Durf te vragen #8

Nettorama

1 like

Ik had daardoor dus echt paniek, gelukkig was ik niet alleen maar ik voelde me wel ff zo zo van als ik nu wel alleen was geweest?? Misschien had ik me alsnog eruit weten te wringen, was heeel nauw en ik ben niet zo slank maargoed. Blijkbaar was de seal strip aan de onderkant van de deur veeeel te goed en krijg je er dus 0 beweging in als de deur de rand van de douchebak raakt, dus moest echt over het lagere gedeelte gehouden worden en dan super simpel inklappen. Had het eerder op het forum moeten zetten :joy:

3 likes

Ik kan het me levendig voorstellen dat je daarvan in paniek raakt! Gelukkig is het allemaal opgelost :blush:

1 like

Ja dit is wel next level lelijk. Kun je er dan bij haar enigszins mooie powder brows van maken? Het is ook zo dicht ingekleurd.

1 like

Haar eyeliner is wel erg mooi gelukt. Wat een foto, op wat voor moment is dit genomen?

1 like

Ik denk dat ze zelf nog weinig wenkbrauwhaartjes heeft, daarom gaat het ook zo glimmen. Maria Tailor heeft dat ook.

1 like

Begint de sale in Belgiƫ echt pas op de 3e of is dit morgen ook al?

Sale is officieel de eerste maandag van januari, je vindt wel overal wel koppelverkoop. Als je meer dan twee artikels koopt, dan heb je korting.

2 likes

O, dus in het weekend enkel koppelverkoop in Antwerpen e.d.? Zat te denken aan Antwerpen dit weekend, maar misschien moet ik dan een weekje later gaan.

1 like

Er is zoiets als een sperperiode in Belgiƫ, je mag dingen niet zomaar afprijzen onder de noemer solden. Zara en H&M bvb hebben al een tijdje een rek met tot 40% afgeprijsde kleding maar je moet 2 artikelen kopen om die korting te krijgen. Op de eerste maandag van januari en juli zijn er dan veel meer kleren maar je hebt niet direct de beste deals.
Voor de gezelligheid zou ik het doen.

1 like

Ik zou dit niet aanraden, het gaat ongeloofelijk druk zijn.

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted #2

Inderdaad, kom zeker niet met de wagen want de wegen slibben helemaal dicht hier.

1 like

Ja, denk ook met de aangekondige sneeuw verstandiger om het te laten haha. Scheelt weer geld.

1 like

Wat is het beste middel tegen slijm in je keel? Ik word helemaal gek

Ik weet nog dat wij vroeger van die bruistabletjes hadden maar in mijn herinnering deed het niet zoveel

Ik ben in de 30 en werk al 10 jaar bij dezelfde organisatie en in dezelfde functie omdat ik mijn werk heel leuk vind. Ik heb een opleidingsbudget dat bij ons nauwelijks wordt gebruikt en dat wil ik dit jaar graag zinvol inzetten. Ik heb er tijd en ruimte voor en wil mezelf graag verder ontwikkelen.

Het lastige is dat het vrij breed is en er geen vaste lijst met opleidingen of instellingen is, dus ik heb geen flauw idee wat te doen of waar te beginnen.

Mijn werk bestaat vooral uit kennis delen, collega’s begeleiden en communicatie. Ik ben nog steeds happy in mijn functie, maar zou wel iets willen doen wat een beetje toekomstgericht is of wat goed staat op mijn CV, voor als ik wat anders zou willen.

Voor nu denk ik misschien aan iets met AI, effectieve communicatie/effectief schrijven, zoiets. Maar zou bijvoorbeeld ook wel beter willen worden in dingen als Excel of Canva.

Hebben jullie tips voor opleidingen, trainingen of organisaties waar jullie veel van hebben geleerd en die jullie me kunnen aanraden? Juist omdat alles mogelijk is en ik een brede interesse heb, vind ik het heel erg lastig.

Strepfen!

2 likes

Vastzittend slijm helpt broomhexine redelijk tegen, kan je volgens mij zelfs in de supermarkt kopen in tabletvorm

3 likes

Daar is ook een hoestdrank van! Fluimicil en is echt topspul @NInja

3 likes

Fluimucil is acetylcysteine.
Voor al die middeltjes is geen bewijs, behalve dat als je slijm in een reageerbuis stopt en je gooit er acetylcysteine bij, dat het dan dunner wordt. Of dat in mensen ook zo is, is nooit bewezen.

Ik zou voor slijm in je keel misschien eerst proberen te gorgelen met zout water, voordat je een kapitaal uitgeeft bij de drogist.

4 likes