Durf te vragen #8

Hebben jullie nog tips voor leuke subreddits? Mag van alles zijn

Ok, mijn 1e treindag is erg matig (inmiddels 1,5 uur vertraging) maar zo relaxed om in elk geval te kunnen zitten aangezien in de 1e klas altijd plek is. Heel erg bedankt allebei!

4 likes

Echt niet altijd … gaan vaak ook mensen zitten als 2e klas vol is uit protest (en dat erbij roepen natuurlijk) of gewoon mensen die last minute upgraden. Oke ligt aan je traject natuurlijk.

1 like

/r/CozyPlaces/ als je het leuk vindt om bij mensen naar binnen te kijken
/r/GVCDesign/ Global village coffeehouse is zo’n hele herkenbare illustratiestijl uit de jaren 90 en mensen zoeken dingen die daarmee te maken hebben of op lijken

4 likes

Ik heb vaker wel dan niet dat het chill is in de eerste klas.

1 like

Ja gelukkig maar. Ik zeg gewoon niet altijd. Want het is ook wel eens helemaal vol.

1 like

Als je van katten houdt: r/Catswhoyell en r/airplaneears

3 likes

Heeft er iemand een ervaring met een service oid dat pakket vanuit Duitsland door kan sturen. Ik heb iets wat alleen in Duitsland verzonden kan worden, maar zou het graag via een adres naar Nederland laten verzenden.

Of zou er iemand zijn die dat wil doen? Ik betaal je er dan natuurlijk gewoon voor!

1 like

Yes, Huifkar!

Laat je niet afschrikken door de ietwat gedateerde website, hun service is heel fijn. Ik heb zowel bij de oude eigenaar (Guus) als de huidige (Michel) besteld en dat werkte goed en snel.
Hij ontvangt je bestelling in Nordhorn (DE) en stuurt het dan door naar je adres (vanuit NL), dus dat scheelt in kosten. Je betaalt wel voor de service maar dat vond ik het alle keren meer dan waard.

6 likes

Wat een schattige website met dat welkomstbericht :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja heb hier ook meerdere keren gebruik van gemaakt, werkt top!

2 likes

In het kader van zelfontwikkeling ben ik op zoek naar een cursus effectief communiceren/ overtuigen.
Als ik online zoek vind ik 10.000 coaches die dit aanbieden met natuurlijk allemaal lovende reviews maar ik vraag me altijd af of die van echte mensen komen.
Vandaar de vraag: heeft er iemand onlangs een goede cursus gevolgd?

1 like

Ik heb laatst een training in de Gordon Methode gehad om beter te communiceren met je kind en die was enorm goed. Het is al een half jaar geleden maar ik denk dat ik het geleerde nog steeds elke dag wel een keer in de praktijk breng.

Hij bestaat ook in de vorm die niet specifiek voor communiceren met kinderen is:

Ik wil deze zelf zeker op enig moment ook gaan doen.
Ik heb ook een kortingscode v 20% die ik mag delen, stuur me naar een dm als je die wil

(het heet Gordontraining Amsterdam, maar ze geven de cursussen niet alleen in Amsterdam)

3 likes

Om hierop aan te haken: ik heb een boek van hem gelezen en vond dat ook erg helpend, dus kan me ook voorstellen dat een training die bij zijn methode past goede handvatten kan geven.

3 likes

Ik moest denken aan een filmpje van vroêgah…
Het was een beetje in de stijl van mastermovies. Het was een grove voice over van Belle en het beest, specifiek de scène van het eten. Volgens mij kom erbij ofzo met lumiere. Weet iemand wat ik bedoel?

1 like

Ik zou zo’n training best leuk vinden maar 400 euro voor een online cursus van een paar uurtjes vind ik wel heel duur. Je kan dan ook niet echt oefenen lijkt mij? Of is dit een normale prijs in cursusland?

1 like

Ik schrik me altijd kapot van de prijzen van cursussen. Half jaar toegang tot pcos platform + aantal 1 op 1 sessies: 600 euro. En die 1 op 1 sessies schijnen vooral te bestaan uit reclame voor hun poeders etc dus helemaal niet specifiek op iemands situatie. Echt een flauwekul haha en vervolgens elke dag een e-mail met steeds een tientje korting.

3 likes

Heb door een carriereswitch eindelijk wat financiële ruimte voor een schoonmaakster. Maar waar vind je een goede schoonmaakster? Ik zie wat websites zoals werkter . nl, maar hebben jullie goede ervaringen met zo’n site?

Facebookgroepen en via via

Wat @lightbox zegt, en ik heb via zo’n website contact gehad met iemand, die kwam uiteindelijk niet maar werd wel gefactureerd. Was ik niet blij mee.

2 likes