Durf te vragen #8

Bij de Jumbo, wel van een ander merk

Ze lagen bij de koekjes tegenover de thee dacht ik, niet meteen waar ik ze verwacht had

1 like

Spar heeft deze

4 likes

Bij de jumbo liggen naast de koekjes. Hier hadden ze 2 of 3 soorten.

1 like

Vraagje over de voorbeschouwing! Paar minuten geleden was er een repo’tje over Nederland-Frankrijk door de jaren heen. Weet iemand welk nummer daaronder gemonteerd zat :man_dancing:

Welke kimchi van de Amazing Oriëntal zijn een aanrader?

1 like

2 likes

Ik dacht Laurie Darmon – Laisse-moi t’aimer te herkennen maar daar zitten lyrics op. https://www.youtube.com/watch?v=GKTV6-9ONzE
Misschien is het eerste stukje geloopt of is er een remix van zonder zang. Maar hopelijk helpt dit al iets in de zoektocht

1 like

Ja! Wat goed!

2 likes

Wat bedoel je met ‘in’ insta? Vreemde accounts op je feed of staab ze tussen de mensen die je volgt?

Misschien zijn het account van mensen die hun account later hebben verkocht ofziets.

2 likes

Wie weet hoe ik aan zo’n ding kom? Het is een houder voor een roede voor in je kledingkast. Ik heb een inbouwkast met gaten erin waar deze precies in past, dus zonder boren.

Als je exact die passende wil hebben moet je denk ik het merk/de maker van de kast achterhalen en die vragen of ze onderdelen nazenden, anders kun je er 1 bij de gamma halen en zelf vastboren over het oude gat.

2 likes

O heel raar… ik heb wel allemaal rare volgverzoeken maar dit niet. Als ik dit zo lees kan het ook zijn dat het via toestemming in andere app komt

.3 Ways to Stop Auto Following on Instagram

1 like

Ik heb dat ook wel eens, meestal verkochte accounts. Dan heeft iemand ineens een account met 5 foto’s van lelijke enkelbandjes (het is gebeurd) maar wel al 2500 volgers ofzo

5 likes

Ik heb het ook wel eens zelf per ongeluk gedaan tijdens het scrollen van reels hahaha duurde heel lang voor ik het door had

2 likes

Thanks!!

2 likes

Hahaha oja wat was dat ook alweer

1 like

Waarom wordt elastiek (in kleding) na verloop van tijd krokant en kun je dit voorkomen?

Ik heb al meerdere keren iets weg moeten doen alleen omdat het elastiek het begeven had.

(Nee, ik ben niet zo behendig dat ik er een nieuw elastiek in kan zetten.)

1 like

Maar een kleermaker kan dat wel :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Hornbach heeft echt heel veel kleine prulletjes zoals dit, misschien daar?

2 likes