Ah goed om te weten! Bedankt
Weet iemand dat als je een chatbericht stuurt op Instagram en dan āverzenden ongedaanā maakt, diegene dan ziet dat je het verwijderd hebt of dat het bericht gewoon verdwijnt?
Ben nu ook benieuwd lol maar heb niemand om het nu even uit te proberen. Weet jij het inmiddels al?
Proberen mag met mij hoor ![]()
Ben nu ook wel nieuwsgierig ![]()
Dankjewel!!
Is er iemand die in Duitsland woont waar ik een boekje heen kan sturen en dat die het naar mij in Nederland stuurt? Ik weet van huifkar maar ik vind 10⬠voor een miniscuul boekje wat gortig.
Welke sport bh zit chill (zonder knellen) voor grote borsten die echt op de plek gehouden worden?
Shock absorber!
Sluit ik me bij aan
Panache. Ik heb met voorgevormde cups, zonder en zonder beugel. Vind ze allemaal erg prettig
Odlo! De high impact nogwattes
Anita active support oid.
Is het misschien deze?
Heeft iemand goede ervaringen met kledingboxen zoals Maison365? Ik ben erg inspiratieloos qua kleding, via bijv Zalando zie ik niet veel leuks en heb ook niet echt tijd/zin om naar fysieke winkels te gaan. Houden ze bij die boxen een beetje rekening met lichaamsbouw? In mijn geval is lengte van broeken en tops wel belangrijk gezien ik >1m80 ben.
Hoe zijn jullie aan een goede hulp in de huishouding gekomen? Via via hebben we geprobeerd, maar daar is niks uitgekomen. Heb nu een oproepje geplaatst op Nextdoor, maar krijg alleen vreemde reacties.
Ik ga voor iemand glutenvrij koken en heb al iets gevonden waarvan alle ingrediƫnten in ieder geval glutenvrij zijn of waar glutenvrije alternatieven voor zijn.
Als ik alles afwas waarmee ik het bereid, het eten bereid, in een aluminiumfolie inpak (eventueel nog in een extra bakje) en dan de volgende dag meeneem, gaat dat dan goed? Of zie ik iets over het hoofd qua kruisbestuiving/risico?
Good old Facebook. Volgens mij vanuit de groep van onze wijk. Maar er zijn ook wel paginaās voor schoonmaakhulp gezocht/aangeboden.
Het was wel ff zoeken. Meerdere afspraken gemaakt met mensen, niet alles klikte, sommige kwamen niet opdagen enz. Maar nu hebben we een goeie.