Een oude telefoon van jezelf met spotify en offline luisterboeken (pluk vd petteflat is hier een hit) en series van netflix offline gezet. Wij hebben de jbl 3310 en dochter heeft twee dagen rijden bijna nonstop boeken geluisterd ermee, superchill.
Ohh luisterboeken zijn ook een goede tip! Ga even op zoek naar leuke verhalen.
@Nefertiti Ik heb toch een tweedehands Jetkids kunnen bemachtigen! Ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Het verhaal van Frozen is ook beschikbaar als luisterboek, was voor mijn dochter (3,5) heel handig omdat ze die film al heel vaak gezien heeft en daardoor een lang verhaal goed kon volgen.
Wordt het ook lekker als je hier friet in maakt? Aangezien hij geen dubbele laag heeft waardoor de lucht eronder kan. Hij lijkt me verder echt top, ik krijg de airfryer nooit goed schoon en deze van glas gaat een stuk beter schoon neem ik aan
Ook niet in de vaatwasser?
Nee
dit is al de tweede en in het begin gaat het goed maar na een tijdje komt er zo’n laagje op dat er alleen maar af gaat met heeel hard schrobben (en je dan ook de bak beschadigd)
Edit: ik heb ook nog een andere vraag. Als je geavanceerde privacy voor chats (op whatsapp) uit hebt staan, heb je dan echt iets te vrezen van AI als je daar fotos naartoe stuurt?
Ik heb bij de action van die papieren airfryer bakjes gekocht. Zeker voor snacks enzo vind ik dat echt top. Geeft een stuk minder schoonmaakwerk.
Ik heb na een vreselijke Philips airfryer nu een Ninja (niet deze die jij deelt) maar die is echt zoooooveel makkelijker schoon te maken.
Welke dan? ![]()
Ninja Foodi AF300EU Dubbele Airfryer XXL
Met een mesje eronder wippen en dan krijg je m er zo uit. Met je tanden zou ik niet doen. Ofja het lukt heel goed, maar het smaakt niet lekker
Gelukt met een mesje! Bijna mijn oog eruit
Waarom dan?
Waar kan je nou een leuke kersttrui kopen? Ik vind de meesten er zo goedkoop kitch uitzien?
Onze Philips had zo’n ijzeren mandje net als bij een frituur zeg maar. Die kregen we op een gegeven moment niet meer schoon, bleef troep in zitten. De ninja heeft een uitneembare bodem ivm een mandje, daardoor kun je zowel de bodem als de bak zelf heel goed en makkelijk schoonmaken.
Als je de volgende keer je ogen sowieso wil sparen kun je ook een draadje gebruiken, eromheen wikkelen en dan tussen de dop en het flesje strakker aantrekken en dan omhoog wriemelen
ik heb een mooi-lelijke kersttrui (eigenlijk een kerstvest) uit de Kilostore op de Albert Cuypmarkt. Vintage winkels hebben rond deze tijd vaak wel een collectie oude kersttruien.
En anders Vinted? Als ik op ‘vintage kersttrui’ zoek krijg ik best veel leuke resultaten!
Ahh leuk! Mag ik vragen hoeveel je er (ongeveer) voor hebt betaald? Als in: goedkoop, want tweedehands? Of was het meer zoals een nieuwe trui? Ik heb namelijk binnenkort ook iets op werk waarvoor ik zo’n trui aan moet/mag. Maar wil er niet teveel voor betalen.
Wat halen jullie in huis voor Sint-Maarten? Dit is het eerste jaar dat ik verwacht dat er kinderen langs kunnen komen en vraag me af of zo een zak uitdeel KitKats, smarties etc. prima is?