Uniqlo
H&M! Ik heb die van Drymove (voor sporten) maar draag ze ook overdag.
Die wenkbrauwen van Femke Wiersma, wat is daarmee gebeurd? Is dit hoe microblading ofzo eruit ziet na 5 jaar? Echt zonde hoe die eruit zien
Slecht gezette wel ja. Ze zijn ook veel te donker, hard en diep gezet. En haar permanente lippenstift is ook alleen nog maar het liner-randje hier en daar. Dat is het nadeel van alle âsemiâpermanente make-up, het is heel leuk als het 1) goed is gezet en 2) als het net is gezet. Daarna moet je het regelmatig bijhouden, anders heb je gewoon al snel dit.
Ah oke wat balen lijkt dat me als het zo uit komt te zien. En die permanente lipstick was me nog niet eens opgevallen!
Ik dacht (hoopte voor dr) dat dit gewoon een slechte foto was, maar op elke foto van dr is het gewoon lillek. Zonde.
Doet me denken aan dat je na uren heftig dansen uit de club komt gerold en het wordt al licht buiten en bij thuiskomst kijk je even in de spiegel en blijkt je haar deels bezweet deel pluizig te zijn, je oog makeup is opgehoopt in je arcadeboog en je hebt nog een veeg lippenstift op je lip en o oeps ook naast je lip zitten.
(ik kwam eens thuis en toen zat er een veeg lippenstift op mijn neus en niemand had iets gezegd; hoe het daar kwam en hoe lang ik daarmee had gelopen is een raadsel waarvan ik maar beter het antwoord niet weet denk ik)
Waar komt deze foto vandaan? ![]()
Is ook wel een slechte foto, stond bij een artikel in Trouw over gĂȘnante momenten in de politiek (haar ruzie met die andere bbber, niet de wenkbrauwen maar die hadden ook wel toegevoegd kunnen worden)
kom er nu pas achter dat zij de femke is van boer zoekt vrouw gijsbert!
ik ook ![]()
Hoe kom je daar nu pas achter, dit was de hele reden om haar op die plek te zetten
ja sorry was even met andere dingen bezig
Omg ik ook!!
Haha jeetje grote steen waar jullie onder leven?!
Ik moest haar sowieso even googelen, de eerste hit was âuitgeroepen tot oliebol van het jaarâ ![]()
Heb echt zoiets geks. Ben in een airbnb met een onmogelijke douchedeur. Ik ging erin, de douchedeur ging super smooth dicht, je moet hem vouwen. Maar openen lukte totaaaal niet. Draait wel naar binnen toe en met behulp van mân vriend ben ik eruit gekomen maar we krijgen het niet meer âgevouwenâ. Gelukkig is er nog een badkamer maar ik breek echt mijn hoofd erover en zo wil ik het ook niet achterlaten natuurlijk. Weet iemand hoe zoân deur werkt ![]()
En ik weet normaal gesproken hoe scharnieren werken lol ik schaam me voor mijn vraag, maar het lukt ons allebei gewoon echt niet, vouwt geen 1 kant op
De scharnieren zitten aan de buitenkant toch? Dan zou je zeggen dat als je het handvat naar links trekt en een beetje naar je toe, het zo open zou moeten gaan?
Ja aan de buitenkant zitten de scharnieren. Als ik trek dan beweegt de deur als 1 geheel, ook als ik de linkerkant tegenhou beweegt het andere deel er niet los van. Ik geef het bijna op, tenzij iemand denkt ik heb die deur ook en er is een soort speciale truc. Heb de deur gegoogld, kost omgerekend 950 euro blijkbaar ik durf niks te slopen
Waaaa wacht het is gelukt!!! Ik heb de deur naar binnen geduwd als 1 geheel en toen draaide het wel!! Pfffff 1 uur van mijn leven he
Maar als je daar alleen bent zit je opgesloten in dat hokje na het douchen? ![]()