Heeft iemand (in Zuid-Holland) vandaag hooikoorts? Ik heb een enorme allergieaanval, maar kan het niet thuisbrengen. De hooikoortsradar zegt dat er geen pollen zijn en qua seizoen lijkt me het ook heel sterk dat het daarvan komt.
Aan de noordkant van station, naast de trap naar spoor 15
Aldus Google want ik kan nooit vertellen wat Noord en Zuid is hier op het station, maar dat is kant waar de snackbar zit en de restauratie, de kant die ziet als je vanaf het centrum nadert
Ik had ramen dicht en rond de 19 graden. Eerste keer hoor dus weet ook niet wat goed of minder goed is
Ik vond dat apparaat echt een scam
dus ben wel verbaasd door al deze positieve reacties hier
Heb âm wel goed kunnen verkopen nog ![]()
Thanks! Ik kwam er niet uit met Google, maar zo moet het wel lukken denk ik.
Ja ik weet doordat ze het spoor noemen welke kant het is haha, gelukkig zijn de borden wel duidelijk verder
11? Was jij iedere week al je gordijnen
Haha nee, mijn man zit in een rolstoel en die heeft heel veel was
Even nieuwsgierig: waarom heb je meer was als je in een rolstoel zit?
Dat zal natuurlijk niet voor iedereen gelden, maar hij zit er altijd in en eind van de dag is alles broeierig dus dan wil ie wel graag wat schoons aan en in de ochtend weer
Hier nog een rolstoelgebruiker. Ook door zittend koken, afwassen etc. Vaak pas ik niet volledig onder een tafel dus eet je ook half boven je schoot. Er komt altijd wel iets op je broek terecht
Een dag zonder vlekken op mijn broek/jurk/panty moet nog komen. En mijn mouwen van mijn jas of trui zijn zeker in de herfst en winter heel snel vies door mijn wielen.
Ik denk dat ik (gezin van 3) niet aan de 11 wassen per week kom maar 8 of 9 zeker wel!
Haha ja over het knoeien was ik nog niet eens begonnen. Wij zijn ook met drie dus het is niet allemaal van hem maar het meeste wel ![]()
Ik ga met mân vriend samenwonen in zijn huis en hij moet daarom een verklaring van bewoning invullen. Onderaan staat datum en handtekening. Moet de datum dan de dag zijn dat het ondertekend is of datum van dat ik bij hem ga wonen (over paar weken)?
Ik kan in het portaal aangeven dat de verhuisdatum in de toekomst ligt en het formulier is âxx verklaard dat onderstaande wonen op dit adresâ.
Datum van ondertekening ![]()
Top, dank je ![]()
Ik heb door medicatie gebruik van mijn kat best veel van dit soort pipetjes thuis. Op een of andere manier vind ik het zonde om ze weg te gooien (komt waarschijnlijk door mijn lichtelijke hoardergedrag soms). Kan ik hier wellicht toch wat nuttigs mee? Of is er een plek waar uk het kan doneren?
Voor ik ze toch echt weg gooi;)
Gebruikt materiaal kan je niet ergens doneren, dus tenzij iemand dit voor een kunstproject wil is dit gewoon afval
En ongebruikt? Ik heb er ook nog een hoop van een vloeibaar medicijn waar je elke keer een stapel van die dingen bij kreeg maar die niet nodig waren
Dan zou je misschien nog kunnen informeren bij een plaatselijk dierenasiel of de vraag via de dierenarts stellen.
Deze spuitjes zijn vrij specifiek voor deze medicatie. Qua concentratie én dosering van de medicatie.
Gooi ze alsjeblieft weg want als iemand dit voor een andere vloeibare medicatie gaat gebruiken kan het goed fout gaan.