En het slijt niet in de vaatwasser?
Tot nu toe doe ik alleen de platen in de vaatwasser en dat gaat goed!
Oh zakjes chips vind ik ook wel een goed idee
Ik voelde me als kind altijd zo genaaid dat je dan zo’n heel fucking St Maarten liedje zong (ik vond t altijd zo ongemakkelijk) en de beloning dan een mandarijn was
die mensen moeten eigenlijk verplicht een bordje bij de deur hangen ‘dit huis deelt mandarijnen uit’, scheelt iedereen tijd ![]()
Als je ergens een luisterboek koopt, krijg je dan gewoon losse mp3’s? Dus niet via bijvoorbeeld Storytel of een andere abonnementsservice, maar bol of een andere webshop.
Bij luisterrijk wel, dat heb ik wel eens gebruikt!
Ik snap dit sowieso niet, dit is toch voor zowel de kinderen als volwassenen tering ongemakkelijk?? Sta je een beetje te wachten tot het jong klaar is met hun stomme liedje om snoep te krijgen?? Ben helemaal voor werken voor je geld hoor, maar mij niet (aan)bellen.
Ik heb deze besteld door dit bericht, dankjewel!
Ik heb deze ook besteld nav jouw bericht en cosumentenbond, heb net na 3 uur laten werken al 700 ml eruit, stond naast mijn wasrek. Ben echt shocked ![]()
Ik wil nu ook zo’n ding. Ik weet niet wat het is maar dit najaar lijkt de was echt trager dan ooit te drogen. Handdoeken die na 3 dagen nog een beetje klam voelen.
Mijn was is normaal ook pas na 1.5 dag droog. Nu na 4 uur al. Na mijn bericht van hierboven precies 1 uur weer dat ding aangezet, weer gemeten en kwam op 300 ml. En toen voelde de was al 99% droog en de lucht voelde ook beter.
Heb gewoon de was erafgehaald en mijn 2e wasje opgehangen. Normaal doe ik hier een week over
175 euro goed besteed.
Hoeveel geluid maakt ie? Is het net een ventilator of erger?
Wel echt meer geluid dan een ventilator, vind het best luid. Zou het echt niet in een kamer zetten waar ik op dat moment ook ga zitten.
Wauw, zo snel! Heb er ook een gekocht maar zo snel werkt het hier helaas niet
Die van mij wordt vandaag bezorgd, heel benieuwd!
Ik zei dat ook steeds @piupiu (zou er niet naast gaan zitten) maar nu is het noodzaak omdat de was tegenwoordig op mijn werkkamer hangt en heb er de hele ochtend naast gezeten. Het maakt meer geluid dan een ventilator maar het went wel snel en is ook niet storend voor de ander bij videobellen. Om m’n ogen/lenzen een beetje te sparen heb ik het vochtgehalte wel hoger gezet dan normaal haha.
Doe je ook nog een bepaalde temperatuur in de kamer waar dat ding staat? En wel/geen raam open?
Ah jij ook bedankt! Mijn 11 wassen per week en ik vinden deze periode maar lastig haha, maar ik neig toch naar proberen, als dat maakt dat ik van die muffe truien af kom
Geen raam open anders moet je de hele wereld gaan ontvochtigen
Weet iemand waar op station Zwolle de bagagekluisjes zijn?