Durf te vragen #8

Hier ook precies zo gegaan tijdens mijn laatste 2 verhuizingen en ik zou het nooit meer zonder doen. In 1 dag is je hele inboedel over en terwijl zij aan het sjouwen zijn, kun jij je spullen alweer inruimen. Dan heb je ook niet die ellende van wekenlang uit dozen leven. Echt iedere cent waard @Karl_Lagerfeld

Ik heb de eerste keer niet-erkende verhuizers gehad en dan lever je een beetje in op service (speciale dozen/verpakkingsmaterialen, goede intake), maar eigenlijk ging dat ook helemaal prima voor de helft van de prijs van de erkende verhuizers. Een erkend bedrijf heeft wel een betere verzekering, dus dat is wel het overwegen waard. Vond het de tweede keer wel fijn om daar dan meer voor te betalen.

Jaaa dit is het chilste ook je kan ze zelfs ook laten inpakken mega relaxed

1 like

Verhuizers waren niet goedkoop maar zo het geld waard. Ons oude appartement was (incl meubels) in minder dan 45 minuten leeggeruimd.

3 likes

Ik moest begin oktober twee busreizen maken Qbuzz (regionale bussen) i.p.v. trein (storing) waar ik een abonnement heb op een traject. Ik heb ingecheckt met mijn OV chipkaart.

Ik wil dus die reizen declaren, maar ik nergens vinden wat deze reizen mij gekost hebben. Dit kon altijd in mijn OV reishistorie. Iemand een idee?

Mijn NS ziet heel de reizen niet en OV chip geeft geen bedrag. Qbuzz heb je een code nodig die ik niet heb.

1 like

Hoe betaal je die reizen normaal gesproken?

Op rekening aan het einde van mijn reismaand van mijn NS abonnement, maar die busreis is helemaal niet terug te vinden in mijn reizen. Wellicht pas zichtbaar als ik de afrekening zie.

1 like

Die reishistorie is inderdaad totaal niet up to date, geen idee waarom. Maar komt wel volgende maand op je afrekening te staan, dus je kunt het beste daarop wachten denk ik

2 likes

Heeft iemand een tip wat je overdenkt in Zwolle kan doen? Ik ben daar morgen een dagje en vanwege de regen doe ik liever iets binnen. Ik ben even inspiratieloos en kan alleen aan museums denken. Ik heb helaas geen auto tot mijn beschikking.

1 like

Van der Velde boeken (vroeger Waanders) zit daar in een mooie kerk. Als ik in Zwolle ben, ga ik daar graag heen. Zit ook een koffiebar geloof ik, maar daar ben ik nog nooit geweest.

Weet niet of je met anderen gaat, maar dan vind ik escaperoom en glowgolf ook leuk. Glowgolf zit in een groot centrum met bowling etc. Weet niet of er een bus heengaat, maar is wel op fietsafstand van het centrum.

4 likes

Dankjewel! Als ik alleen was geweest dan zou ik naar van der velde boeken zijn gegaan, ik ben samen met een vriendin.

Ik heb een groot deel van mijn online bestelling van Cos geretourneerd in de winkel vandaag. Hij had alle items gescand, maar ik kreeg geen bon oid en hij zei ja je krijgt nog een mail over ongeveer een uur met het overzicht van de dingen die je hebt geretourneerd.

Ik kreeg wel gelijk een mail met een confirmatie van mijn retour van de customer service met daarin dat ik ‘soon’ een mail zou krijgen over mijn retour met de details, maar die heb ik dus nog steeds niet gehad.

Het gaat om best veel geld dus vroeg me af of dit wel helemaal goed gaat?

2 likes

Ik wil voor mn verjaardag een “kinderfeestje” geven, en heb al wel een paar ideeĂ«n (cupcakes versieren, iets met kleurplaten) maar vroeg me af of mensen hier nog leuke ideeĂ«n hebben. Wat vond jij vroeger leuk om te doen op een kinderfeestje waar je thuis blijft?

Ivm de tijd van het jaar vind ik een speurtocht buiten te risicovol en aangezien mijn huis piep klein is vier ik het bij andere mensen dus verstoppertje valt ook af. Lijkt me heel leuk, maar ik wil mn vrienden niet door een huis van andere mensen laten dwalen.

6 likes

Bingo?

3 likes

Koekhappen, spijkerpoepen, frietjes met appelmoes eten.

4 likes

Modeshow en optredens geven

6 likes

Schminken en iets van een knutselactiviteit (fimo klei, tas inkleuren, fotolijstje versieren etc
 Bob Ross tutorial doen is ook leuk!)

En ik heb op het forum eens gelezen over een friettafel, dat ken ik zelf niet van vroeger maar lijkt me erg leuk voor een kinderfeestje hahaha (aluminium folie over de tafel en dan alle friet, snacks en saus op tafel pleuren haha).

6 likes

Dit wil ik nu doen met vriendinnen :joy:

6 likes

Stoelendans

6 likes

Wat snoepjes in een boterhamzakje met ‘bedankt dat je er was’ meegeven als ze weer naar huis gaan vind ik er echt bij passen :grin:

25 likes

Wat leuk! Het is dat ik mn verjaardag niet meer vier, maar zou dit anders ook willen, haha

1 like