Durf te vragen #8

ik heb een mooi-lelijke kersttrui (eigenlijk een kerstvest) uit de Kilostore op de Albert Cuypmarkt. Vintage winkels hebben rond deze tijd vaak wel een collectie oude kersttruien.

En anders Vinted? Als ik op ‘vintage kersttrui’ zoek krijg ik best veel leuke resultaten!

Kerstvest voor de liefhebber

6 likes

Ahh leuk! Mag ik vragen hoeveel je er (ongeveer) voor hebt betaald? Als in: goedkoop, want tweedehands? Of was het meer zoals een nieuwe trui? Ik heb namelijk binnenkort ook iets op werk waarvoor ik zo’n trui aan moet/mag. Maar wil er niet teveel voor betalen.

2 likes

Wat halen jullie in huis voor Sint-Maarten? Dit is het eerste jaar dat ik verwacht dat er kinderen langs kunnen komen en vraag me af of zo een zak uitdeel KitKats, smarties etc. prima is?

1 like

Ja tuurlijk, maar mandarijnen of kleine speelgoedjes is ook populair

Maar dit is wel echt janken als je enkel dit krijgt als kind haha. Ik heb meestal zo’n zak kitkat/smarties etc. en dan nog een zak met Haribo zakjes (mini) @Fetablokje

11 likes

Ja 10 mandarijnen is niet leuk meer :smiling_face_with_tear:

Nee precies haha🤣

1 like

Ik heb Haribo mix zakjes gekocht, meestal doet de ah etc ook wel iets in de bonus die week

3 likes

Ik zou vooral even bij je buren checken hoeveel kinderen je verwacht. Wij hadden de eerste keer echt enorm tekort.

2 likes

Gordijnen dichtdoen, dan ‘mogen’ ze niet aanbellen.

6 likes

En als je dan pech hebt, zijn ze ook nog eens niet te vreten

Mijn kind zou echt heel blij zijn met 10 mandarijnen (maar waarschijnlijk een uitzondering).

4 likes

Ik heb dit ook in huis, want was in de bonus, ik wil sowieso wel verpakt snoep ivm vieze kinderhandjes en als er van dit iets overblijft lust ik het tenminste zelf.

4 likes

Ik had met halloween gezocht op zakken waar veel in zat in verhouding met de prijs😂, ik had 100 snoepjes en alles was op, eerder dan dat de kinderen klaar waren met langsgaan.

1 like

Ja, van die mini’s zijn prima! Wij hebben vaak dat, celebrations of lollies ofzo. Als het maar iets wat je zelf ook nog lust of ergens kwijt kan als je overhoudt.

3 likes

Dank jullie wel voor de inspiratie! Ik heb nu ook zelf trek in alles haha

4 likes

Smarties en zo’n zak minimarsen. Wat over is geef ik de volgende dag aan mn collega’s.

1 like

Ik doe elk jaar een bak met toffee waar ze war uit mogen pakken en dan kunnen ze kiezen tussen een zaje pepernoten of een zakjes chips.

Aah dat weet ik niet meer precies, maar ik koop nooit dure dingen dus meer dan €30 kan het niet geweest zijn!

1 like

De huizen met mini-marsen (/twixen /bounty’s) waren vroeger echt altijd mijn favoriet! Dus nu moet ik dat natuurlijk ook altijd in huis halen (voor de 2 verdwaalde kinderen die hier in de flat aanbellen lol)

3 likes