Wind gedraaid?
Vooral vreemd omdat de vlucht normaalmaar 1 uur 20 is
Vluchten duren vaak in praktijk korter. Je krijgt bijv net een gunstigere route, de wind kan meezitten of je krijgt een fijne aankomst/vertrek locatie waardoor taxi’en korter is. Is van zoveel afhankelijk.
Ze geven extra gas.
Ryanair zegt altijd dat hun vluchten langer duren dan ze werkelijk duren want dan kunnen ze aan het eind dat stomme bandje afspelen met “yet another Ryanair flight arrived on time”
Maar het zal ook wel iets met de wind te maken hebben ofzo
Uiteindelijk viel het allemaal mee
Maar het was meer dat het ineens 24 min langer duurder dan er een uurtje ervoor stond
Hè, het was toch juist zes minuten korter als het vertrek 30 minuten en de aankomst 24 minuten later dan gepland was?
Bonbons of gebak?
Nouja hangt er vanaf of en in welke mate er iets gebeurt of uit de hand loopt, maar je kijkt continu door een andere bril als je op het forum bent. Dus tsja gewoon de hele dag door, net zo vaak als dat je het forum opent. Dan zijn er altijd wel kleine dingetjes die afgehandeld moeten worden.
Lula 24/7, die krijgt ook meldingen als er vragen met 2 antwoordopties staan in het “stel je persoonlijke vragen”-topic, die moet ze dan meteen verplaatsen.
In welke winkel kun je van die wenkbrauw scheermesjes kopen? Ik ben bij Hoog Catharijne, dus ik heb veel winkels tot mijn beschikking, maar weinig tijd.
Kruidvat?
Normal!
Miniso.
Is hier iemand uit Denemarken die mij kan vertellen waar ik de documentaire The Black Swan (liefst natuurlijk gratis) kan kijken?
Ik heb iets gekocht bij Vinted maar diegene laat me nu weten dat het niet meer beschikbaar is. Moet de verkoper nu annuleren zodat ik m’n geld terug krijg? Of ik? De verkoper zou ik denken?
De verkoper moet het doen. Anders krijg jij negatieve review
Op svt.se kun je hem (met vpn) kijken, is wel met Zweedse ondertiteling.