Durf te vragen #8

Patience hier ook ahahahaha, echt heerlijk vermaak

2 likes

Mijnenveger

4 likes

reddit en krantenwebsites :grimacing:

3 likes

Nonogram en de was.

Kleuren op nummer, vooral fijn bij vergaderingen waarbij ik enkel hoef toe te horen en de camera niet aan hoeft.

5 likes

Wow ik zou bijna weer van die spelletjes op spele.nl kunnen gaan doen bedenk ik me. Stardoll, Goldminer, bestaat neopets nog?

3 likes

Sporcle, en soms ook boardgamearena.

2 likes

Ik mis de Neopets tijden. Had op een gegeven moment ook allemaal zeldzame omdat je ze in zo’n laboratorium kon stoppen :grin:
Die kleinere spelletjes op de Neopets site waren ook altijd leuk, Hannah en de ijsgrotten ofzo.

Ik durf nooit zo goed allerlei andere dingen te doen op werk, je kan bij mij altijd mijn scherm zien. Soms ga ik wel uit verveling Viva Engage doorscrollen. Maar ik heb ook niet zo vaak echt niks te doen.

11 likes

Omg key quest tho!!

Boek lezen. Kan ook op de websife van de online bibliotheek bijvoorbeeld.

2 likes

Hahahah, dan moet je je wel erg vervelen als dat vermaak is :joy:

3 likes

Ja ik weet het, maar inmiddels is het ook een soort fascinatie en kan ik me elke keer verwonderen dat mensen dus echt zo zijn. Dat er echt mensen zijn die minstens wekelijks een bericht plaatsen op zo’n platform, echt over niks. En dat er dan óók nog mensen zijn die erop reageren.

1 like

Ik moet vrijdag 5,5 uur en zondag 6 uur met de trein reizen. Heeft er iemand toevallig nog een code voor een 1e klas upgrade?

Ik heb je een pb gestuurd.

3 likes

Mocht je er nog 1 nodig hebben, ik heb er ook 1 voor je.

2 likes

Ligt de ns-app en website er bij andere ook uit? Ik probeerde een reis te plannen maar er staat geen internet, terwijl de rest op mijn telefoon het lijkt te doen
Edit: hij doet het plots weer

7 likes

Ik deed altijd kruiswoordpuzzels of zweedsepuzzels of sudoku’s

Ik heb ook duizenden kruiswoordpuzzels gedaan (en online legpuzzels!) bij mn vorige baan :joy: Nu geen tijd meer voor helaas

1 like

Ik ook toen ik in de corona teststraat werkte! Mooie tijd was dat haha. Werd heel vaak ook eerder naar huis gestuurd en werd wel doorbetaald. Nog nooit zoveel geld verdiend met zo weinig doen

1 like

De dagen duurden bij mij wel echt een eeuwigheid, want vond mn baan saai en stom. Merk dat ik nu bijna door de dag vlieg omdat ik het gewoon druk heb en ook leuk vind.

4 likes