Wat bedoel je met: wat is dit??
Oh sorry, welk liedje bedoel ik
Je kan met de google app dit inzingen!
Mijn google search had graag dat het iets langer duurde
Ik kan me de frustratie van ergens niet op kunnen komen trouwens helemaal voorstellen
Ik probeer het thuis ff want heb de google app niet en durf niet onderweg te zingen. Maar ik heb dit dus jaren geleden al gevraagd op ff en toen is het nog gevonden ook maar ik heb het account verwijderd dus kan het niet terugvinden. En dat maakt het nog frustrerender haha.
Ik ken dit maar ik kom er niet op, nu wil ik het ook weten
Het is echt uit de tijd van de lambada/all that she wants/bailando voor mān gevoel maar die zijn het niet
Ja omg ik heb em ook in mn hoofd en probeer al vet lang te googlen maar weet echt niet hoe die heet ![]()
Ik heb niet de indruk dat ik het ken maar zit sindsdien wel met Coco Jambo in mijn hoofd, misschien net zoān soort deuntje haha
Ja, rond 2000 gok ik. En volgens mij is de artiestennaam alleen een vrouwelijke voornaam. Ik wilde het in mn youtube-geschiedenis zoeken maar dat is ook al een verwijderd account. Wat een hel, sorry mensen.
Aiii ik ken dat stukje ook maar kom niet verder ![]()
The Rhythm of the Night van Corona misschien?
Zit er tekst in? Welke taal? Kan je een videoclip herinneren?
Heeeel iets bekends ja. Dit moet toch te vinden zijn haha.
The Sunclub?
Het is zoān zomerliedje⦠wat irritant dit.
Ja volgens mij ook! Ik herken er ook iets in. Als je het straks gevonden hebt zegt iedereen oh jaaaaaa die
Ik weet dit niet zeker dus het moet niet te leidend zijn in de zoektocht maar:
Refreintje is wat ik zong, coupletten hebben tekst en de taal weet ik niet
Zangeres op het strand met donker haar
Ik heb een hulplijn ingeschakeld en ze had hem binnen een half uur gevonden met de woorden ā00s vrouwen zomerhitsā hahaha
Lauren - O-Ayo
JAAAAA wtf wtf JAAA
Jaaa lekker man