Durf te vragen #8

@moderators, hoeveel tijd zijn jullie per week eigenlijk kwijt aan moderaten?

1 like

Lula 24/7, die krijgt ook meldingen als er vragen met 2 antwoordopties staan in het ā€œstel je persoonlijke vragenā€-topic, die moet ze dan meteen verplaatsen.

7 likes

In welke winkel kun je van die wenkbrauw scheermesjes kopen? Ik ben bij Hoog Catharijne, dus ik heb veel winkels tot mijn beschikking, maar weinig tijd.

1 like

Kruidvat?

1 like

Normal!

3 likes

Is hier iemand uit Denemarken die mij kan vertellen waar ik de documentaire The Black Swan (liefst natuurlijk gratis) kan kijken?

Ik heb iets gekocht bij Vinted maar diegene laat me nu weten dat het niet meer beschikbaar is. Moet de verkoper nu annuleren zodat ik m’n geld terug krijg? Of ik? De verkoper zou ik denken?

1 like

De verkoper moet het doen. Anders krijg jij negatieve review

5 likes

Op svt.se kun je hem (met vpn) kijken, is wel met Zweedse ondertiteling.

1 like

Heeft iemand deze heel toevallig redent nog gekocht in een supermarkt (of heb je een andere tip hoe ik hier aan kan komen?) Hoorntjes vind ik te groot.

Bij de Jumbo, wel van een ander merk

Ze lagen bij de koekjes tegenover de thee dacht ik, niet meteen waar ik ze verwacht had

1 like

Spar heeft deze

4 likes

Bij de jumbo liggen naast de koekjes. Hier hadden ze 2 of 3 soorten.

1 like

Vraagje over de voorbeschouwing! Paar minuten geleden was er een repo’tje over Nederland-Frankrijk door de jaren heen. Weet iemand welk nummer daaronder gemonteerd zat :man_dancing:

Welke kimchi van de Amazing Oriƫntal zijn een aanrader?

1 like

2 likes

Ik dacht Laurie Darmon – Laisse-moi t’aimer te herkennen maar daar zitten lyrics op. https://www.youtube.com/watch?v=GKTV6-9ONzE
Misschien is het eerste stukje geloopt of is er een remix van zonder zang. Maar hopelijk helpt dit al iets in de zoektocht

1 like

Ja! Wat goed!

2 likes

Wat bedoel je met ā€˜in’ insta? Vreemde accounts op je feed of staab ze tussen de mensen die je volgt?

Misschien zijn het account van mensen die hun account later hebben verkocht ofziets.

2 likes