me iets op weg kan helpen na een scheiding (nav de post waarbij ex na 6 dagen op Tinder stond)? (Niet getrouwd of samenlevingscontract, wel jonge kinderen). Ik heb financiële hulp/overzicht nodig (toeslagen etc) en juridische tips (geen medewerking ex partner, eist onredelijke dingen).
Heb bij Jan en alleman al afspraken gehad of staan, maar ik mis een geheel overzicht
Ik zou informeren of je hulp kan krijgen via maatschappelijk werk. Dit werkt per gemeente anders. Je kan hier zelf naar googlen maar de gemeente of je huisarts zou hier ook de weg naar moeten weten.
Sterkte! Heftige situatie zo ![]()
Dierenartsen die opvangdieren helpen gebruiken dit zeker! Misschien informeren het asiel, die hebben het voor ingrepen ook vaak nodig en dan weten die misschien welke dierenarts dat aanneemt. Of mss hebben ze er op de locatie iets aan.
Heb je rechtsbijstand? Daar heb ik veel aan gehad toen mijn ex en ik uit elkaar gingen. Of het juridisch loket misschien?
Je moet naar outlook gewoon via je desktop browser!
Dierenasiels gebruiken het soms voor het geven van subcutaan infuus. Anders kun je ook dierenklinieken mailen of iemand toevallig binnenkort via een stichting naar een castratie-project oid gaat.
Heeft iemand streaming apple tv+ en kan voor mij kijken of daar de film Sorry, Baby te zien is? ![]()
Er zijn apps (bv just watch) waarmee je dit kunt checken! Staat niet op Apple TV.
Wil je dit alsjeblieft in het kindertopic vragen?
Sorry ,baby!
In welke fysieke winkel kan je mooie katoenen zakdoeken kopen? Bij Søstrene grene of Sissy Boy bijvoorbeeld zie ik alleen servetten.
Bij de Zeeman en Hema hebben ze wel katoenen zakdoeken die zijn wel vrij basic dus niet echt mooi met versieringen ofzo. Ik heb zelf heel wat al gevonden in kringloopwinkels en je kan bij vintage kledingwinkels ook mooie vinden.
Soms ook in zakken van spijkerbroeken ![]()
![]()
Lees het een beetje laat. Maar bij ons ging de verloskundige praktijk 2 a 3 x per jaar naar een (derde )wereld land, met spullen over datum, foutief geleverd. Miss daar informeren?