Ik heb dit gedaan toen ik 18 werd en idd cake versieren, maar ik deed ook koekhappen en spijkerpoepen. Iedereen een kleine snoepzak mee naar huis en ik had zelf uitnodigingen gemaakt met stift en stickers!
Spelletjes als twister zijn ook leuk.
Ik heb dit gedaan toen ik 18 werd en idd cake versieren, maar ik deed ook koekhappen en spijkerpoepen. Iedereen een kleine snoepzak mee naar huis en ik had zelf uitnodigingen gemaakt met stift en stickers!
Spelletjes als twister zijn ook leuk.
Sowieso uitnodigingen maken met "ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemspullen mee " ook al ga je niet zwemmen. Ik heb vroeger op m’n verjaardag een keer allemaal papieren maskers van dieren gehad en dat iedereen die eerst ging versieren. En idd snoepzakjes bij het afscheid.
Dropveters met nibbitringen!
En “je wordt met een volle buik thuis gebracht!” Al zou ik er nu van maken “je wordt met een volle buik naar huis gestuurd” tenzij je zin hebt om iedereen in de achterbak van je auto te proppen en thuis te brengen.
Pottenbakken of mozaïek is zowel met kinderen als grote mensen leuk. Of laserquesten?

Echt allemaal geweldige ideeën, bedankt allemaal. Ik heb er nu al zin in ![]()
Wij deden vroeger altijd muziekpak!
Ik proef dit nu
En vraag me af waarom ik niet standaard roombotercake in de koelkast heb liggen. Heerlijk
Ben aan het denken om een tweedehandse hometrainer te kopen zodat ik toch wat in beweging blijf, want het herfstweer is me weer zwaar in een depressie aan het duwen en ik kom amper nog buiten. Ik zie er eentje dat dichtklapbaar is, wat makkelijk voor me zou zijn om te vervoeren (geen auto) en ook omdat ik klein woon, maar zijn die dingen minder goed dan zo’n echte stevige hometrainer? Ik verwacht er niet veel van, als ik maar wat de beentjes kan strekken!
Long shot maar het refrein van het nummer Vendetta van Izzy Escobar komt me zó bekend voor. Dat is toch de melodie van een ander bekend nummer? Ook gezongen door een vrouw, maar ik kan er maar niet op komen wíe dan. Heel frustrerend haha. Vanaf 00:32 ongeveer.
Het doet me denken aan Adele - Rumour has it. Maar weet niet of je daar op doelt.
Love Runs Out van OneRepublic?
Omg JA DANKJE. Ik weet niet waarom ik dacht dat het een vrouw was maar waarschijnlijk is het weer een nutteloze herinnering die in mijn hoofd zit opgeslagen van een vrouw die dit nummer ooit bij één of andere talentenjacht zong.
Ik heb er twee gehad en ben er altijd erg tevreden over geweest. Hij staat stevig en is zwaar genoeg om stabiel te blijven staan wanneer je hem gebruikt. Ik heb deze via Bol.
Is er iemand met een lidmaatschap bij de Consumentenbond die de uitslag van een test met mij wil delen? Het gaat om de beste luchtontvochtiger van 2025 https://www.consumentenbond.nl/luchtontvochtiger/beste
Eurom drybest 20. Grappig want dat is ook een forum aanrader! Heb 'm zelf ook.
Deze scoort ook goed en is goedkoper, maar ook kleinere capaciteit: Auronic AU1002129
Dankjewel! Die Auronic zat ik al naar te kijken. Ik ga die andere ook even checken.
Heeft iemand ook NL Ziet? Ik heb sinds gister enorm last van vertraagde beelden, heeft iemand anders dit ook? Heb m’n router al gereset, iemand nog een andere tip? #SOS
Bedoel je dat de audio niet gelijk loopt met het beeld? Als ik dan een mini stukje terug spoel loopt het bij mij weer synchroon.