Durf te vragen #8

Ik heb voor mezelf altijd een toilettasje bij me met het volgende:

• Miccelair water, super fijn om je gezicht op te kunnen frissen
  • Vitamine E olie, smeer ik mn gezicht mee in
  • Zoutoplossing neusspray, lucht kan vrij droog zijn en dan vind ik t fijn mn neus vochtig te houden
  • Oogdruppels, ook vanwege die droge lucht
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Lippenbalsem
  • Extra haarelastiekje (geen borstel ivm krullen, maar als je dat wel gebruikt, ook een borstel)
  • Deo

Verder heb ik nog schoon ondergoed en een schoon shirt bij me. Laatste lange vlucht was zonder eten, dus toen had ik ook een wraps en maaltijdsalade gemaakt, zodat ik geen vieze maaltijd voor te veel geld hoefde te kopen.

Voldoende snacks (check van te voren wat mee mag land in), puzzelboekje (of off line apps op mn telefoon met spelletje), powerbanks, voldoende te lezen (ereader), fles voor water, een doek als deken, compressiesokken, kauwgom, smintjes en nekkussen.

En ik heb altijd lollies bij me voor tijdens opstijgen en landen.

1 like

Ik heb tweedehands een leren crossbody tas gekocht. Helemaal blij mee. Alleen zou ik de strap wat korter willen maken. Waar kan ik dat mooi laten doen? Doen schoenmakers dit?

Ja schoenmakers

3 likes

Een oude telefoon van jezelf met spotify en offline luisterboeken (pluk vd petteflat is hier een hit) en series van netflix offline gezet. Wij hebben de jbl 3310 en dochter heeft twee dagen rijden bijna nonstop boeken geluisterd ermee, superchill.

3 likes

Ohh luisterboeken zijn ook een goede tip! Ga even op zoek naar leuke verhalen.

@Nefertiti Ik heb toch een tweedehands Jetkids kunnen bemachtigen! Ben benieuwd hoe dat gaat werken.

2 likes

Het verhaal van Frozen is ook beschikbaar als luisterboek, was voor mijn dochter (3,5) heel handig omdat ze die film al heel vaak gezien heeft en daardoor een lang verhaal goed kon volgen.

3 likes

Wordt het ook lekker als je hier friet in maakt? Aangezien hij geen dubbele laag heeft waardoor de lucht eronder kan. Hij lijkt me verder echt top, ik krijg de airfryer nooit goed schoon en deze van glas gaat een stuk beter schoon neem ik aan

1 like

Ook niet in de vaatwasser?

Nee :weary: dit is al de tweede en in het begin gaat het goed maar na een tijdje komt er zo’n laagje op dat er alleen maar af gaat met heeel hard schrobben (en je dan ook de bak beschadigd)

Edit: ik heb ook nog een andere vraag. Als je geavanceerde privacy voor chats (op whatsapp) uit hebt staan, heb je dan echt iets te vrezen van AI als je daar fotos naartoe stuurt?

1 like

Ik heb bij de action van die papieren airfryer bakjes gekocht. Zeker voor snacks enzo vind ik dat echt top. Geeft een stuk minder schoonmaakwerk.

4 likes

Ik heb na een vreselijke Philips airfryer nu een Ninja (niet deze die jij deelt) maar die is echt zoooooveel makkelijker schoon te maken.

2 likes

Welke dan? :innocent:

Ninja Foodi AF300EU Dubbele Airfryer XXL

5 likes

Hoe krijg ik deze dop er makkelijk af?

2 likes

Met een mesje eronder wippen en dan krijg je m er zo uit. Met je tanden zou ik niet doen. Ofja het lukt heel goed, maar het smaakt niet lekker

8 likes

Gelukt met een mesje! Bijna mijn oog eruit

1 like

Waarom dan?

2 likes

Waar kan je nou een leuke kersttrui kopen? Ik vind de meesten er zo goedkoop kitch uitzien?

Onze Philips had zo’n ijzeren mandje net als bij een frituur zeg maar. Die kregen we op een gegeven moment niet meer schoon, bleef troep in zitten. De ninja heeft een uitneembare bodem ivm een mandje, daardoor kun je zowel de bodem als de bak zelf heel goed en makkelijk schoonmaken.

1 like

Als je de volgende keer je ogen sowieso wil sparen kun je ook een draadje gebruiken, eromheen wikkelen en dan tussen de dop en het flesje strakker aantrekken en dan omhoog wriemelen

7 likes