Bij mij helpt zo’n dik hakstukje dan, een hielkussentje.
Gewoon zon badstof zooltje van de hema of van haren ofzo is prima hiervoor!
Hebben jullie een aanrader voor een ereader met fysieke knoppen? Ik ken zelf alleen het merk kobo maar zie dat die dat niet heeft
De Kobo Libra heeft wel fysieke knoppen, of bedoel je dat niet?
Pocketbook Era heeft ook fysieke knoppen
@Clarity: ja ik heb de Kobo Libra, echt een top ding en die knoppen zou ik niet zonder willen.
Ja dat is wat ik bedoelde, bedankt! Duidelijk niet genoeg gezocht.
@BiloxiParish @Dr.Watson ook bedankt!
Zou het een spitsmuis kunnen zijn? Die heb ik ooit in het plafond gehad en die maken hele andere geluiden dan echte muizen, ik dacht op een gegeven moment zelfs dat het een vos of een persoon zou zijn ![]()
Oh wow. Maar nog steeds een mysterie helaas. Maar nu al paar dagen niks meer gehoord ook
Ik dacht hier ook aan! De buren hadden die ook en ze dachten zelf aan een marter qua herrie.
Spitsmuizen zijn beschermde dieren, dus je kan er verder niks mee
.
Waar wil je de fysieke knoppen voor gebruiken? Ik mis dat totaal niet eigenlijk
om lekker op te drukken ?
Ik had met op het scherm klikken zo vaak dat ik 2 bladzijden omsloeg etc. Vind het met knoppen echt veel beter werken ![]()
Oh sinds ik een ereader met knoppen heb lees ik weer zoveel chiller. Ik had met dat swipen/tikken op het scherm vaak dat hij per ongeluk een pagina achteruit ging, of dat ik net m’n hand op de verkeerde plek had om de pagina te swipen als ik in bed las. Maar dat is met de knoppen zoveel relaxter ![]()
Volgens mij reageert een fysieke knop ook sneller dan touch. Zou dat kunnen? De minimaal 15 jaar oude ereader van mijn moeder bladert met fysieke knoppen veel sneller dan mijn recente via het scherm. Als ik op mijn eigen lees heb ik daar verder geen last van, vind hem ook echt niet traag, maar als ik die van mijn moeder eens pak vind ik dat snelle omslaan echt heel fijn. Beide Kobo’s.
Oh ik vind het tikken juist heel fijn, net als bij een echt boek soort van swipen haha. Zou alleen een knop willen zodat ik mijn e-reader niet vast hoef te houden.
Voor Kobo is er een afstandsbediening …
Ik zoek een nummer waarin het begin een flinke beat heeft en een man herhalend zingt/rapt 'for the people" hmhm for the people hmhm for the people. De rest van het nummer is geen rap.
Oke hele vage beschrijving en Google snapte me ook niet, maar wie weet hier meer geluk😅
Ik moest meteen denken aan 4 My People, de Missy Elliott en Basement Jaxx-remix, maar dat wordt niet door een man gezongen, haha. Of iets van Black Eyed Peas? Is het recent of oud?
Nee, beide niet helaas:(
Het is een diepe mannenstem die behoorlijk monotoon and hmhm for the people x10 zingt/rapt.
Ik weet ook niet of ik het hele nummer gehoord heb, was bij rocycle haha. Ik vraag regelmatig docenten naar nummers, maar die hebben dan dan geen songtekst en bij deze dacht ik dat ik 'm wel snel gevonden zou hebben.