Durf te vragen #8

Ik probeer iets bij H&M te retourneren dat ik vorig weekend heb besteld, maar hij geeft aan dat het niet kan (“geen van de artikelen in uw bestelling is voor retourzending in aanmerking gekomen.”) en ik krijg daarom geen retourlabel. Meerderen hier problemen mee toevallig? Stond net op het punt om het weg te brengen… Het gaat om 2 wollen truien en het is nog binnen het retourtermijn.

Oh wacht, &other stories via H&M mag je blijkbaar zo inleveren zonder label als ik het goed lees.

3 likes

Bij mij zat de retoursticker voor arket/ other stories in de zak erbij

2 likes

Ja, bij mij dus ook. Ik vond hem net op de grond nadat ik het pakket had weggebracht. :skull: :joy:

Ben heel snel naar het pakketpunt gefietst en hem er nog op laten plakken haha. Chaoot eerste klas hier.

2 likes

Ik wil via amazon iets kopen dat vanuit Engeland wordt verzonden. Het is iets minder dan 50 euro, klopt het dat ik dan ongeveer 15 euro moet rekenen aan btw, invoerrechten en inklaringskosten?

Bij de bibliotheek kun je op de computers alles inzien van de consumentenbond, mocht het via hier niet lukken

23 likes

Wow! Dit vind ik echt de lifehack van de maand. Ga ik gebruik van maken. Dank.

7 likes

Ik heb een tijdje geleden een cd gekocht uit Engeland van 15 euro en daar kwam lekker nog 15 boven op, dus ik verwacht idd dat je zoiets zal moeten betalen.

3 likes

Oeii dat is wel zuur, dan ineens dubbel zo duur

5 likes

Bedankt voor de tip!

1 like

Ik ben vrijdag jarig en we hebben een afdeling met ongeveer 50 mensen. Iedereen trakteert van die mini marsen of zakjes chips maar ik wil wel wat anders trakteren. Alleen weet ik niet zo goed wat en alles wordt zo snel duur voor zo’n grote groep.
Heeft iemand een goed idee?

3 likes

Soesjes?

4 likes

Bij de AH en bij bakkers heb je van die ronde doosjes met kleine blokjes brownie/boterkoek/blondie. Daar zitten er vaak iets van 10 of meer in dus dat is goed te doen voor een grote groep en iedereen vindt het ook altijd lekker is mijn ervaring

4 likes

Pepernoten en kruidnoten.

3 likes

Rocky road maken

1 like

Wie kent een horloge die niet verbonden kan worden met een telefoon maar wel stappen telt?

Op m’n werk mag ik geen horloge dragen die verbonden kan worden met een telefoon alleen ik wil graag wel m’n stappen kunnen zien (houdt me gemotiveerd).

Bestaan daadwerkelijke stappentellers nog? Ik had een decennium ofzo geleden zo’n klein ding ter groote van een fietscomputertje aan mijn broekband en die was vrij accuraat wel

3 likes

Ja, die bestaan nog. In allerlei formaten en soorten.
Maar ik zoek het dan wel in combinatie met een horloge en dat lijkt wel onmogelijk. :joy:

1 like

Ik zie online regelmatig van die dingen die je aan je broek maakt, zodat je die daarna aan elkaar vast maakt en je broek iets strakker kunt maken, als alternatief voor een riem dus. Maar ik heb geen idee hoe dit dingen heten en waar je ze in een fysieke winkel kunt kopen, heeft iemand ideeën waar ze die verkopen?

3 likes

Bedoel je zulke dingen?

Bol.com link

Staan wel op Bol en Amazon maar dat is natuurlijk allemaal gedropshipt uit China. Misschien dat Action ze binnenkort ontdekt, of anders hebben ze iets dergelijks misschien wel bij een fournituren winkel.

1 like

Ik heb gezocht op stappenteller horloge zonder telefoonverbinding en kwam dit tegen

Mooi of lelijk kun je over twisten maar zoals ik het begrijp is dit een stappenteller om je pols

4 likes