Durf te vragen #8

heerlijke old school videoclip wel haha :heart:

5 likes

Oh shit sorry op wiens suggesties ik niet heb gereageerd, zie het nu, was even hectisch. Omg, wat the fuck moet ik nu met m’n dag doen?

1 like

Held, ik zag al een slapeloze nacht in het vooruitzicht haha

2 likes

Ik dacht na het luisteren van het fragment vooral aan deze parel

13 likes

Haha ik zocht op de tekst oaio. Belachelijk dat 'ie hem daarmee niet vond haha. Knap dit!

2 likes

Hahahah ik zou zeggen, zet em op repeat en hou een dansfeestje :joy: Baila baila como estas amigossss

4 likes

Hahaha ik ook!! Ik zeg dit nog regelmatig en m’n kinderen ook :’)

1 like

Ik ken deze niet en ben ook een millenial hoor wtffff
Ken jij deze

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

OMG dit was echt mn jam!!!

2 likes

Blijf het iconisch vinden dat deze ook in The Wolf Of Wallstreet gebruikt is.

Huh echt?! Welke scène zit ie dan?

Edit: Oh wacht jij bedoelt volgens mij Boom boom boom? Maar Theekransje reageerde op het O-ayo lied. Ik dacht al, hoe komt zo’n obcsuur lied van nederlandse bodem in een blockbuster.

1 like

Omg ja dat bedoelde ik, nog steeds iconisch wat mij betreft haha.

2 likes

Heeft iemand toevallig de dvd van De Daltons de jonge jaren? Het was vroeger op tv bij Villa Achterwerk. Op youtube staan alleen hele slechte kwaliteit afleveringen. Op de npo app staat het niet meer

4 likes

Ik weet niet of je het er voor over hebt natuurlijk maar ik zie dat het te koop is op bol

Dit was als kind echt een van mijn favoriete series 🥹 net als de film Tzatziki! Thnx voor deze herinnering.

4 likes

Ja, ik zag het inderdaad.
Ik heb er nu uiteindelijk toch nog een paar op marktplaats gevonden, ik hoop dat ze reageren.

3 likes

Jaaaa same! Ik had bij de kringloop het boek ervan gevonden en nu lees ik het met mijn kind en hij wil nu ook de serie zien.

4 likes

Ik heb een nieuwe broek nodig. Bij Zalando zie ik er 1 maar wat houden deze toevoegingen aan de maat in? Er staat bv

40xR
40xS
40xL

Het zijn geen lengtematen denk ik, maar wat dan wel? Het is een jeans

1 like

Misschien regular, short en long?

12 likes

omg over een jongetje dat Tsatsiki heette en zijn zusje heette Retsina, toch? Dit vond ik zooo leuk als kind (wat een fucked up namen eigenlijk, hahaha)

3 likes