Durf te vragen #8

Niet toevallig deze denk ik hè?

9 likes

Omg het is deze!!!:heart:
Ook totaal niet for the people hahahahaha.

DANKJEWEL!

3 likes

Woow, echt? Haha, wat goed! :tada:

4 likes

Ik sta versteld :joy: Ook nog met mijn crappy en foute omschrijving.

4 likes

Wat kost een nieuwe bril tegenwoordig, buiten de budgetketens? Mijn vorige waren steeds €350 en van Specsavers (sterkte -5, verder geen bijzonderheden), maar ik wil nu echt naar een betere zaak.

1 like

Mijn laatste brillen waren ook rond die prijs, bij een kleinere optiekzaak, geen keten.

2 likes

Heb een paar maanden terug ook bij een kleine zaak mijn bril gekocht omdat ik daar ook mijn lenzen haal omdat ik ogen heb die een speciale meting nodig hadden voor de juiste sterkte. Was een designer bril en was 460 euro kwijt. Spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan, de glazen van mijn voorgaande brillen werden super snel vettig, dat ik ze meerdere keren per dag af moest doen maar dat is met deze niet nodig. En ik kon hem na 2 uur al ophalen, was echt top.

2 likes

Zaterdag oogmeting gehad -4.75 bril montuur van rayban. Totaal op 500 euro. En dan heb ik de een na beste optie glas. Bij eyewish. Duur he :confused:

1 like

Je hebt gewisseld dus niet meer nodig, maar misschien nog een tip voor anderen aangezien ik er zelf ook pas na een tijdje achter kwam: je kan (iig op de kobo) wisselen welke plek op de pagina je tikt voor pagina vooruit en achteruit.
Standaard was bij mij rechts = vooruit en links = achteruit (en midden voor menu).
Maar ik heb gewisseld maar hele onderste helft = vooruit en boven = achteruit, en dat vind ik zóveel fijner, hoef veel minder op te letten waar ik tik tijdens het lezen en ik tik nooit meer verkeerd.

4 likes

Ik heb iets slechtere ogen, en was rond de 700 euro kwijt :smiling_face_with_tear:

Ik heb laatst een nieuwe bril gekocht en die was 570. Ik heb -5 en een cilinder. Montuur was al 270 ivm merkmontuur ik wil altijd alle opties zodat het goed is en blijft. Ik kan daar echt wel wat geld aan uitgeven want ik draag hem de hele dag.

is het normaal dat als je de 25e iets hebt overgemaakt naar een NL bankrekening het nog niet binnen is bij de ontvanger ivm kerst? lees op sites van banken dat dat idd mogelijk is, maar ben het zelf totaal niet meer gewend dat het lang kan duren🥲

gaat om een best groot bedrag dus beetje stress haha

3 likes

Ja dat kan makkelijk als het geen instant payment is, dan kan je er vanuit gaan dat het de eerst volgende werkdag of de werkdag erna verwerkt wordt.

4 likes

Heeft iemand ervaring met ear seeds?

2 likes

25 en 26 zijn banksluitingsdagen, dus als het niet instant is dan kan het lang duren als je de betaling niet op 24/12 voor 16 uur hebt overgemaakt.

Weet iemand in welke Hema ze zijn in deze video? Vanaf 4.06 zijn ze in de winkel. Het is in elk geval in Amsterdam.

1 like

Nieuwendijk volgens mij.

1 like

En @MevrWillem inderdaad Nieuwendijk

3 likes

Thanks! @MevrWillem @pineapple

2 likes

Heeft iemand tips waar im fijne basic longsleeves kan vinden met een ronde hals?

2 likes