Durf te vragen #8

Ja precies zulke dingen, en ik wilde idd even de dropshipping ontwijken haha, dus ik hoopte even langs een winkel te gaan. Kan het bijv op de h&m site niet vinden

Dit wordt het! :grin:

2 likes

Heb dit nog nooit in fysieke winkels gezien. Inderdaad echt zon aliexpress gadget.

3 likes

Al gezocht op pedometer?

2 likes

Daar gaat m’n broek alleen maar losser van zitten

(Sorry flauw ik weet dat je op @Kryptonite wilde reageren)

4 likes

Hoe kan je dropshipping ontwijken? Ik zoek nu iets (petje, linnen tas, shirt ofzo) met ‘Cool aunts club’ maar alle resultaten die ik krijg zijn SHEIN en Temu en daar wil ik eigenlijk principieel niet bestellen. Maar de rest van de resultaten zijn o.a. Amazon en Etsy en ik heb toch het idee dat ik dan een product ga kopen dat rechtstreeks van Temu/Shein komt alleen dan voor meer geld.

2 likes

Kan je het niet zelf laten drukken, bij een print shop?
Weet niet voor wanneer je het nodig hebt maar soms kan dat direct gedaan worden

1 like

Dat ziet er ook zo dropship uit! Petra winkel ook echt. Hoe komen we hier vanaf?

4 likes

Scherp
Ik heb niet verder gekeken dan ‘het item bestaat’, moet ik toegeven

1 like

Weet iemand toevallig waar je zwem tshirts kunt kopen? Gewoon tegen het verbranden van de schouders, het hoeft niet warm te zijn. Dus niet in neopreen oid, en ook liefst in een lichtere kleur want zwart lijkt me zo snel warm worden.

2 likes

Decathlon?

7 likes

Van die surfmerken hebben het zoals roxy en oneill.

3 likes

Ah super, bij Roxy zie ik wel iets inderdaad!

2 likes

Deze mag helaas niet, omdat hij Bluetooth heeft. :slightly_frowning_face:

1 like

Wat is dat voor werk joh

5 likes

Haha, ik snap de gedachte, zal je een pb sturen.

1 like

Ik zoek inspiratie voor nieuwe hobby’s. Vind dat ik teveel of op mijn telefoon zit of teveel sociale dingen doe (lees in de horeca zitten).

Dus: wat zijn leuke hobby’s waarmee je mij kunt inspireren?

Spelletjesavond in de buurt, puzzelen, naar lezingen van de uni gaan, leesclub, borduren?

2 likes

Kleuren in een kleurboek, bouwpakket huisjes van de Action maken

4 likes

Geocachen

1 like