Durf te vragen #8

En als je dan pech hebt, zijn ze ook nog eens niet te vreten

Mijn kind zou echt heel blij zijn met 10 mandarijnen (maar waarschijnlijk een uitzondering).

4 likes

Ik heb dit ook in huis, want was in de bonus, ik wil sowieso wel verpakt snoep ivm vieze kinderhandjes en als er van dit iets overblijft lust ik het tenminste zelf.

4 likes

Ik had met halloween gezocht op zakken waar veel in zat in verhouding met de prijs😂, ik had 100 snoepjes en alles was op, eerder dan dat de kinderen klaar waren met langsgaan.

1 like

Ja, van die mini’s zijn prima! Wij hebben vaak dat, celebrations of lollies ofzo. Als het maar iets wat je zelf ook nog lust of ergens kwijt kan als je overhoudt.

3 likes

Dank jullie wel voor de inspiratie! Ik heb nu ook zelf trek in alles haha

4 likes

Smarties en zo’n zak minimarsen. Wat over is geef ik de volgende dag aan mn collega’s.

1 like

Ik doe elk jaar een bak met toffee waar ze war uit mogen pakken en dan kunnen ze kiezen tussen een zaje pepernoten of een zakjes chips.

Aah dat weet ik niet meer precies, maar ik koop nooit dure dingen dus meer dan €30 kan het niet geweest zijn!

1 like

De huizen met mini-marsen (/twixen /bounty’s) waren vroeger echt altijd mijn favoriet! Dus nu moet ik dat natuurlijk ook altijd in huis halen (voor de 2 verdwaalde kinderen die hier in de flat aanbellen lol)

3 likes

En het slijt niet in de vaatwasser?

Tot nu toe doe ik alleen de platen in de vaatwasser en dat gaat goed!

2 likes

Oh zakjes chips vind ik ook wel een goed idee

2 likes

Ik voelde me als kind altijd zo genaaid dat je dan zo’n heel fucking St Maarten liedje zong (ik vond t altijd zo ongemakkelijk) en de beloning dan een mandarijn was :cry: die mensen moeten eigenlijk verplicht een bordje bij de deur hangen ‘dit huis deelt mandarijnen uit’, scheelt iedereen tijd :sob:

26 likes

Als je ergens een luisterboek koopt, krijg je dan gewoon losse mp3’s? Dus niet via bijvoorbeeld Storytel of een andere abonnementsservice, maar bol of een andere webshop.

Bij luisterrijk wel, dat heb ik wel eens gebruikt!

1 like

Ik snap dit sowieso niet, dit is toch voor zowel de kinderen als volwassenen tering ongemakkelijk?? Sta je een beetje te wachten tot het jong klaar is met hun stomme liedje om snoep te krijgen?? Ben helemaal voor werken voor je geld hoor, maar mij niet (aan)bellen.

6 likes

Ik heb deze besteld door dit bericht, dankjewel!

1 like

Ik heb deze ook besteld nav jouw bericht en cosumentenbond, heb net na 3 uur laten werken al 700 ml eruit, stond naast mijn wasrek. Ben echt shocked :joy:

4 likes

Ik wil nu ook zo’n ding. Ik weet niet wat het is maar dit najaar lijkt de was echt trager dan ooit te drogen. Handdoeken die na 3 dagen nog een beetje klam voelen.

3 likes